Dneska mala byť Neteyamova oslava.Ale není.Ľudia zase útočia na náš kmeň.Takže oslava je až zajtra.Všetci muži išli bojovať.Aj Neteyam s Lo'akom sú myslím, že na stráži a hliadkujú.No a viete aká ja som.
Nemôžem iba tak stáť alebo sedieť keď sa dejú také veci.Idem im pomôcť. Áno ja viem že by tam nemali ísť mladé dievčatá.
Inokedy by som so sebou zobrala aj Triu.No teraz má tú ranu a nedopustím aby sa jej niečo stalo.Trii som už môj plán povedala.Ona to aj čakala.Veď ma veľmi dobré pozná.
Pripravím si zbrane(nožíky a luk).A nasadnem na môjho ikrana.Volá sa Ida.
Vyletím na oblohu.Po chvíľke letu zbadám Neteyama s Lo'akom.Priletím k nim„Avy?"naskôr si ma všimne Lo'ak
„Čo Avy kde?"povie Neteyam
„Otoč sa."poviem ja
„Avy,čo tu robíš!?"skríkne na mňa no mne to bolo jedno.
„Jednoducho idem pomôcť ostatným."poviem a bez ďalšieho slová dám povel Ide nech pristane na zem.„Otec nás zabije!"kričí na mňa Neteyam
„Je to môj otec nie, takže drž
hubu!"zakričím naspäť
„Neteyam nebuď sráč."pridá sa ku mne Lo'ak a nasmeruje svojho Ikrana aby pristál na zem.
„Vy zmrdi"zakričí opäťNo tento krát už mu nikto neodpovedal a tak musel ísť za nami.
Zoskočila som z ikrana spolu s Neteyamom a Lo'akom.
Lo'ak ihneď zobral niejakú vecičku zo zeme.„Ani nevieš ako sa to používa!"Neteyam zase napomenie brata.
„Otec má to naučil."povie a urobí niečo s tou vecičkou.
„Čo to je?"poviem a čudujem sa nad tou vecou
„To je zbraň."povie
„Aha."poviem a tiež si zoberiem zbraňZatiaľ čo oni sa rozprávajú.Obzriem sa okolo a vidím ako jeden človek miery na hlavu Neteyama.
Zoberiem tu zbraň alebo ako sa to volá.
Namierim presne na jeho hlavu.„Avy čo robíš?„spýta sa Neteyam a otočí sa
Uvidí to chlapa ale ja zasiahnem.Strelím ho presne do hlavy. Neteyam spolu s Lo'akom sa na mňa pozrú.
„Ďakujem..."povie Neteyam
„Není zač,táto vecička vie naozaj veľa vecí."poviem a urobím to s tou zbraňou ako Lo'ak
Vystrelím ešte do troch nejakých chlapov a tý padnú na zem .Neteyam zo mňa nespustil ani na sekundu oči.No tie rany si všimne aj Jake.Pozrie sa na Neteyama s Lo'akom.To tý mu nevenujú pozornosť.Lo'ak sa rozbehne a začne strieľať spolu s Neteyamom.Schcela som ísť za nimi no nejaký človek ma chytil zozadu a dusil má. Nemohla som sa pohnúť.
„Kde je Avy?"zakričí Neteyam na Lo'ak
„Čo?"povie na oplátku Lo'ak
Neteyam sa obzrie a uvidí mňa ako má ten týpek dusí.
Priplíži sa k nemu ale tak aby ho nevidel.
Začínam celá očervieňať.Nech sa mykám ako chcem nepustí ma.No zrazu sa objaví Neteyam zo zadu.Priamo do hlavy strelí náboj.Jeho vypracované telo sa iba tak žiarilo.
Spadnem na zem.
„Si vpohode?"spýta sa ma
„Hej... ďakujem."poviem a v mojom hlase bolo počuť úprimnosťPotom sme nasadli na ikranov.Doleteli sme to lietajúcich skál.Všetci sme ticho.Dokým nepriletí Jake.
„Ako ťa to mohlo napadnúť?!"kričí na Neteyama
Ten stiahol uši.A neodpovedal.
„Avy,ty si ho sadla prvá z nich bol to tvoj nápad!"zrazu sa obráti na mňa a začne kričať
„Prac sa mi z očí!"povie nákonci
„Áno,pane."poviem s iróniou v hlase a zamejem sa.Neteyam sa na mňa usmeje asi sa ešte nikdy nepostavil pred svojím otcom.No čo nebudem mať strach s nejakého Toruka Makta more.
YOU ARE READING
Story of Sinu'trey[Avatar]
RomancePo tom čo som videla Avatar The Way of water sa moja obsesia náhle vzrástla a vymyslela som si príbeh