17.kapitola

98 3 6
                                    

Z pohledu Chishiyi
„Y/n co ty tady?" „Zapoměla jsem si tu hřeben." Šla jsi pro hřeben a chtěla odejít ale pak se hned vrátila. „Chishiyo." „Y/n?" „Musíme si promluvit." „No konečně." Odpovím ji. „Bude lepší když budeme přáteli." „Em." „Ne vážně bude to lepší aspoň se nebudeme hádat a budeme prostě dobří kamarádi." „Jo, tak fajn kamarádi." Stojíme u sebe docela dost blízko sebe. „Prostě kamarádi nic víc." Řekne Y/n a vystresovaně sleduje moje rty. „Však jo." Koukám se jí do očí a zároveň na rty. „Ale kamarádi někdy můžou dělat třeba tohle." Řeknu a políbím její rty. Y/n mi polibek opětuje ale po nějaké chvíli se ode mě odtrhne. „Já já přišla pro ten hřeben takže..." „Už zase se snažíš vyhnout okamžiku Y/n." „Nesnažím a nikdy jsem se ani nesnažila." „Jo? Vážně, takže vážně chceš, abychom byli jenom kamarádi?" „Jo bude to tak lepší budeme si říkat "kámo" a tak." Ta si ze mě teď snad dělá srandu, musím ale dělat, že mi je to úplně jedno a, že s tím souhlasím. „Jo tak fajn kámo." Ona se na mě podívá zaskočeně jako kdyby ode mě čekala že ji to budu popírat. „Tak jo tak zatím brácho." Pousměje se a zmateně odejde.
Vážně si Y/n myslí, že ji teď budu brát jako kamarádku?

Z pohledu Y/n
Co jsem to udělala? Já jsem mu chtěla říct co k němu cítím a co se právě teď děje a já udělala tohle... Možná se dnes večer odreaguji tím že půjdu dolů do klubu. Jo to bude zábava.

TIME SKIP
Jdu dolů a snažím se nemyslet na Chishiyu. Štěstí že on sem nechodí takže neuvidí jak se totálně dneska zliju. „Y/n co ty tady?!" Zakřičí na mě Niragi hlasitě protože tady je hroznej hluk. „Nevim chci se odreagovat od toho všeho." „Tak to jsi na správném místě sem chodí jenom lidi jako jsem já." Začne se smát a já trochu znervózním, dřív jsem do klubu chodila ale potom se ve mě něco zlomilo a začala jsem mít z takových míst menší úzkosti. „Tak pojď dáme si drink." Jdeme s Niragim k baru a on mi podá skleničku v ní je nějaký drink. „Em co v tom vše je?" „Však se neboj neotrávil bych tě." Niragi se začne smát a upije si z mého drinku, abych mu věřila. Pak spatřím Kuinu a kopnu ten drink do sebe. „Tak jo holka zase trochu spomal měl by se pít pomalu jinak.." Niragi to ani nedořekne a já už si piju druhý. Proč je to najednou tak dobrý?

Z pohledu Chishiyi
Jen tak ležím v posteli a přemýšlím nad Y/n. Ona si myslí, že s ní budu jenom kamarád? Po tom všem? Tak jo mysli na svůj plán Chishiyo. Y/n co mi to děláš? Kvůli tobě se nemůžu na nic soustředit. Možná bych se na ten plán soustředil víc když bych ji o něm řekl. Teď jsem na to přišel. Sice Y/n chce být jenom kamarádka. Ale aspoň s ní budu trávit čas než, když by mě nenáviděla. S odhodláním se zvednu a jdu k jejímu pokoji. Chvíli se odhodlávám zaklepat ale nakonec to udělám. Nikdo se neoziva. Asi už spí nechám ji být. Co když se jí něco stalo? Většinou nechodí spát takhle brzo Chishiyo ty to moc dobře víš. Co když si zase ublížila? Bože tyhle myšlenky nenávidím. Zaklepu ještě jednou. A zase nic. Otočím se a chci jít pomalu zpátky ale nedá mi to, a otočím se a opatrně pootevřu dveře. „Y/n..?" Neozývá se nikdo tohle je už zlý. Rozsvítím světlo. „Ona tady není? Kde k sakru je?!" Počkat doufám že nešla...

Z pohledu Y/n
„Woohoohoo jedem lidi!" „Y/n už stačí slez z toho stolu!" Křičí na mě Niragi ale já mám furt nutkání tancovat na tom stole. Tancuju a do toho do mé ostatní lijou panáky. „Lidi tohle je možná naposledy co se takhle vidíme! V tomhle světě nikdy nevíte co se může stát!" Začínám říkat nějaká moudra přitom se mi motá jazyk. „Miluju vás lidi a teď vám zatancuju twerk nahá!" „Wohohoo Y/n ty se nezdáš." Řekne Niragi a já se pomalu chci začít svlékat. Najednou za mnou někdo přiběhne. „Tady rozhodně žádnej twerk neproběhne, uhněte z cesty!" Někdo si mě hodí přes ramena do náruče já nemám ani páru kdo to je protože se mi hrozně motá hlava. „Uuuu ty krásně voníš." To je poslední co řeknu před tím než usnu.

TIME SKIP
Ráno se probudím s extrémní bolestí hlavy. „Co se to zase stalo?" Chci se zvednout ale najednou si uvědomím. Počkat? Co to je? Proč to tu vypadá nějak staronově?! Kouknu se na to co mám na sobě. Panebože co proč mám na sobě tu blonďákovu mikinu. Proč sem v jeho pokoji? Co se to k sakru děje? „Ale ale už si vstala." Chishiya přijde jenom s ručníkem obvázaným kolem pasu. „Eehm c-co se včera stalo?" „No tak "trochu" si se opila včera v klubu tancovala si na stole a chtěla jsi twerkovat nahá.." „Bože můj!" „Klid zastavil jsem to." „D-děkuju.." Řeknu vystrašeně. „A proč mám na sobě tvoji mikinu?" „Jo tohle poblila jsi si oblečení takže jsem ti musel něco dát na sebe." „To znamená asi, že jsi mě převlíkal co heh?" Řeknu a ztrapněně se pousměju. „Ale Y/n děláš jako kdyby jsme..." Chishiya to nedořekne protože ho zastavím. „Em dobře jo děkuju za to, že jsi mě zachránil za to, že jsi mi půjčil mikinu jo, ale už budu muset jít." „Y/n počkej, chci si s tebou promluvit." „To můžeme i potom teď nejsem vážně v nějakém dobrém stavu." Otevřu dveře ale Chishiya je rychle zavře a opře ruce o zeď a jsme u sebe zase hodně blízko..

Ahoj všichni tady je další kapitola. Já vím po sto letech😭. Omlouvám se všem, kteří čekali na další kapitolu. Teď se budu snažit to vydávat hodně často protože už mám zase nějaké nápady.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 06, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I will always protect you. Chishiya x Reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat