Konec školního roku

49 4 0
                                    

,,Skutečný přítel je ten, kdo vejde dovnitř, když zbytek světa odejde."
 Walter Winchell

"— Walter Winchell

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

***

Konečně to měla za sebou. Poslední zkoušku v tomto roce z lektvarů. Nemohla teď být šťastnější. Konečně se zase na pár měsíců nebude muset s tímto předmětem, ze kterého občas nemívala hezké stavy, zase pár měsíců zaobírat. Přestože tento rok byl předposlední ve Škole čar a kouzel v Bradavicích, měla radost aspoň z toho, že lektvary teď dlouho neuvidí.

Možná to bylo někomu k smíchu, ale když máte hodinu lektvarů s profesorem Snapem, opravdu jste rádi za každou minutu, kdy s ním nemusíte být v jedné místnosti nebo ještě líp toho mastného netopýra dva měsíce prázdnin raději ani nevidět.

,,Cassie?" promluvil na ni Cedric, když se blížili po lesní cestě od Bradavic směrem k Prasinkám s přáteli před nimi.

Cassie se na něj se zájmem otočila, přestože doposud věnovala pozornost zrzavé dívce, která šla se svými přáteli ještě daleko před jejich skupinkou a kterou před rokem našla plakat na dívčích záchodech. V hlavě jí ukvěla myšlenka na právě tento moment.

,,Ginny?" oslovila jemně dívku přes dveře úplně poslední kabinky na dívčích záchodech u ducha Ufňukané Uršuly. Tyhle dívčí záchody nebyly moc oblíbené a takřka nikdo sem nechodil. Bylo to tu opuštěné a ponuré.

,,N-nech mě být!" bylo slyšet zevnitř. Zjevně poznala, kdo stojí za dveřmi.

,,Pojď si promluvit. Uvidíš, že se ti uleví. Otevři dveře, prosím," prosila Cassie. ,,Pokud ti někdo ubližuje, věř mi, že se postarám, aby se to neopakovalo."

Dveře se najednou se zavrzáním otevřely a před Cassie stála Ginny Weasleyová. Zrzečka byla mladší sestrou Rona, Percyho, Freda a George Weasleyových. Jejich další dva bratři Bill a Charlie byli ze školy dávno pryč a jeden z nich dokonce bydlel v Rumunsku. Díky tomu se dívky znaly. Díky přátelství Cassie s několika Ginnyinými bratry.

,,Já nevím, Cassie." odpověděla Ginny tenoučkým hlasem. Starší z dívek to trošku zmátlo.

,,Co nevíš, Ginn?" zeptala se sestry svých přátel.

,,Nevím, co se se mnou děje," vysvětlila rudovláska.

,,Pojď, sedneme si," pobídla ji konejšivě Cassie a dovedla ji na před velké utlučené kameninové umyvadlo. Všude okolo bylo mokro. Díky tomu se ve vodě odrážela mdlá světýlka ohárků z několika svíček. 

Bílá lilie || HP FF ❌️Kde žijí příběhy. Začni objevovat