Rychle jsem se podíval na toho, kdo to teď řekl. „Dabi..." pořádně jsem ho neviděl, protože tu byla velká tma a já nic skoro neviděl. „nechtěl si snad už jít pryč že ne?" Dabi se najednou začal nahlas smát. „co máš semnou v plánu dělat..." rozhlédl jsem se kolem jestli neuvidím vypínač abych mohl zapnout světla. „nenávidím hrdiny, ale tebe mám rád." Co semnou sakra teď plánuje dělat? Našel jsem vypínač, který jsem hned zmáčkl. Podíval jsem se na Dabiho, který se přibližoval blíže ke mě. „chceš mi říct, že jste záporáci?" Dabi jenom přikývl a já sebou škubnul.
Musím zaútočit jako první jinak jsem v háji... oheň je moje největší slabina. Zamračil jsem se na něj. „neboj se zatím ti nic udělat nechci." To mě vážně neuklidnilo Dabi. Rozeběhl jsem se jeho směrem abych mohl zaútočit jako první. Najednou Dabi vyslal svůj oheň mým směrem. „Hawksi si dost neposlušný." Začal se smát a já se naposlední chvíli vyhnul jeho plamenům.
Vypustil jsem pár svých pírek, aby ho šli zabít, ale on najednou nechal svou ruku splanout. „ahh!" to je bolest. Skácel jsem se k zemi, když začal moje pírka postupně pálit svými plameny. Stoupnul si předemě a začal se na mě dívat chladným pohledem. „myslel jsem si že hrdinové jsou silnější, ale tady vidím opak." Kopl mě do břicha a já sykl bolestí. „tenhle zvuk se mi taky líbí ale tamten byl lepší." Začal se smát a sedl si na zem vedle mě. Chytil mě za bradu a donutil mě si sednout k němu. „co to sakra děláš blbečku." Měl jsem v plánu na něj flusnout, ale najednou mi začalo bušit rychle srdce, když jsem u něj byl tak moc blízko. „pusť mě!" začal se ke mně Dabi přibližovat ještě blíž že nás dělilo jen pár centimetrů od toho abychom spojili naše rty. „nejsi nějak moc nervozní?" začal se smát a já se ho snažil od sebe odstrčit.
Nešlo ho od sebe odstrčit tak jsem toho nechal. Co mám sakra dělat?... zase si mě přitáhl blíž k sobě. Připadalo mi to, jak kdyby si to celé užíval. Zamračil jsem se na něj a on se na mě podíval vazným pohledem. „nedělej problémy a nic ti už neudělám." Mám mu na to kývnout a nebo ne. Sakra, co mam dělat. Podíval jsem se do těch jeho tyrkysových očích, které mě pozorují. Najednou jsem se uvolnil a nedokázal jsem koukat jinam než na ty jeho nádherné oči. „proč na mě tak civíš." Začalo mi zase rychle bušit srdce a ucítil jsem, jak moje tělo se začalo chvět. Dal jsem mu ruce na ramena a strčil jsem do něj až tak že si lehnul na zem. Ušklíbl jsem se na něj a dál ho pozoroval.
Chtěl si znovu sednout, ale to jsem ho nenechal, protože jsem si na něj sednul obkročmo. „co to děláš Hawksi..." Vypadal dost zmateně ale to jsem byl taky protože jsem nevěděl, co to vlastně dělám. Dabi mi chytil ruce a škubnul s nimi. Spadl jsem přímo na něj a hlavou se zabořil do jeho hrudi. Ucítil jsem, jak mu začalo rychle bušit srdce. „slez ze mě!" pustil moje ruce a já se zas o ně mohl opřít, ale tentokrát jsem se opřel o lokty, takže jsem byl blíže k jeho obličeji. Dabi se na mě jenom ušklíbl a já nevěděl co mám dělat dál. Proč tak moc chci spojit naše rty?... kašlu na to udělám to. Začal jsem se k jeho rtům blíž přibližovat.
Zastavil jsem se pár centimetrů předtím, než bych spojil naše rty a podíval jsem se na něj. Vypadal dost zmateně že ani nevěděl co říct. Začal jsem to ignorovat a spojil naše rty.
Dabi mě od sebe odstrčil až tak moc že jsem dopadl na zem vedle něj. „promiň..." proč se mu sakra omlouvám? Položil jsem si jednu ruku na čelo a začal koukat do stropu. Dabi si znovu sednul a chvilku mě pozoroval. „co si to o sobě myslíš já mam být ten více dominantní."
Rychle jsem se na něj podíval ale to už dávno seděl na mě a přibližoval se blíže k mně. Spojil naše rty a hned se ode mě odtáhl. Podíval se mi do očí, jak kdyby v nich něco chtěl vyčíst, ale moc mu to nešlo. Znovu se začal ke mně přibližovat a spojil naše rty. Chtěl jsem víc než jen polibek ale to Dabi nejspíš taky. Začal mě vášnivě líbat a já se k němu přidal. Najednou jsem ucítil, jak se v mém rozkroku začalo něco zvedat. Dabi se na mě začal trochu vrtět a já potichu vzdychl. Hned jak to uslyšel mě přestal líbat a podíval se na mě.
„jak vidím, tak ti to jde velice dobře staraní se o našeho hrdinu." Dabi sebou škubnul a podíval se směrem na toho kdo to řekl. Začal se mračit na tu osobu která tam stála. „musel si nás rušit zrovna tuhle chvíli Shigaraki?"
ČTEŠ
pod křídly osudu
Fanfictionpřátelé nebo nepřátelé Hawks se vydal do nejbližšího baru který měl u sebe ale to nečekal že vleze do doupěte kde žijou záporáci. jediný co si z toho večera pamatuje je že se šel napít aby nemusel přemýšlet nad svými myšlenkami. jak se bude vyvíjet...