jimin-shi ahh

60 5 6
                                    

😼Suga:

Kook je konečně v pořádku a zpátky v naší cele, jako buď teď znít jako sobec ale já si tu z chimem celé noci tak krásně užíval. Pak přijde a já měl utrum, zase budeme chodit úplně někde jinde. Tak si budeme muset dávat jo velký pozor aby nás někdo nenačapal, a hlavně musíme být potichu. Což se mi ale vůbec nelíbil, strašně rád slyším jak pode mnou jimini vzdychá slastí. Zrovna včera měl zase přijít do cely a měl jsem být na řadě já, ale nevyšlo to. Nezlobím se, jsem rád že je kook v pohodě. Ale aahhhhh bože můj, jsem zase tak nadržený....

No z mého tak nadrženeckého myšlení mě vytrhl kookuv hlas..

Ahh, promiň co si říkal?
No, že budu u taeho v kanceláři. Tak se omlouvám že tu budeš sám.
Ohh aha. Ne nevadí, aspoň....
Co si říkal?
Ale nic... To je v pohodě.... Nevadí mi to...
Možná tu ale asi nebudeš sám, co?
Co?? Ahh.. nevím...asi ne.. 😊🤫
Pokud tam budeš celou noc, nějak se určitě zábavním. 😏

Po zbytek dne jsme pracovaly a byly venku, pak jsem uviděl jimina a já neodolal. Přišel jsem k němu tak trochu z odstupem aby nás nikdo jen tak neviděl, a  pošeptal jsem mu pár svůdných slov. Pak jsem se trochu otočil a viděl jsem ten výraz. Sakra byl tak sexy když se boji. No má se na co těšit chlapeček.

🐣Jimin:

Po tom co mi řekl venku, jsem byl trochu nervózní. Co že to semnou chce udělat? To přeci ani nejde, 69 ve stoje?? Bože ještě jsem to ani nezkoušel a on to semnou chce provést? Bojím se....

..........

Nastal čas večerky a kook odcházel a yoongi byl sám v čele, vešel jsem do cely a viděl jsem Gi-ho jak se na mě mlsně kouká. Vzal jsem kooka a odešel z celý zamknul jsem ji a odprovodil jsem ho k taemu. Večerka je za 10 min. A já mohl jít kontroloval všechny celý na patře, víte u nás je výhoda že cely jsou zvukotěsné a není nic slišet.

Zastavil jsem u jeho celý a zkontroloval, pak jsem mu jen řekl že přijdu do hodinky, musím přeci převzít noční směnu ne. Ten se na mě jen usmál a já mohl zase jít, bože já se vážně bojím.

Už jsem mohl jít, ale nějak se mi ze strachu nechtělo. Ale tam moc jsem to chtěl prubnout, že jsem nakonec přidal do kroku. Ještě jsem si vzal nějaké pití a už jsem byl u jeho cely....  Vytáhl jsem klíč a pomalu a potichu jsem ho dal do zámku, pomalu jsem tím otočil a vzal za kliku. Pomalu jsem otevřel a myslím že jsem asi umřel..

 Pomalu jsem otevřel a myslím že jsem asi umřel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl tak nádherný, jak.jsem.se.mohl.zamiloval.tak.snadno.

Viděl mě, ale nějak nereagoval, a pokračoval. Bože jak tak krásně stena...
Rychle jsem zamknul celu a koukal dal, měl jsem v kalhotách velký problém. Už jen z toho tak se tam tak krásně uspokojuje....

Jimin-shi ahhh

Ahh bože, já se z něho zblázním. Přišel jsem k němu a koukal, ale to co udělal jsem nečekal. Ten prevít stáhl moji hlavu a už jsem ho měl v puse, strčil mi ho až do krku a  udělal se mi do ní. Spolknul jsem to a hned jsem udělal gesto že jsem naštvaný, jen se na mě usmál.

Zlato, netvař se tak. Měl si přijít dříve, nemohl jsem to vydržet.

Ale teď máš náskok... A to není fér.
Klidně se teď o tebe postarám, vidím jak jsou ti ty kalhoty nepříjemné.
A budeš pak hodny?
Já? Já jsem furt hodný.
Neřekl bych.
Tak pojď ke mě...


3 osoba:

Suga si ho stáhnul do vášnivého polibku, a stáhl si ho na klín. Tak moc byl ale Jimin vzrušený že nemohl čekat, povalil ho na záda a jemně mu okusoval spodní ret.

No tak, větší mě už....

Suga se jen usmál, a přetočil si ho na záda. Začal ho zase líbat a nevynechal ani centimetr, od rtů až u ušního laloučku. Přešel ke krku a pak k hrudi.
Gi vzal jeho košili a už to chtěl strhnout, jak moc na něho měl chuť ale Jimin mu to ale zatrhnul.

Zlato ne.. to by byla už 3 košile.

Byl frustrovaný ale tak trochu chápal, byly by tu pak otázky typu co furt dělá. A to nechce. Tak pomalu a svůdné rozepínal jeden knoflíček po druhým, dokud nebyla jeho hruť zcela nahá. Naskytl se mi krásný pohled na to dokonale bříško. Byl zase v pozoru. Celou jeho hruť zulibal a nezapomněl tam zanechat nějaké jeho označení. Pak sjel k lámu jeho kalhot a pořádně se zamracil...
Jimin nějak nechápal.

Co je?
Co je?? Ty kalhoty mi tu strašně překážejí.
Tak proč ještě nejsou dole??

Na nic nečekal, rozepl mu pásek a zip a už letěly někam do prostoru cely.
Jimin se jen usmíval a koukal na yoongiho který měl krásný výhled na jeho krásnou holou kůži.

Nemáš spodní prádlo?
Ne. Chtěl jsem se převléct, ale nakonec jsem si je ani nedal. Nejsi rád?
Bože... Víš jak moc teď chci ... Z takovou to bude spíše 2:1 a ne 1:1.. už jen z toho pohledu se asi udělám.
Opovaž se. Jinak tě potrestám.

Už nemohl, vážně mu chybělo jen trochu s mohl se udělat. A jen ta představa toho že by ho potrestal byla vzrušující. Raději si ho hned vzal celého do pusy, což u jimina nabral rychlý nádech a těžký výdech. 

~Ahh bože Gi~

Jimin byl až moc vzrušený a když si spoměl na to jak viděl jak si tu, Gi honí a přitom myslel na něho. Dohnalo ho to k velkému zastenani jeho jména a následně se udělal do jeho pusy.  Chim se pomalu uklidňoval a nemohl ani otevřít oči, styděl se že se udělal tak brzo. Ale nemohl si pomoct a usmál se.

Copak zlato? Co že se směješ??
Ahh, omlouvám se.
Za co?
Že jsem byl tak brzo.
A to vadí?
Nechtěl jsem být tak brzo.
Ale zpoměl jsem si jak ses tu tak krásně uspokojoval, že jsem to už nedal a jen se udělá.
Božínku, jsem tak rád. Nemusíš se omlouvat. Lichotí mi to.
Vážně?
Jistě. A nemyslí si, ještě jsme neskončily.
Ahh ano. Prosím.
O co prosíme?
Prosím, hlavně tvrdě.











Part 2???

Otevíráme hlasování.

Do komentu:

Yoonmin. A k tomu smut..

Nebo taekook. A velké gesto, a romantika.

??????????????

Čas máte do zítřejšího rána..
Stávám okolo 7.
Teda pokud děti nechají ..

Snad se zatím líbí...
💜💜💜💜
Omlouvám se za případné chyby

HopeTynka

JinnieJimin

Zaein_

Exo_Forever_Love

kajarmynka

Nový vězeň Kde žijí příběhy. Začni objevovat