Propuštěn

37 3 0
                                    

Tae..

Když dorazila ta paní, nechal jsem zavolat kooka..
No ale když vstupoval měl jsem divný pocit, prostě jako by to nebyl on.. Jenže pak mi to vyvrátil,, choval se úplně jako kook.. A tak jsem usoudil že se mi to jen zdálo,, slišení proběhlo v pořádku a kook bude během 3dnu propuštěn..
Dneska v noci mu pěkně pogratulují,, pořádaným a dlouhým sexem na rozloučenou z věznici... Bože asi si přinesu i nějaké hračky z domu.. Nesmím na to ale teď myslet, jelikož už teď dostávám chutě a to není dobrý...

Po tom co to skončilo jsem nechal odvést kooka do cely a pozval jsem ty dva na oběd do města,,
Mé pozvání přijaly a po chvíli jsme vyrazily..
Paní Lee nás opustila po asi hodině, jelikož měla ještě jeden případ.. Samozdrejme jsme se řádně rozloučily a zůstal jsem tu jen s Jinem..
"Takže, když je už prakticky propuštěný máš s ním nějaké plány??
Ano..
"A řekneš mi je?
To raději ne,, zatím. Ale neboj budeme se scházet.
"Takže Namjoon už to všechno ví..
Ano, byl chvíli proti ale nakonec přeci jen souhlasil... Bunny se bude hodně hodit.
"A ví to o sobě..
Kook??
Už jo, víš je to složitější.. on jako by měl právě dvě osobnosti.. a když jedna spí tak druhá je taková.. Milují kooka ale i bunnyho..
"Tak hlavně aby se to nějak neposralo..
V klidu, mám dohodu z Bunnym.
"Dobrá, už je pozdě... Musim se připravit, mám nový proces.
Dobrá, tak se měj.

Po tom co odešel jsem si ještě objednal nějaké jídlo sebou,, a ještě se stavil domů pro max jen dvě věci.. Bulo by pak složité to schovat...
Odešel jsem zpátky do věznice a nechal si nenápadně zavolat kooka..
Ten když mě uviděl měl jiskřičky v oku...
Tak sladký..
Hned mě políbil,, a já se nebránil...

Tak jsi rád že za 3 dny budeš volný??  U mě??
Ohh ani nevíš jak.. Těším se jak budu moct z tebou dělat vše normálně a ne se bát že nás někdo uvidí..
Jo asi tak..
Bože už i tak mám na tebe chuť...
Tak co ti brání..  Víš jak si vešel do té místnosti,, byl si taky jiný a pak během vteřiny si to zase byl ty.. prostě jsem si to představil a měl jsem co dělat abych ho uklidnil....
Ohh,, řekni mi co by semnou chtěl prováděl?? Povolíme ti vše...
Ó tady je někdo nadržený...
Bože ani nevíš jak..

Tak, v prvé řadě bych tě pořádně zlibal .. Každý kousek tvého těla...
Pak bych si tě pořádně připravil při kuřbě, a ohnul bych si tě přes můj stůl...
Ummm ..
Pak bych ti ho vrazil do pusy a pěkně bych ti šukal tu tvoji pusinku... Pak už bych tě jen nemylosrdně šukal,, dokud by si neměl dost...
A pak bych pokračoval z hračkami co jsem si dneska donesl z domu... Nehorázně bych tě zničil...
Ohh dobře,, tak to udělej.. tak moc to chci...
A co takhle prvně poprosit svého daddyho??hm
Ahh daddy prosím,, znič mě tak moc dokuď nevypustím duši...
Tak vidíš že to jde baby ..

Po veškeré akci co jsme tu dělaly, byl kook už úplně kantare.. Potichu jsem ho odvedl do cely a s popřáni dobrou noc jsem odešel..
Udělal jsem ještě nějaké papíry a rozhodl se jít domů, ale když jsem si všimnul že je už pozdě ustlal jsem si v kanceláři ..
Bylo kolem půl 6 když jsem se probudil,, tedy neprobudil,, probudila mě dozorkyně..
S tím že kookovi hrabe,, když jsem si ji výslech nemohl jsem uvěřit .. jak jako že neví že jeho proces proběhl.. Neříkejte mi že tam nebyl kook ale Bunny?? Já že jsem se vyspal s ním??

Nechal jsem si ho zavolat, byl jsem nervózní..
Jak mu mám jako říct že místo něho tu byl Bunny a že jsem se s ním vyspal.. jako vím že jsem spal s ním ale on by to možná chápal jinak.. ale jak je možné on snad n celé usnul? On zase nespal?
Když vešel do mé kanceláře, už jsem viděl ten jeho vyděšený výraz..

Já omlouvám se,, víte myslel jsem si že se mi ten proces jen zdál.. Protože jsem se najednou zbudil a bylo brzo ráno.
To je v pohodě, nezdálo se vám to. Za dva dny budete propuštěný. Už se budou chystat papíry.
Aha, a nevíte jak dopadly moje zkoušky?
Oh ano, mám je tu.. já zdovolenim jsem se podíval a můžu vám říct že jste to zvládl.. dostal jste 2-. Takže stě úspěšně dodělal školu. Takže až vyjděte bude se vám líp hledat práce.
To ano, děkuji že jste mi pomohl. Tak to je asi vše. Moc vám děkuji pane řediteli..
To nestojí za řeč... Paní dozorkyně můžete ho odvést..

"Jistě pane..
"Tak pojď.

Po tom co odešel jsem si odechl, ale né že bych to nechtěl řešit... On to pochopil a hrál stejnou hru.. myslím že kdyby tu nebyl ta dozorkyně vrhnul by se na mě... Ne tak jak si myslíte 😁












Tak máme tu další část...
Víte, asi je to jediný můj příběh který neskončil po 20 dílech. Jsem ráda že jsem teď na 38 díle..
A doufám že to dotahnu aspoň na 50. Tedy snad.
Doufám..

Tak snad jste si nevšimly nějakých chyb.
Mějte krásný den...
Už tak 3 dny jsou hořká, a doufám že se v neděli počasí nepokazí... Jelikož jedeme v manželem do Prahy na japonskou rockovou skupinu... One ok rock.. je to vážně luxusní skupina. Doporučuji poslechnout...
Dala jsem moji oblíbenou písničku od nich nahoře. Pokud tam není. Bože nevím proč mi to nejde udržet...  Dám jí i tady dolů ..


Nový vězeň Kde žijí příběhy. Začni objevovat