Sinu'trey a Sully

76 3 0
                                    

„Poď niečo som videl." povedal Lo'ak ktorý, pritom ťahá Neteyama.
„Čo je!"povedal Neteyam a spolu s Loakom sa skrčili a pozerali sa cez lístie.
„Čo sú to za Avatari?" povedal Lo'ak
„Neviem ale musíme to ihneď povedať otcovi!"dodal zúfalé Neteyam.

„Otec?“ povedal do visielačky Lo'ak.
„Áno?" odpovedal Jake
„Sú tu nijaký iný Avatari majú zbrane."
„S kým si tam?"odpovedal Jake už úplne iným tónom
„S Neteyamom."
„ Oh a koľko ich je tam?'
„Dvaja sú tu."odpovedal Lo'ak
„Iba dvaja nuž to by ste mohli zvládnuť obkľúčte ich keby vám to nešlo zakričte do visielačky Sos.

„Dobre."a visielačky sa vypla.
„Musíme si urobyť plán."navrhol Neteyam
„Ok."súhlasil Lo'ak
Ale to nevedeli že ich tiež niekto sleduje🫣.

Sledovali ich Avy,Tria a Kiri.
„Moji bratia vyzerajú veľmi otrasne zo  zadu.chichotala sa Kiri
„Ahhhhggg“. Vyskočili Tria a Avy z lístia preskočili Lo'aka a Neteyama.

Zlý avatari sa obzreli ale nemali šancu.
Tria vyskočila na jedného z nich a prepichla ho a Avy druhého Tak tiež prepicha.

Obidvaja si ľahli.Tria a Avy sa oprašili tľapli si. Lo'ak a Neteyam tam stáli s otvorenou pusou. „To bolo super " povedala Kiri pyšne
„Kiri čo tu ti robiš !?" povedal Lo'ak
„To čo ti nie"odpovedala Kiri
„Čo sa deje?" Opýtala sa Tria
Neteyam sa otočil a povedal „Poznáme sa?"

„Ty si fakt debil to je Tria: uzdravuje Na'vi a vie rozprávať sa so zvieratami a Avy je najlepšie bojúce dievčatá v Kmeni.
„Oh ale to bola naša misia ich zabiť" ohradil sa Neteyam a pozrel sa na Avy.
„Tak sorry že som tu bola a zachránila ti život chcel si tím nožíčkom ho zabiť najprv musiš si sadnúť naň ho a potom ho zabiješ!?"

Neteyam sa začervenal.
Kiri sa zachichotala
„ Ty sa nechichotaj pamätam si ako ti dal otec zaracha na chodenie vonku. Neteyam bol blízko pri Kiri a tak Avy pristúpila  „Hej nechoď od témi bezo mňa a Trii by si ty už nebol."povedala Avy a pritom odstrčila Neteyama ale  sa dotkla jeho svaloch na bruchu. Neteyam sa pozrel na Avy a usmial sa. „ To dievča sa mi páči." 

„Oh to si teraz prehnal" povedala Kiri.
„Čo si to povedal že sa ti páčim si úchylný dežo a ani nevieš moje meno!?"
Hneď keď to dopovedala tak mu dala facku.
„Fuck auu!"povedal Neteyam
„To dievča sa mi naozaj páči"dodal na konci
Avy rozmýšľala či mu má vlepiť znova ale nakoniec sa trochu na  Neteyama usmiala.
On sa trochu začervenal.

Story of Sinu'trey[Avatar]Where stories live. Discover now