8.kapitola

49 9 0
                                    

Chvilku to vypadalo, jak kdyby váhal, tak jsem ho začal hladit po jeho velkých křídlech a on se i začal prohýbat. Ušklíbl jsem se na něj. „takže?" proč se ho vlastně na to ptám, když je moje hračka, se kterou si můžu dělat co chci. Hawks jenom přikývl a já dál pokračoval v hlazení jeho peříček.

Najednou vydal ze svých úst vzdych a mě se postavil. Pousmál jsem se na něj a rukou zajel pod jeho tričko kde jsem mu začal hladit jeho hruď kterou měl vypracovanou. Narazil jsem na jeho bradavky, které jsem začal lehce dráždit a on začal rychleji dýchat. Naklonil jsem se k němu, protože jsem mu chtěl dát pusu, ale Hawks využil toho, že jsem na něm neseděl a shodil mě ze sebe.

Převzal moje místo a začal mi sundávat moje tričko. Chvilku se díval na moje tělo a vypadal, jak kdyby mu bylo líto že mám spáleniny na svém těle. Zamračil jsem se na něj a chytil ho za vlasy. Přitáhl jsem si ho blíž k sobě a začal ho líbat. Pustil jsem jeho vlasy a začal mu rozepínat jeho kalhoty ve kterých se rýsovala velká boule. Nesundal jsem mu zatím jeho kalhoty ale sáhnul jsem mu pod jeho boxerky a on mě přestal líbat. Svoji hlasu si položil k mému uchu a začal potichu vzdychat. Bylo strašně pěkné to poslouchat ty jeho vzdychy ještě k tomu, když mi vzdychal přímo do ucha.

Kousnul jsem se do rtu abych trochu kontroloval svoje emoce, ale moc to nešlo, když mi začal rukou dráždit moje bradavky. Neubránil jsem se taky ke vzdychu a čekal co se bude dít dál. Chci si s tebou jen hrát. Ušklíbl jsem se na něj a začal mu pomalu sundávat jeho kalhoty. Koukal jsem na jeho tělo, po kterém měl samé jizvy a spáleniny od cigaret. Pousmál jsem se na něj a naklonil jsem se k němu abych mu dal polibek na rty.

Rty jsem sjel k jeho krku, do kterého jsem si kousnul a on syknul bolestí, protože mu začala téct krev. Opatrně jsem mu slízával krev, která mu začala vytýkat z mého kousnutí. Na krku jsem mu udělal ještě několik fialových flíčku, které byli dost viditelné. Nad tím jsem se musel pousmát.

Rukou jsem mu zase sjel k jeho boxerkám, které jsem mu i na nakonec sundal. „n-nejsem na to připravený mít ještě něco s klukem." Podíval jsem se mu do očí a on odvrátil pohled někam jinam. „udělám pro teď výjimku." Škodolibě jsem se na něj ušklíbl a já uviděl, jak začal nabírat rudou barvu.

Chytil jsem jeho penis do ruky a začal pomalu s rukou hýbat nahoru a dolu. Začal mi zas nahlas vzdychat, a to se mi fakt dost líbilo. Chci víc... praštil jsem se druhou rukou do čela abych přestal mít takové myšlenky a Hawks na mě divně díval. „chci to slyšet víc..." podíval jsem se na něj vazným pohledem a on vypadal dost zmateně. Flusnul jsem si do ruky, aby mi to po jeho penisu více klouzalo.

Znovu jsem ho uchopil do ruky a začal dělat rychlejší pohyby než předtím. Podíval jsem se na něj a uviděl, jak rychleji začal dýchat. Ušklíbl jsem se na něj a dál pokračoval. Najednou se sklepem začali ozývat hlasité vzdychy které se určitě jen tak nedaly přeslechnout. Aspoň že tu nikdo není...

Nechtěl jsem si jeho penis brát do pusy, protože to chci po něm. Už jsem se i rozhodl kdo tady bude ten více dominantní a budu to nejspíš já, protože Hawks mi přijde jak někdo, kdo se rád podřídí. „D-Dabi já už nejspíš budu." Zrychlil jsem ještě víc abych ho mohl trochu podráždit, ale tělem jsem si dal odstup abych jeho nadílku neměl na sobě. „pak si to uklidíš." Začal jsem se tomu smát. Najednou se prohnul v zádech a vytekla z jeho penisu bílá tekutina. Zpomalil jsem, aby z něj všechno to vyteklo.

„máš tu kapesníky blbe?" ušklíbl jsem se na něj. „když mi dáš pusu tak ti to řeknu." Začal se ke mně přibližovat za spojil naše rty v jedno. Kousnul jsem ho do spodního rtu odkuď mu začala téct krev. „když otevřeš spodní šuplík u nočního stolu tak tam by nejspíš měli být." Hawks jenom přikývl a nahnul se pro kapesníky.

Vytáhnul si dva, se kterými se hned utřel, aby to nebylo všude. Zvednul jsem se z postele a chtěl jsem mu jít pro nějaké čisté oblečení, aby měl na sebe, ale Hawks mě chytil za ruku. „kam jdeš? ..." přisel mi takový smutný tak jsem se k němu jenom otočil a obejmul ho. „jdu ti jenom pro čisté oblečení." Pousmál jsem se na něj a pustil ho. Odešel jsem ze sklepa a namířil si to rovnou po schodech do mého pokoje.

Našel jsem ve své skříni nějaké oblečení, které by mu mohlo sedět. Na sebe jsem si taky hodil nějaké to triko abych tu nechodil bez něj. Zavřel jsem za sebou skříň a popoběhl jsem zpátky do sklepa, aby na mě nemusel zbytečně dlouho čekat. Otevřel jsem dveře a hodil po něm moje oblečení. „obleč se."

Najednou jsem uslyšel nějaké hlasy...

pod křídly osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat