Akşam arkadaşlar eve topşandılar keyifli vakıt geçirdik her kes dağıldıkdan sonra uyumaya gittim seher kalkdığımda sam başımda bekliyordu bu gün çok sevincli idi he axı kardeşi geliyor offf başım partlıyor sam- hadı kalk emmy hazırlaş hava limanına gidiyorsun ne hava limanımı hayır ben hele uyucakdım hemen hazırlanıb aşağı endim bu gün çok güzelim ağ elbisemi ve şlaypamı ve birde sevyim kabboy tarzı botlarmı güneşin işıqları kolyeme düşüyordu inanamıyorum çok güzel aşağı indim sam - bu gün inanılmazsın emmy teşekkür ederim sam.
Sam ben neden hava limanına gidiyorum ki sam - kardeşimi karşılayacan benim okulda işlerim var okulmu bu gün yok biliyorum müdür işte benle işleri varmış ne işleri acaba samın gözleri parıldıyordu çok mutlu idi sam hava lima derken emmy bizimde kurallarımız var insanlar gibi bizde sevdiklerimizi karşılamaya gideriz tamam gidem bakalaım peter kim sam bana peterin şeklini gösterdi bak bu vayyy sama çok benziyor sam kimi siyah gözleri siyah saçları sam daha çok beyaz tenliydi o yok neyse aşagı arabanın yanına indik sam- emmy sen benim arabamla git sam gelib benim üzüme öpücük kondurub gitti o an bayılacakdım bu ne olmuş ona ben en iysi yola koyulayım.
Sam okula giderken yolda lori karşılaşdım lori merhaba sam, sam merhana lori-sam bu gün sana noulmuş bu kader sevinclisin peter geliyor petermi sen neden burdasın sam ıııı emmy yolladım benim okulda işlerim var peter bunda hiç hoşlanmıyacak o kızı aramıza aldığımızdan sam- o kız zaten bşzden biri olucak lori- onu vampir yapmayımı düşünüyorsun hayır öyle bi şey düşünmüyorum yakında öyreneceksiz lori- neyse bana ne bu emmy problemi onun hayatı en iysi ben gidim eve .
Emmy - nerde bu hava limanı bi yetişemedik evet galiba çatırorum harabadan inim hava limanına girdim biraz etrafa bakındım bunca insan mı vampirmi onu nasıl bulucam ahh işte peter bana doğru geliyordu merhaba peter,Peter- sende kimsin ıııı ben seni hava limanından almaya geldim kardeşim nerde onun biraz işleri var peter düşünceli birine benziyordu hırslı ve sinirli biriydi Peter - senin adın ne emmy, emmy sen insanmısın evet kardeşimin sevgilisimisin hayır o zaman yakında olursun ölen sevgilisine benziyorsun zaten sana çoktan aşık olmuşdur sam.
Samın ne işleri varmış okulda müdürün yanına gitti.Peter ne kadar soru soruyor çok kötü birine benziyordu sam bunun neyini seviyor anlamıyorum naapsın kardeşi işte peter - biz neyle gidicek eve evet kardeşinın arabasıyla tamam gidelim yol boyunca sadece sustu inanılmazdı neyse işte eve geldik peter özlemişim buraları hemen lori geldi peter kuzen nasılsın özletdin iy lori sam nerde işte sam merhaba kardeşim peter merhaba gerizekalı peter hep böyle insanları aşağılama yı sevir hadı eve geçelim peter-sam bu kız burda mu kalıyor soruyor kısık sesle sam- evet peter-iy akşam yemek yiyorduk peter sam yemekden sonra konuşalım tamam yemek yedikden sonra lori ben bunları yanlız burakdık
Peter bu gün onları n yanına gittim sam- nasıl ortadan o yüzden mi kstb oldun peter- o kızı idtiyorlar ya o kızı vermeliyiz yada bizş mahv edecekler sam- olmaz o zaman biz savaşmış olmarız bu olamaz sence bu edeletmi peter - hadi ama kardeşim o kızda ne var verelim işte beladn kurtulalım sam- o bizden biri peter- o ne zaman bizden biri oldu o o o masanın üstündeki üzükmü biliyordum biliyordum o kıza aşık olmuşsun onunla evlenecekmisin hayır ama sam- bir daha bu konu açılmıyacak bu evde kardeşim o kız hiç bi yere gitmiyor bizden biri olucak artık .
Emmy ne konuşuyorlar acaba.Arkadaşlar yeni bölümleri gelicek umarım seversiz iy okumalar.