Příliš pozdě

23 2 1
                                    

„Štěstí tvého života záleží na druhu tvých myšlenek.“
—  Marcus Aurelius

“—  Marcus Aurelius

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

***

Někdy se zdá, že když jste smutní a máte pocit, že jste bezcenní, objeví se něco, co vás udělá šťastným. Někdo vás vytáhne znova na nohy a vy myslíte, že už nemůžete být nikdy šťastnější. Často ale zapomínáme, že štěstí netrvá věčně. A tohle byl přesně tento případ, proč teď Cassie Dawsonová všechny noci proplakala nad Cedricem Diggorym.

Jak se to jen mohlo stát? Proč to zničila? ptala se sama sebe. Už jednou byl jejich vztah ve fázi, kdy se málem rozešli, ale nikdy by ji nenapadlo, že se to opravdu někdy stane. Po tom, co si řekli, že spolu oboustranně chtějí po dokončení studia Bradavic žít a být stále spolu, se to teď zdálo jako pouhý sen. Jakoby ta krásná chvíle a konec konců všechny jejich krásné chvilky byly pouhým snem.

A mohla za to všechno ona.

To jen kvůli sobě a takové blbosti si nechala utéct lásku svého života.

V Bradavicích se zprávy o jejich rozchodu roznesly rychleji, než v Denním věštci. Právě že ani v novinách nezapomněli o bradavickém šampionovi napsat několik drbů. No vážně, koho to zajímá?! rozčilovala se Cassie.

Proč se vlastně tolik všichni zajímali? Na chodbách si za ní studenti štěbetali, ale když se na ně otočila, ztichli a dělali že nic.

A co se týkalo Cedrica, byla by úplně slepá, kdyby si nevšimla těch několika studentek, které po jejím bývalém házely milostné pohledy, když byl teď volný.

A ona žárlila. Zatraceně moc žárlila. Nepomáhala tomu ani Cho Changová, která částečně mohla za jejich rozchod, aniž by o tom věděla, a se kterou se Cedric ani před Cassiinýma očima nepřestal bavit.

To jí dělal schválně? ptala se pořád dokola.

Jak k smíchu to oproti tomuto bylo tenkrát, když měli taky menší krizi. Tenkrát to vyřešili celkem rychle a byli zase spolu, jenže to se teď nestalo. A jediný kdo za to mohl, byla jen ona sama. Tehdy měla pocit, že je jejich vztah napokraji konce, ale to nebylo nic oproti této situaci.

,,Cassie, spala jsi dneska v noci vůbec?" ptala se Alice, když ráno došla do Velké síně ke snídani, ale vypadala že usne. Vlasy měla jen tak v rychlosti rozčesané a školní uniformu pomačkanou.

,,Ale jo, asi dvě hodiny," odpověděla Cassie jakoby nic a jen letmo pohlédla k mrzimorskému stolu, ale nikde toho jednoho člověka, kterého doufala, že zahlédne, neviděla. Asi tu ani nebyl.

,,Abys věděla, je to docela nápadný," prohodila Angelina zničehonic, která se tu právě objevila.

,,Co?" zeptala se nechápavě Cassie, která jí začala věnovat pozornost.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 02, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bílá lilie || HP FF ❌️Kde žijí příběhy. Začni objevovat