Dehşetler şehri yeni bela

41 5 2
                                    

Gözlerimi açtığımda hastneydeydim şüşeden bakınca annemleri gördüm onlar da beni izliyordu.O an otisin dediklerine hatırladım çox şükür onlara bir şey yapmamış, birde peteri acaba o nerde?Dah sonra hemşire odya geldi, merhaba tatlım nasılsın,sadece omuzum ağrıyor,evet biliyorum kurjunu çıkarttıq biraz ağrıların ola biler,peki ne zaman taburcu olurum , birazdan taburcu ederiz,tamam teşekkürler.
Daha sonra hazırlandım annem hemen kolumdan yapışdı yardım ediyim kızım, hayır anne ben iyim,tamam kızım hadi gidelim,eve geldiyimde yorgundum oda çıkıb uyuyum anne ,tamam bebeğim.
Odama kalktım tam yatacakdım lori geldi bu kızdada hiç saygı yok beni yiyecekmiş gibi içeri dalıyor,yise şaşırmam ne olsa vampirdi.
Lori- emmy bebeğim nasılsın,emmy- nasıl inanmıyorum biraz evvel bana bebeğim dedi iyim lori,
Lori- hadi hazırlan sahil kenarına gidiyoruz otelde kalırız biliyorum yorgunsun ama sana iy gelir,emmy- hayır ya biz hem ikimiz orda napıcaz,lori- hayır tek biz olmuyacaz peter mason andrea cek ve diğer arkadaşlarımız hem sen gelmessen onlarda gelmez veee masonda andreanı göremez, emmy- he birde onlar vardı dimi tamam ozaman geliyim ama deyim adamdam çıkmam.
Lori- hadi hazırlaş.
Ben hemen hazırlanıb yaz kiyafetlerimi giydim tabiiki sevdiyim ağ elbiseyi.Aşağı indim ve annem sarılıb iyki vazsız dedim ve arabaya atlayıb yola koyulduk.(YOLDA) Lori- mayk kömek etmiş size, emmy- evet, lori- o iy biri ,emmy- nerden biliyorsun, lori- çünki onu tanıyorum,emmy- nasıl yani onları sene göre mi yaptı,lori- evet otis onu ve ailesini sonunda yalanları ile kandırmışdı sürekli planlar kruuordu ve sonunda bizi ayırdı, mayk qaliba geçte olsa anlamış yanlış yaptığını,emmy- ayrıldıkmı nasıl siz birliktemiydiniz, lori - evet ,emmy - inanmıyorum,lori- ama ben onu hiç bir zaman aff etmiyecem,emmy- aslında doğru söylüyorsun qaliba mayk iy biri yapdıklaruna bakmayarak seni hala çok seviyor belke sen ona sanş vere bilirsin ne düşünüyorsun,lori- işte çattıq peterler orda.
Ben hemen araban inib masona sarıldım iymisin canım, evet ben iyim teşekkürler,daha sonra peter döndüm teşekkür ederim peter benim hayatımı kurtardın, peter- ben sadece kardeşim için yaptım.Emmy- tamam, ben odama kaksam iy olur lori bana odamı gösterirmisin ,evet canım ,odama kaktım , lori beni biraz yalnız bırakırmısın, peki tamam, lori çıktıkdan sonra percereden dışarıya baktım burası güzel yerdi peter tek başına sahilin kebarında oturmuş ne düşünüyor acaba en iysi yanına inim, ora geldiyimde her kesin keyfi iydi ben peterin yanına yaklaşdım ve oturdun, ikimizde aynı anda sana bir söz demeliyim dedik.
Peter- emmy ilk önce sen, emmy- hayır sen lütfen.peter- peki başımızda yeni bir bela var mayk belası bu gün gelib benden üzür diledi loriye onu affetmeisi için yalvardı o çok kararlıydı ama onun ailesi deliye dönmüş ve maykın otise yaptıklarını öyrendikden sonra hele lori için yapdığını öyrendikden sonra lori öldüreyeciyini söyledi şimdi sıra onlarda oları gebermek vakti geldi.Emmy- evet lori maykdan bahs etmişdi.peter- peki sen ne diyeceksin?
Emmy- sensin, peter- efendim? Emmy- sen hayalimdeki insansın.

dehşetler şehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin