Merhaba ben emmy lisede okuyorum 17 yaşındayım biran önce bitirmek istiyorum bu şehirde rutin hayattan bıkdım keşki her şey deyişse her gün aynı şeyleri yapmasak.okuldan sonra arkadaşlarda her zaman getdiyimiz kafede takıldık hep benı gıcık eden bir kız vardı ondan hiç hoşlanmıyordum oda benden hoşlanmıyordu ama hep bizimle idi sanki beni izliyodu buna mecburdu onu hiç anlamıyordum o kadar arkadaşı varken hoşlanmadığı insanlarla takılırdı gözü hep benim üzerimdeydi gözleri bişeyler demek istiyordu qaliba o hiç bizaman anlamıyacaktım. Arkadaşlar gece klubüne getmeyi teklif etdiler benim için o kadar uyğun deyildi öyle yerleri sevmiyordum ben onlardan ayrılıb eve geri döndüm annemler yine ne kadar gec geldin eve her gün aynı şeyi soruyorlar sanki beni bi şeyler korumak istiyorlar anlamıyorum beni bu rutin şehirden koruyordular insanlarından.Her zamakı kimi şam yemeyimden sonra sonra odama kalkdım onlarda odalarına ayrıldılar ne kadar sıkıcı, biraz kitab okudum sonra telefonum çaldı lori arıyodu gıcık olduğun kız neden beni arsınkı bana ehtiyacı olduğunu söyledi hemen evine gelmemi söylei gece klübüne gitmedin diye soranda hemen telefonu kapattı,ben ondan hoşlanmıyordum ama bana hiç bir pislik yapmamış gerçekten yardıma ihtiyacı olabilirdiye düşündüm evden sakince çıkıb getdim annemle söylesem asla izin vermiceklerdi.Evine geldiyimde kapıyı çaldım hiç kim açmadı ben kapı açık olduğu için açıb eve girdim evde yokdu ona seslendım birden yukarıdan sesler gelmeye başladı lori lori senmisin odaya kalkdım hiç kim yokdu pencereye yakınlaşdım lori bahçadeydi yanında biri vardı gizemli garib bir tipdi ,hemen bahçeye indim lori iymisin evet iyim telofonda sesin kötü geliyordu bu sam benim arkadaşım onunla tanışdım çok sakin biriydi sam sana bir şeyler söylemeli ne söylemeli gerçekleri öyrenme vaktin geldi bu kadar yalan etrafımdakı her şeyin yalan olduğunu söyledi hiç bi şey göründüyü kimi deyil neden annenler seni her şeyden koruyorlar bu şehirde yaşayan her kes bir vampir kurt cadı ailen seni bu vahşetin içine sokmak istemiyor ama zamanı gelmişdi çünkü sana zarar vermek isteyenler çok burdakı tek insansın bu hiçde iy bişey deyil biz seni koruyacağık bize güvene bilirsin bunları duyduğumda her şey ne kadar korkunç olduğunu gördüm.Ben loriye döndüm neden beni koruyorsuz bana samın beni tanıdığını dedi ben onu ilk defa görürdüm,lori beni nerden tanıyor sen bu şehre geldiyin günden seni takib ediyor bu şehre uzun süredi insan gelmiyordu seni iyce tanıdı ve bizden biri olmağının çok iy olucağını düşündü sam iy birsi seni koruyacak hepsi onun kadar iy deyil dikkatli ol, daha sonra eve döndüm odama kalktım neden bu şehre insanlar gelmiyor beni neden koruyor ailemde onlardan birimi seher kalkdığımda aileme çok sorum vardı ama onlar gitmişler bana not burakmışlar halam hastaymış bir kaç gün orda kalacaklardı kendine iy bak kızım her gün ne yapmam gerektiyini yazmışlar okuldan sonra eve gelib kapıları kiltliyib şam yemeyinden sonra uyumak indi onları daha iy anlıyorum bunu neden yapdıklarını kahvaltı yapıb okula yollandım artık hayatımda her şey deyişmişdi her şey olduğu kimi deyilmiş artık kendimi farklı hiss ediyordum evveller kolaydı okuldakıylarla konuşmak ama şimdi onların ne olduğunu bana zarar vermek istediklerini bilmirdim her zaman rutin hayattan bıktığımı söylemişdim artık rutin hayat yok her şey deyişdi.