Okuldan döndükden sonra evde hiç kim yokdu bu çok yaxşı idi kafamı dinlerim bi yandanda samın nerde olduğunu merak etdim axı samın evinde kalıyorum işte sam geliyor hemen aşağı indim merhaba sam nasılsın sam-hemen hazırlan gidiyoruz nereye herkesle tanışmaya hemen odama kalkdım üreyim tez tez döyünmeye başladı orda kimlerin olcağını bilmirdim hazırlandıkdan sonra hemen aşağıya indim samın arabasına binib gittik ormanın ortasında bir yerdi inanmıyorum evvel takıldığım arkadaşlar hepsi burda çok heyecanlan dım hemde onlar için çok darıxmışdım sam ilk önce beni cek nen tanışdırdı cek arkadaş kurupuda çok neşel bir tip idi şimdi inanamıyorum o vampir daha sonra andy o da vampir oise çok çılgın bir kızdı ben hem onun bizden daha farklı hayat yaşa dığını düşünürdüm ve andrea o çok sakin bir kızdı sam- andrea kurt adam nasıl yanı kurt ve vampir bir aradamı evet iy olan her kes birlikte samın yanında biri daha vardı sam bes o kim o benim küçük kardeşim mason şirin bir tip sam- şimdi esas meseleye gelelim emmy yıllar önce bu şehirde vampirler kurt adamlar iki qruoa ayrıldılar nedenini bilmiyorum o kadar deyişdiler ki evveller yegane düşmenimiz kurt adamlardı daha sonra onların insanlara olan marhemeti bitmişdi onların ölmesine öylece göz yumuyordular onların bunlara hakkı yok günahsız insanlara istemediyi heyatlara soxamazlardı her gün öldürdükleri insan sayısı artırdı birde onların qrup başçısı var onları yönetiyor şimdide bizi mahv etmek istiyorlar insanlara bu şehre sokub onları mahv etmek istiyirler biz olduğumuz müddetde böyle bişeyin olmasına izin vermiyoruz insanlar buraya gelmiyorlar çünkü onlar burada kötü şeylerin hayaletlerin vampirlerin kurtların cadıların şehri diyorlar buraya giren her kes ölüyor onlar bunu batıl inanclar kimi kabul edirler gerçi öyle inanmayan insanlar buraya geldiyinde başlarına kötü bişey gelmemeleri için her dege bir yalan uydurub onları gönderiyoruz çok zor sam şimdi napıcaz onların seni öldürmek istiyorlar bizden kosas almak biz onlar dan öldürdüyümüz vampirler çok şimdide senin peşşindediler suput etmek istiyorlar ki bura gelen her kes ölür ve kendileri her şeye sahibler kimi gösteriyorlar şimdi daha dikkatlı olmalıyık sam geçen gün evin önünde olanları tanıyormusun evet tanıyorum bir kaç kere görmüşdüm o da onlardan biri pek çok ortaya çıkmazlar tamam hadi şimdi eve dağılalım sam - arkadaşlar akşam bende buluşalım tamam hadı gidiyoruz ben yine samın yanına eyleşdim yolda giderdek sam kolye çek deyerli onu özlüyormusun sam-kimi ölen sevgilini hayır özlemiyorum özlesem acı çekerim acı çeksem kayb ederim artıq daha bi acı yaşamak istemiyorum emmy ben hep senin yanında olucam annenler ne zaman geliyor bilmiyorum tamam gelince onlarla konuşuruz aaa birde yarın benim kardeşim geliyor peter bir artık birlik savaşıcaz sam bana gülümsedi çok tatlıydı ona daha çok aşık oluyordum ilk defaydı gülümsüyor sam- teşekkür ederim emmy ne için yanımda olduğun için.
Arkadaşlar evvelki bölümleri okuduğunuz çin teşkkürler umrım bu bölmüde seversiz