No, ve věznici jsem už 1rok. A já jsem mu pořád neřekl že vím že je Bunny. Dneska bych mu to chtěl říct, ale nějak mám pořád špatné tušení . Nevím jak to popsat, v noci jsem měl hodně odporný sen. No ne sen ale noční můru všech můr. Abych to ve skratce popsal:
Viděl jsem to vlastníma očima, prostě jsem tam u toho byl a nějak nezasahoval. Bylo mi ze sebe tak špatně, nejraději bych se za to zabil a ještě upálil. Prostě z taem jsme byly spolu každou chvíli no a jednou ho napadlo že mě prostě propašuje ven. Že si zajdeme na večeři a pak k němu. Prostě krásný večer bez mříží, chápeme se ne. No a po tom všem krásném a po ehm luxusním sexu jsme usnuly . No a já se pak probudil a byl jsem tam, sedel jsem na židly a prohlížel jsem si taeho jak se probouzí. Vykulil na mé oči a už chtěl jít za mnou ale v tom jsem ho spatřil, byl tam. Ten odporný vrah mích rodičů. Pořád jsem si říkal jak se to možné..vždyť jsem ho kurva zabil.
Pak ho popadl a přivázal ho k posteli, přišel ke mě a zašeptal mi do ucha ty odporná slova. V tu chvíli jsem byl jak stekla svině která běsní a boji se o své mladé....
"Teď se budeš koukat, jak si s ním užijí"
Pak se na mě usmál a ještě si oliznul ty odporné rty. Ne ty svině, ani se ho nedotkneš.
Zabiju tě. Pokud se jen dotneš!!!!!
Na to se jen usmál a už si to šmátrala k taemu, brečel jsem a řval ať ho nechá. Ale ten jako by neslišel. Sesunul se na něho a tím ho prilehl, tae se bránil ale pokaždé dostal po hlavě aby toho nechal. Že to bude horší, a že pokud se bude zpírat vyřadí se i na mě. V tu chvíli tae zavřel pusu a neprotestoval.
Ne tae, prosím braň se. Prosím..
V tu samou chvíli jsem viděl jak se mu spustila jedna slza a mě se potemnilo před očima, nemohl jsem nic dělat. Byl jsem tak bezmocný, kdyby nebylo mě tak by jsme zůstaly ve věznici a nic by se nám nestalo, nic by se mu nestalo. A pak to přišlo, ta svině mu stáhla boxerky a začal ho kousat do zadku. Do mého oblíbeného zadečku. Byl jsem vzteklý..
Ta odporná lidská bytost si začal sundávat kalhoty, jeho odporný malý pták byl už v pozoru a byl připravený že do něho zasune. Byl jsem tak vzteklý, přísahám že se ze mě snad stával další Bunny. Postavil jsem se ze židle a vyskočil jsem trochu do vzduchu a nohy dal příč a tím jsem spadl a židle na kterém jsem byl přivázaný se rozbila. Ten párchant to zaregistroval a rozešel se ke mě.
Vrazil mi pěsti a já se sesunul na zem, zamotala se mi hlava a já nějakou chvíli o sobě nevěděl. Ale když jsem se probudil viděl jsem jeho obličej hned vedle mého, byl jsem tak strašný... Myslel jsem si v tu chvíli že je to sen ale do reality mě vrátilo to jak se tae zatvářil, prudce jsem otočil hlavu dozadu a viděl jsem jak...jak....ten odporný parchant do něho vsouvá jeho ptáka. Byl jsem zase připoután a nemohl jsem se hnout, strašně jsem nechtěl brečet ale mě to prostě nešlo a já se naplno rozbrečel. Tae tam jen tak ležel a měl na sobě jen grimasy, samozřejmě že se mu to nelíbilo a komu asi tak jo. Být svázaný a nechat se znásilnit odporným vrahem, který prostě nepatří k těm slušným lidem... Po chvíli lehce vykulil oči a já poznal že se ten prevít do něho udělal. Chtěli se mi jen řvát a zabíjet.Z tím se mi zamotala hlava a já upadl do bezvědomí, a vteřinu na to jsem se probudil ze strašným jekotem a brekem u nás v cele. Yoongi mě uklidňoval že to byl jen odporný sen, že to bude dobré. Ale já jsem pořád nějak nesvůj. Ještě jsem ho tu neviděl a jeho auto tu taky neni.. Byl jsem totálně v prdeli. Zeptal jsem se i jimina ale tan o něm tak nevěděl a telefon měl hluchý, pak to na mě přišlo a viděl jsem jen tmu...
Omlouvám se, je to trochu kratší ale mám hodně práce doma. Takže až budu hotová, budu psát další.
ČTEŠ
Nový vězeň
FantasíaMladý Jungkook je těžce v depresi z toho že mu zabily rodiče na služební cestě, ve svích 22 letech vezme spravedlnost do svích rukou když mu nebyla ochotna pomoct policii. 2 roky musel čekat než mu aspoň řeknou že zločinci které tak hledal za vraždu...