Dehşetler şehri Hırslı

34 5 2
                                    

Şüşeden bana bakıyor yanına gittim, emmy endişenlenmene gerek yok unutma ben bir vampirim, sam da bir vampirdi ama, peter- durumlar farklı biliyorsun,emmy- tamam iy olduğuna göre eve gide bilirsin peter ben arkadaşlarnan buluşucam otisin yerini öyrenicem,peter- emmy saçmalama bunu yapamazsın tamam o kadar söz söylemiş olabilirim ama otis tehlikeli hemde ben otisin yerini biliyorum,emmy- nasıl yaaa biliyorsun ve hiç bir şey yapmıyorsun, sen kendini ne zann ediyorsun korkak herif beni dırduramassın ve umrumda bile diyilsin,peter- onu kolay öldürmeyi düşünmüyorum onun için gözel planlarım var ben sen şimdi benle gelmelisin emmy daha sonra bunu düşünürüz, emmy- ben gidiyorum peter kendi başını çaresine bak sana bir şey olmaz sen vampirsin.
Peter- kardeşimin neden bu kıza aşık olduğunu şimdi anlıyorum çok casaretli bir kız ve şimdi gözü dönmüş çok hırslı, ben galiba ona yumşak davrandım ,aptal kız bana neler söylemedi, o gürür şimdi, ben olmadan hiç kimse hiç bi şey yapamaz.
Emmy - peter den nefret ediyorum nasıl söylemez otisin yerini ben arkadaşlarla buluşacağım yere gelince akşam olmuşdu,ben vardığımda hiç kim yokdu, nasıl yani ben masona burda buluşalım demişdim, hemen peterin evlerine gittim inanmıyorum hepsi ordalar, mason ben sana burdamı buluşalım demişdim, arkadan peter çoktı,peter- arkadaşları ben buraya davet etdim,bu senin iyliyin için hem onlarda seni tehlikeye atmak istemezler,emmy- sen karışma peter,arkadaşlar hadı,onların cavabı beni çok şaşırtmışdı, emmy biz senin zarar görmeni istemeyiz hepimiz birlikte haraket etsek iy olur,lori- emmy artıq yeter üzülen tek sen diyilsin,lori hani sen benim yanımdaydın, işte lori sadece sosuyordu, tamam tamam ben gidiyorum ben kendi başımın çaresine bakarım siz benim arkadaşalrım olamazsınız benim arkadaşlarım beni yanlız bırakmazlar,peter- sana çok iy davranıb başımıza çıkardık qaliba aptal kız ben sana söylemişdim, hee birde artıq her yan çok karanlık ormanda tek başına gidemezsin bu gece burda kal,emmy- dediyim gibi peter kendi başımın çaresine bakarım,ormanda yürüyerek eve gitmek beni gerçekten korkutmuşdu hemen kendimi toparladım emmy sen güçlü kızsın at saçma fikirleri kafandan, tam o arada arkadan bir arabanın ışıkları görseniyordu, ne peter bu.

Arkadaşlar sevdiyseniz votelerinizi bekliyorum iy okumalar teşekkürler.

dehşetler şehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin