Sabah kalktığımda tek düşümdüyüm samdı evlenmeyimize 1 gün kalmışdı sanki her şeyi untmuşdummm off yaaa bu gün okul var hemen hazırlanıb okula gitdim okula geldiyimde bizimkilerden hiç kim yokdu arkadaşlarım bana yaklaşıdılar tebrik etdiler. Zil çaldı derse girdim ama sonrakı derslerin hiç birine girdmedim okul bittiyinde hemen eve gittim o arada peter aradı buluşalım dedi konuşacaklarım var tamam peter bizardan geliyorum hazırladım tam çıkacakdım o arada sam ardı buluşalımı galiba bunların bir birlerinden haberleri yok napıcam şimdi tabikiide sam la buluşacam tamam sam geliyorum
Samın yanına gittim merhaba sam merhaba güzelim yarın çiflik evine gidiyoruz çiftlik evine mi ama ilk önce annemlerden izin almam gerek o arada peter geldi nerden çıktı şimdi bu, peter- oooo merhaba çiftler emmy demeli beni ektin tama sorun yok ben bir gün hesabını sorarım, emmy - tama peter sonra konuşuruz peter giderkes kulağıma bizim aramıza katıldığın için peşman olucaksın .
Sam- emmy sen onu boş ver sabah ben seni almaya gelicem sabah görüşürüz tamam canım
Hemen eve gidib yarın giyeceyim kiyafetleri hazırladım çok heyacanlıydım,daha sonra annemlerden zar zor izin aldım.
Emmy emmy emmy uyan güzelim gözümü açtığımda sam karşımdaydı sam sen nasıl geldin odama annenler beni içeri aldılar galiba artık beni kabullendiler ola bilir hadı hem hazırlan seni aşağıda gözlüyorum.
Hazırlanıb hemen aşağı indim annemlerle sağollaşıb samın arabasına binib yola koyulduk.
Sam efendim emmy çokmu yol var hayır az kaldı çok güzel bir yer oraya geldiyimizde hayranlık içindeydim ilahi bana galiba yalan smylediz siz vampir deyilsiz vampirler böyle yerde yaşamazlar sam yalan deyil güzelim gerçek.
Hemen eve girdik emmy ben akşam içim odun doruyacam tamam canım daha sonra samı izliyordum içimde hep bir sual vardı sadece bu mu her şey o kadar tez gelişdiki ama hayır ben saçmalıyorum o tam benim sevdiyim adam ben evlenmek istediyime eminem daha sonra eve bi araba yaklaşdı bunkar kim sam hemen eve doğru kaçtı emmy hemen içeri gir neden bu otis otis de kim sen peşinde olanlardan biri işte çetesi geliyor sam hemen onların yanına gitti sam nereye sam -otis ne istiyorsun otis- seni uyarmışdım o kızı bize vermeliydiz şimdi benim kurallarımı bozdun sam bu da bedeli kazığı samın kalbine sapladılar ben koşarak samın yanına gittim sam sam sam iymisin otis- demeli emmy sensiz sam artıq şimdiden sonra ancak rüyanda görürsün.sıra sende emmy hadi gidiyoruz ben hemen peteri aradım. Sam canım iymisin lütfen dayan peter hemen geldi emmy nouldu sam kardeşim kardeşim ilahı peter doğruyu söyle nouldu sam hayır hayır kardeşim peter bir şey söyle peter kazığı ondar çıkart gerizekalımısın bu senin baktığı filimlerdeki hibi hikayelerdeki gibi kazığı çıkartınca her şey düzelmiyor nasıl yanı sana demişdim emmy bizim aramaıza katılmağına peşman olucaksın sam sam hayır uyan peter- artıq o uyanamaz nasıl ilahı hem böylemi olucak derdim işte olmadı .
Peter- hadı emmy kalk nereye samı aparmalıyız samı hemen arabaya koyduk.yol boyu ilahi sam neden axı hayallerim tamamile mahv olmuşdu sevdiyim insanı kayp etdim şimdi gerçekten pişmanın olçnların arsına katıldığımda nereye gittiyimizi biymiyordum sade çce gördüyüm manzara sevdiyim insan bana bakmıyordu artıq beni yanımda deyil bana söz vermişdi ben seni koruyacam birlikte savaşıcaz ve evlenicek sam sözünde durmadı hayır lütfen sadece bu kötü rüya olsun.
ARKADAŞLAR UMARIM BU BÖLMÜMĞDE SEVERSİZ YENİ BÖLÜMÜNÜ YAKINDA YAZICAM TEŞEKKÜRLER OKUDUĞUNUZ İÇİN.