Pořádně mě znič, ahh tae ~
Tae na nic nečekal, opřel si druhou ruku na kachličkovou zeď a vrazil do něho hluboko, kookie se prohnul jak jen dokázal a slastné přitom zasténala.. Tae při pohledu na jeho reakci také zavzdychal a nepřestával nadále prorážet.. po malé chvíli tae narazil na jeho uzlíček nervů když kookie zakřičel ahh tam~
Tae se snažil pořád prorážet na to stejné místo, ale když slyšel jak kookie hluboce popadá po dechu chtěl přestat ale kookie se udělal.. Kdyby ho za tu jednu nohu nedržel spadl by, kookie si myslel že se za chvíli tae taky udělá ale měl smůlu .. Přirážel ještě hlouběji a tím jak pořád narážel na jeho uzlíček nervů, se mu zase postavil... Kookie byl zase v rauši rozkoše, ale nohy už mu nějak přestávaly fungovat, tae zbystril a přestal.. Vysel z něho a otočil si ho k sobě, políbil ho tak moc dravě že mu i zkousnul spodní red.. Kookie mu v polibku potichu zavzdychal, ale když ucítil jeho ruce na jeho zadečku zbystril.. Tae si ho vyhoupl na sebe, a kook automaticky jak ruce tak nohy omotal kolem pasu a krku...Jeste nějakou chvíli se líbaly, ale po chvíli se tae dostal z jeho penisem k jeho zadečku a hluboko do něho vrazil,,, tae se tou slasti nemohl ani nadechnout.. A kookie na tom nebyl o mnoho líp.. Kdyz už i tae začínal propadat dech kookie věděl kde to směřuje,, a tak se o trochu posunul z pánvi níže a tím taemu naskytl hlubší zasun.. Tim činem take narazil i na jeho slastné místečko,, tae už byl na pokraji a tak chytil jeho pulzující penis a v začal mu ho nemilosrdně honit... Tae si byl jistý že se udělají společně ale když je kookie nakonec udělal do jeho ruky a částečně na jejich zpocena a mokrá těla se stáhl kolem taeho ptáka a tím mu naskytl úzkou, hodně úzkou cestičku.. Z výkřikem jeho jména do kooka hodně hluboko udělal... Oba sotva propadaly dech, kookie se začal potichu smát. Natož po chvíli tae taky...
Kookie si vzal do dvou prstů jeho bradu a láskyplně ho políbil a ... Miluji tě.Chvíli se tam ještě mazlí dokud někdo nazabouchalbna dveře,, byly v háji promýšlely si. Tae dál kooka opatrně dolů a omotal si ručník kolem pasu, šel ke dveřím a ..
Kookie byl ve sprše a netrpělivě vyčkával co se bude dít, už je dávno po večerce a kook by už měl být dávno zamknuty a urcielte si všimly že tam není...
Když se tae vracel do sprchy jen se usmál a.
Vše v pohodě, to byl Jimin..
Nemohl me najít a tebe taky, napadlo ho že jsi se mnou. Jen mi oznámil že zaniká celu a yoongiho si bere do své ubikace.. takže dneska budeš celou noc se mnou. Nevadí?Jistě že mi to nevadí, jen jsem se lekl že mě sháni a já nikde nejsem. Lekl jsem se. Ale už je to dobrý.
Už se jen navzájem umily a nenápadně šli do jeho kanceláře, když kook vstoupil naskytl se mu pohled na nějakou jo hodně velkou krabici..
To je moje nová postel, pomůžeš mi? A pak ji můžeme pokřtít.. že váhaš.
Je to trochu kratší ale, další kapitola bude yoonmin.. a tam to bude více pestřejší...
Kdo chce další kapitolu ještě dnes???Další antibiotika skoro až v 1 takže mám čas.
Dejte vědět.
ČTEŠ
Nový vězeň
FantasiMladý Jungkook je těžce v depresi z toho že mu zabily rodiče na služební cestě, ve svích 22 letech vezme spravedlnost do svích rukou když mu nebyla ochotna pomoct policii. 2 roky musel čekat než mu aspoň řeknou že zločinci které tak hledal za vraždu...