Neteyamova oslava sa stále odkladala a nakoniec sa spojila s Festivalom 'Ipu.
S Theodorom som sa ako tak naučila ten tanec.Neni mi to príjemné sa pozerať ako Neteyam chytá Mayru.Vždy uvažujem čo mu behá po hlave.
Práve teraz som v mojom stane a pripravujem sa na festival 'Ipu.
Češem si vlasy a pôjdem si dať po nich sponu.Mám na sebe nejaké tričko ale nemám ho zapnuté. Držím si ho v rukách.(myslím ako že drži predok a zadok toho trička není zapnuté)
Tria už je pripravená.Ako si dávam sponu.Tak pocítim jemné zauzľovanie môjho trička.Jemne sa nadýchnem a zacítim Neteyama.Oh ma Eywa čo robí?!
Otočím sa a on sa usmeje.
„Môžem?"spýta sa
„Umm..no dobre."poviem a asi idem zvracať motýle čo mám v bruchu.Kútikom oka ho sledujem a on je sústredený na sťahovanie uzlikov.
„Tak hotovo.."povie
Ja sa jemne odsuniem.
„Prečo si tu?"spýtam sa ho
„A prečo nie?"povie a zasmeje sa
„Keby nás videl tvoj otec teraz ktorý mňa neznáša tak neviem neviem."poviem„Práveže včera o tebe rozprával že aká si dobrá bojovníčka a zachránila si mu život."
„Prečo ťa vlastne neznáša?"povie
No ja namiesto toho aby som normálne odpovedala tak som mu ukázala prostredník.Nechápem prečo som to ukázala.On sa iba zasmial no neprestával mňa otravovať.
„Nemal by si byť niekde s Mayrou?"spýtam sa žiarlivo
„Ja u som na to prišiel."povie a rukou sa oprie o stenu a ja som presne medzi neho.
Keby sa o kúsok bližšie posunul dali by sme si pusu.Červenám sa ako rajčina.
„Na čo?"výjde zo mňa po chvíli
„Ty žiarliš."povie a o trošku sa priblíži cítim jeho dýchanie.Neviem ako mám reagovať.Našťastie alebo nanešťastie teraz neviem.
Vojdú do stanu Tria s Lo'akom a ako nás tak vidia Lo'ak skrčí obočie.„Umm...Neteyam." zašepkám mu a zdvihnem obočie.On sa rýchlo odvráti a keď zbadá Lo'aka tak iba tak stojí.On sa naň ho pozerá zmäteným pohľadom a potom odíde zo stanu.Neteyam sa poškrabe po hlave a pozrie sa na mňa a odíde s Lo'akom.
Potom čo odíde tak Tria sa začne rehotať ako šibnuta.
„To čo bolo?"povie a ja len mavnem rukou.
Započujem bubny a ide sa tancovať.Rýchlo bežíme.(Ak počúvate hudbu pri čítaní tak si možete si nejakú pustiť odporúčam nejakú pomalnejšiu.Napr.Enjoy the silence, Swimming pool,Smoth operator,Trance.)
Potom ako dotancujem.Tak sa celé klany premiestňa do veľkeho stanu pripravený na Neteyamovu oslavu.Všetci mu začnu gratulovať a Neteyam sa ani nemohol nadýchnuť.
Vojdem do toho stanu.Neteyam si ma hneď všimne.Mal namierené ku mne no prerušila ho nejaká gratulanka. Zoberie si ho na bok a začne mu podávať ruku a potom ho falošne objíme.Začnem zaostrovať,že kto to je.Zistím,že je to Mayra.
To bola posledná kvapka a odišla som od toho davu.A sadla si na lavičku.Potom za mnou príde nejaký Na'vi a podá mi Maklu-alkoholický nápoj niečo podobné ako vodka.
Musím si ho zobrať inak by to bolo neslušne.Zoberiem si to teda aj vypijem.
Najskôr to chutí kyslo a potom tam zacítim tu sladkú chuť.Zastrasiem sa keď to vypijem.Nechutí mi to.Zaznie valčíková hudba všetci sa dajú do dvojic.Pozeriem sa na Neteyama a ten už tancuje s Mayrou.Prekrútím očami a pozriem sa okolo seba.Vidím Kiri ako ide za mnou.
„Ahoj."poviem
„Ahoj"odpovie a sadne si ku mne.
„Čo ti je?"spýta sa ma
„Ale nič..."potichu odpoviem
„Môžem hádať žiarliš na Neteyama lebo tancuje s Mayrou."povie a usmeje sa
„Je to až tak videť?"poviem a trochu sa zasmejem.Všetci do tancujú a pozriem sa jedným očkom na Neteyama a on sa tiež na mňa pozrie a usmeje sa na mňa a jeho oči svietia.Potom sa pozriem na Kiri a ona na mňa žmurknie.
Mám toho dosť.Výjdem zo stanu a zavolám na Idu.Nasadnem na ňu a odletím.
Pohľad Neteyama
Pozriem na Avy znova a všimnem si ako celkom naštvane odchádza.Idem za ňou.Už som skoro pri východe no zastaví má Kiri.
„Kam si myslíš,že ideš máš tu hostí."povie
Prekrutím očami.
„Iba mi povec čo Avy nemá rada."poviem nevrlím hlasom
„Nemá moc rada keď sa na ňu niekto uprene pozerá to je všetko."povie a ja odídem.Poobzerám sa kde je a keď ju nevidím
tak nasadnem na môjho ikrana.Pochvíli ju zazriem.Mieri do lesa.Priblížim sa ku nej.Ona sa otočí a potom znova.
„Neteyam!"zakričí na mňa
„Avy!"odpoviem jej
„Čo tu robíš?"spýta sa no nestihnem odpovedáť lebo zabočí prudko dole.No lenže aj ja.
„Takže ti sa ma chceš zbaviť!"zakričím na ňu opäť.
„Fakt?ako keby som to nevedela!"odpovie ja sa trochu pousmejem.Priblížim sa ku nej s mojím ikranom.Prevrátí zase oči.Vyskočí z ikrana a zruší spojenie a pristála na výbežku. Tiež som pristál no ona stále bežala a ja za ňou. A potom ma prekvapilo, že skočila z veľkej výšky.
Trochu sa obzriem.Och ako ju milujem.Počať čo?
Skočím teda aj ja.
Konečne ju dohoním.(moja dirty mind nemôže už)
No stále nezastaví.Potiahnem ju za chvost.Ona spadne.Leží a začne sa smiať.Tiež sa zasmejem.
„Už nebudeš bežať dúfam mám dosť."poviem a zasmejem sa
Ona sa prevráti na tráve.Snažím sa nepozerať na jej úzky pás.Potom sa postaví.Prideme ku nejakému potôčiku a sadneme si pri ňom.
„Ako sa cítiš ako najstarší brat?"spýta sa ma po chvíli.
„Je to tažke už má to nebaví,vždy brať Lo'akové problémy na moje plecia a vždy
sa ho zastávať.
Ona sa zasmeje.„Tiež to poznám."
„Ty nemáš toľko súrodencou vždy sa bojím nech ich nestatím."poviem
„Už som stratila..."povie tichým hlasom pozriem sa na ňu.
„Kto je Asterix?"spýtam sa jej
Obráti sa na mňa „Čo o nej vieš?"spýta sa
„Nič..."odpoviem
Potom mi všetko povie.Som celkom rád za to že sa mi zdôverila.Dotíkam sa jej pleca.Aby sa nerozplakala.Ona si to ale všimne.Pozriem sa jej priamo do očí.To čo nemá rada.Ruku dám preč.
Pohľad Avy
Neteyam sa pozrel na mňa jeho žiarivými očami.Dal preč ruku s môjho pleca.Chytím mu ruku.Cítim ako sa trasie.Vždy ho to vzrušuje keď ho chytím.Usmejem sa naň ho.Chytím sa jeho vrkôčika.
„Mám rada tvoje vrkôčiky."poviem
„Moje?"
„Áno..."odpoviem
Červená sa.Chytí mi tvár.Zväčšia sa mi oči.Oh nie na toto som není pripravená.
„Mali by sme už ísť tvoji rodičia sa budú diviť že kde si."poviem...
Celkom som dosrala túto kapitolu no nevadí...
Inak už nám to tu trochu prihorieva...
YOU ARE READING
Story of Sinu'trey[Avatar]
RomancePo tom čo som videla Avatar The Way of water sa moja obsesia náhle vzrástla a vymyslela som si príbeh