Kruval a Krásnohůlky

29 1 0
                                    

„Víra v sebe sama je podstatou hrdinství.“
—  Ralph Waldo Emerson

“—  Ralph Waldo Emerson

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

***

Bylo to přesně tak, jak se předpokládalo. Nečekaný vpád Smrtijedů na Mistrovství světa ve famrpálu byl naprostý poprask. Okamžitě to bylo ve všech novinách a kvůli tomu, že mistrovství, tím pádem i útok, bylo na konci prázdnin, mluvili o tom všichni i na začátku školního roku.

Bylo to znervózňující, protože nešlo jen o útok stoupenců Vy-víte-koho. Šlo o něco závažnějšího a shodou okolností to bylo přesně to, proč Ministerstvo kouzel si s tím tolik lámalo hlavu. Celý turnaj byl střežený bystrozory a z venku kouzly proti mudlům i těmi ochranými a přesto se tam Smrtijedi zvládli dostat a jeden z nich dokonce vykouzlit znamení zla přímo před jejich očima. Znamenalo to snad, že jsou silnější a umí se dostat kamkoliv? Anebo jako světlá strana má Ministerstvo mezi sebou někoho, kdo je zradil?

,,Jak se to vůbec mohlo stát? To tam nikdo nehlídal?" zeptala se Katie Bellová znepokojeně. Spolu s Angelinou, Alice a Cassie seděly v kupé a pročítaly si Denního věštce.

,,To jo," přikývla Cassie, která měla nejpřesnější informace vzhledem k tomu, že její rodiče byli jedni z nejlepších bystrozorů. ,,Právě proto jsou tak zoufalí. Stalo se jim to přímo před očima, aniž by věděli, kdo to byl."

,,Myslíte, že to znamená, že se Vy- víte-kdo vrátil?" zeptala se otřeseně Alice. Byla to konec konců správná otázka. Co tenhle útok vlastně měl znamenat? Pomstu za to, že je Vy- víte-kdo pryč a nebo něco úplně jiného? Signál přímo od Lorda Voldemorta?Nejen Cassie při té byť jen myšlence přeběhl mráz po zádech.

,,Ne, nevrátil se," vzpamatovala se jako první Angelina.

,,Možná, že ne. Ale mně osobně přijde, jako by se Anglie na něco chystala. Jako by se chystalo něco velkýho," dodala Cassie skoro až neslyšně.

,,Nestraš, Cassie!" obořila se na ni Katie. ,,Určitě nebude žádná druhá válka, jak to tu naznačuješ."

Cassie se znova nadechovala, aby něco řekla, ale přerušila ji Alice: ,,Nechcete se bavit o něčem jiném? Téma Vy-víte-koho mě děsí. Tak třeba, proč si myslíte, že jsme si tento rok měli brát ty společenské šaty?" začala se dychtivě zajímat.

,,Vůbec netuším, asi bude nějaký ples. Zeptej se Cassie, ta má vždycky všechny informace," odvětila s úšklebkem Angelina a podívala se právě na oslovenou.

,,Pokud se to netýká vyloženě  Ministerstva, tak nic moc nevím. Ale tentokrát jsem náhodou něco zaslechla o tom, že by tento rok v Bradavicích měl být nějaký turnaj, co se hrál naposledy roku 1792. A ty společenský hábity jsou kvůli nějakému plesu." řekla Cassie a sledovala vyjevené a zároveň nadšené pohledy svých kamarádek.

Bílá lilie || HP FF ❌️Kde žijí příběhy. Začni objevovat