Kookie...
Bože ještě týden a pak mám pohovor na podmínečné propuštění,, jak je možné že to tak rychle uteklo? Bojím se,, bojím se že jak budu venku zase bude Bunny řadit...
Vím že se už 5× zbudil co jsem tu, a Tae s ním mluvil,, ale i tak se bojím.No a teď držím jeho dopis co mi napsal když byl vzhůru a vydřel 2hodiny. Bojím se to otevřít, bojím se že mi tak bude vyhrožovat nebo něco.
Tae u toho prý byl ale neví co tam je .. jen to že se prý nemám bát a přečíst si to...
Ok,, tak fajn.."Kookie"
Hele, nebudu chodit kolem horké kaše..
Nebýt té mé stránky jsme už několikrát mrtví,,
a to jsem vážně nechtěl..
Nevím jestli to víš, ale poprvé když se ti to stalo tě někdo chtěl,, no chtěl tě znásilnit a pak zabít..
Takže doufám že si rád že jsem nás zachránil.
Buď za to rád, vážně bych nechtěl být mrtvý.
Z Taem jsme si určily pravidla,, on ví co za to chci..
A abych ti řekl o těch pravidlech, a řekl bych ti co za to chci,,, ale asi víš..
1. Nezabíju jen tak z potěšení..
2. Ukážu se jen když bude potřeba.
3. Pravidlo je jen pro tebe....
(Budeš se učit, kdybych nemohl)
4. Budu hodný i když se zbudim a žádná práce nebude. Budu se chovat slušně.
5. Poslední a nejdůležitější...
( Neodstraníme tebe a ani nikoho jiného,tvého blízkého)Takže je to jednoduché, a vážně se nemusíš bát..
Budu rád za to že mě přijmeš a budeš mě respektovat.
A asi ti to došlo,, ale když budu mít prostě chuť si z Taehyungem zařadim..
Ne není to podvod, jelikož já jsem ty a ty jsi já.
Jsme jedno tělo...
Bunny 🐰Takže takhle jo, chtěl by sis zašukat!!! Tak fajn,taky ti něco nechám až se zbudiš..
Když jsem sepisoval dopis pro sebe,, alias bunnyho,, začala se mi točit hlava ...
Nevěděl jsem co se to děje,, ale pak mi došlo že se mi to už několikrát stalo... Do háje teď ne!!!!!
Byl jsem tehdy hodně unavený, jelikož jsem nespal 3dny a tak si to vybralo svoje daně...
Stačil jsem dopsat jen pár vět než jsem na zemi usnul...A když jsem se zbudil, byl jsem v posteli a přikrytý až ke krku ..
Bylo nezvykle ticho ,, tedy až na to chrápání nad mojí hlavou... Yoongi byl zdrejmně hodně unavený ☺️☺️☺️Sedl jsem si a něco mě šimralo na břiše, když jsem se podíval byl tam papír...
Vzal jsem si ho a začal jsem si ho číst...Ahojky kookie...
Hele, jelikož asi nejsi vyspany tak jsem prostě napsal toto . Strčil ti ho tak kde si ho teď našel a prikril jsem nás a já spal.. nevím kdy se zbudiš,, ale musíš být pořádně vyspany.. ničíš nás oba..
A pokud ti jde o to co si mi chtěl psát ,, z toho co jsi stihl napsat než si usnul jsem usoudil,, že nechceš abych se s ním nějak vyspal atd... Ale řekl jsem ti že s ním spíš ty a já zároveň.
Podvod to není
Ne že jsem Bunny který zabíjí,, ale jsem taky pořádně nadržený.
Máš to v sobě taky, taky si chceš pořádně zašukat.. a věř mi pokud mi to nedovolíš,, nejsme v cele samy,, podám si toho fešaka co tu spí z tebou....Do háje,, kterén jeden... Ja mu dám podvádět..
Chtěl jsem vyjít z celý a do sprchy ale bylo ještě zamknuto,, to je tak brzo ráno? Když jsem se podíval na malé hodiny bylo 4:50 ráno. Jelikož máme budíček kolem 6 ještě jsem si lehl,, když už jsem zase zabíral,, začal zvonit na budíček..
Sakra...Vzal jsem si věci a šel do sprchy,, pak snídaně a dění práce... Je na hovno že tady jen tak nemůžeš zajít ven ,, do obchodu atd.. Vcelku se těším že mě pustí.. tedy možná. Věřím že se neco zase posere .. u mě na Denim pořádku. Klasika. Hrůza..
O týden později...
Čekal jsem ve své celé na Jimina,, jo to on mě tam odvede.. Tae mi řekl že bych se neměl ničeho bát. Že v komisi je on a soudce co mi dal ten trest. Ale že tam bude ještě jedna paní která je vcelku milá a příjemná osoba...
Pořád mám ale divné tušení že se něco stane...
Všichni tam pri už byly až na tu paní,, a proto jsem ještě tu,, tak jsem si lehl a čekal jsem...
Při tom čekání jsem si zavřel oči a zpíval snem si...
Ale víte, ještě se mi nestalo že by se mi točila hlava při zavřenými očkami a k tomu když jsem ležel....
Takže asi víte že jsem zpanikařil, prudce jsem otevřel oči,, a všude byla jen tma... Bože můj.Co se stalo?? Jak to že je noc? Nestihl jsem to?
Hi ... ok kid..
Jsme tu z další kapitolou.
Snad se líbila.
ČTEŠ
Nový vězeň
FantasíaMladý Jungkook je těžce v depresi z toho že mu zabily rodiče na služební cestě, ve svích 22 letech vezme spravedlnost do svích rukou když mu nebyla ochotna pomoct policii. 2 roky musel čekat než mu aspoň řeknou že zločinci které tak hledal za vraždu...