Boj

16 1 0
                                    

Sedím pri rieke.Spomínam zase na moju rodinu.Poslednom čase tu často chodím.
Vždy mi to vyvetrá hlavu.

Započula som nejaký zvuk.Obrátim sa a vidím Theodora.Sadne si vedľa mňa. Jeho oči žiarili a pozeral sa na mňa tým jeho nevinným spôsobom.Na jeho perách vidím že by chcel niečo povedať.No neopovážil sa.No jemu to nikdy dlho nevydrží.

„Stalo sa niečo poslednom čase sa mi zdáš akási zvláštna a smutná.Ako keby išlo o niečo súkromné.Alebo sa mi to iba zdá?"povie jeho príjemným hlasom

A vtedy to naňho celé vyvalím.Poviem mu celý príbeh o mojej rodine.I keď som to nemienila hovoriť celé.On iba počuvá a osmutnievajú mu oči.

A keď skončím.Tak je ticho.A ja začnem plakať.Nikdy som pred chalanom neplakala.Je to zvláštne.Nečakala som že
má objíme.Silno má stlačí.Krásne vonia.

Zatiaľ čo...
Neteyamov pohľad
„Otec!"započujem z vysielačky môjho brata
„My sme pri lietajúcich skalách a sú tu iný Avatari."
„Kto sme my?"povie otec a hlboko sa nadýchne
„Ja,Kiri Tria a Tuk."pri mene Tuk sa rodičia zdesene pozrú na seba
Otec hneď rýchlo strhne do ľava a miery rovno ku lietajúcim skalám.

Čakám na mamu nech aj ona za bočí no namiesto toho sa ikranom priblíži ku mne a povie mi:
„Choď po Avy viem že ju Jake moc nemá rád no Tria je jej sestra."čo má úplne zarazilo no neváhal som ani sekundu a agresívne som klesol ikranom a zoskočil som na výbežku kde odpočívajú ikrany.

Viem presne kde je pri strome Duši.
Raz som ju započul ako spieva nejakú pesničku a o nejakej Asterix.Fakt má to zaujíma no nechce mi nič povedať dokonca sa mi vyhýba.Prijdem tam a keby som vtedy mal vodu v ústach dokonca by som ju aj vypľul.
Videl som uplakanú Avy ako sa objíma s Theodorom.Tak má ten chalan irituje.

„Ehm...nechcem vás rušiť no Avy tvoja sestra je asi v nebezpečenstve."poviem naliehajúcim hlasom
Neskutočne som žiarlil a ešte potom čo sa odsunuli a   strašne veľa sa červenala.

„Prečo...kde je?!"povie už tá stará drzá a chladná Avy
„Sú pri lietajúcich skalách a sú tam iný Avatari asi s Quaritchovej armády.
„Ideme!"povie a úplne pripravená na boj zoberie si do ruky luk a jeden veľký ostrý nôž.
„A ešte toto."poviem a dám jej do ucha vyslielačku.

Zmáčkne ju a zahlása
„Tria?"
„Avy!"ozve sa Triin hlas
„Máš luk?"spýta sa Avy
„Nie iba nožík."povie
„Dobre ma počúvaj za žiadnu cenu nezáutoč idem si po teba!"
„Áno,rozumiem."povie a vo vyslielačke zaznie ticho
„Idem s vami!"povie Theodor
Ale Avy ho rukou zastaví.
„Nie nechoď predsa nestratím ďalšiu sestru."vtedy sa trochu stratím o akej sestre hovorí?

Agresívne zapíska na svojho ikrana a naskočí naň ho.

Pohľad Avy
Som taká naštvaná že nás teraz uvidel Neteyam.Vždy som chcela mať silné a dlhé objatie s človekom koho milujem a nie aby sa na to pozeral.No myšlienky má nemôžu ovplyvniť pretože ide o život mojej sestry.
Pristane na nejakom výbežku a zam nou aj Neteyam.
„Poď tadiaľto myslím."povie no mne sa zdá že keby ma videl Jake nebol by nadšený
„Ja idem inak vieš čo by sa stalo keby má tvoj otec videl."je trochu zmätený no ja som už bežala.

Už je skoro tma a stále ich hľadám.Spomalím krok a započujem:
„Ma Eywa!"hovorí Kiri
Rýchlo sa skryjem za strom.
Za necelú minútu započujem Neytirino volanie.Je iné ako moje.Loakovi to trochu trvá kým pochopí že je to volanie od jeho mami.No ja tiež zavolám mojím piskotom
a Tria na to hneď zareaguje.

Otočím sa a za ďalším stromom je Neytiri a mieri na mňa lukom.Potom si vydýche a luk stiahne.Namiesto toho začne mieriť na nejakého chlapa čo drží Kiri a tá si stále niečo šomrte.

Natiahne luk a strelí rovno do toho chlapa.A vtedy sa to strne.
„Lo'ak!"zakričí Neytiri a Tuk,Lo'ak začnú bežať spolu s Kiri.Jake so s zbraňami začne strieľať ako divý a Quaritch tiež.
Vidím Jaka ako tam bojuje a zrazu ho niekto zo zadu začne dusiť.
Urobím mu láskavosť a zabijem toho typka a možno má Jake bude mať rád.
„Ahrr.."zakričím a skočím a v skoku vysrelím z luku presne do stredu hlavy.
Najskôr si asi myslel že som Neytiri.No potom ako má uvidel jeho oči sa zväčša akokeby bol prekvapený.

Vysrelím ešte na štyroch a ty ľahnú na zem.No jeden má chytí za krk.Syknem naň ho no neprestáva má škrtiť.Niekto ho strelí do hlavy.Otrasená sa pozriem na toho kto strelil a bol to Neteyam.Rýchlo utekám lebo strely letia a všetkých nás to otrasie.Idem rýchlo po nejakej ceste a zrazu pribehne ku mne Tria.

„Si v pohode nie si zranená?"spýtam sa jej
„Avy pozor!"zakričí na mňa a ukáže na nejakého Avatara.Skrčili sme sa a na zemi je zbraň a tak som ju chytila a strelila som mu do nohy.
„Na tu máš môj luk,bež!"poviem Trii a tá beží
Ten avatar  má v ruke zbraň no ja mu dám päsťou do tváre a ľahne si na zem.A snaží sa bojovať no ja stále dávam mu pästi no tváre.Strašne krváca no ja neprestávam.Vytiahnem nôž a očami zachytím Nateyama ako sa na mňa pozerá asi ešte má nevidel niekoho zabíjať takto.Koža na ruke si mi ľahko odlúpa.

„Avy poď!"kričí na mňa
„Počkaj!"poviem mu mojimi zakrvavenými ústami.
Zoberiem teda ten nožík a ako koncovku ho pre pichnem presne kde má srdce.
Neteyam ma chytí za plece a potiahne ma nech už ideme.
Zoberiem zbraň a bežím.
Sme na nejakej čistinke a zrazu nás zase obkľúčia avatari.Dvoch som strelila do hlavy a posledného strelí lukom Neteyam.
Vytiahnem si nôž a syčím na okolo.Neteyam očividne nechápe čo sa deje.No je mi to podozrivé že by ich bolo tam málo.

Pozerám sa na ôkol no nič nevidím ešte raz sa pozriem a vidím avatara ako miery naňho.
Bol to zlomok sekundy a nemala som ho čím zabiť.A tak rýchlo a šikovne hodím ten nôž do hlavy a spadne.Neteyamovi to zachránilo život.Pozrie sa na mňa tým jeho pohľadom.Pribehnu všetci.
„Nie je nikto zranený?"povie Jake a Neytiri a začnú všetkých pozerať a potom sa pozrie na mňa Neytiri a chytí mi to moje zranenú päsť.Vyzerá ako keby ju odhryzol ikran. Neytiri sa na mňa pozrie a vyzerá zdesene.

„Otec..."chce niečo povedať Neteyam no Jake ho objíme spolu s Kiri.
Zase Tuk sa objíma s Neytiri.
A Tria s Lo'akom.Stojím tam ako stĺp.
Pozriem na Jake a ten mi rukou ukáže nech idem ku nim.Silno na objíme.Možno má začal mať rád.

Idem spolu s Neteyamom ku Tsahìk.Idem si ošetriť tú päsť a Neteyam nejakú ranu.
Po ceste uvidím Theodora ako sa tam s niekým baví a keď ma zbadá tak beží zamnou.Objíme má a skontrolujte má či nie som zranená.Neteyam nás iba tak sleduje.

Potom idem teda k Tsahìk.Ošetrila má a čakám na nejakú masť.A Neteyam ešte není ošetrený ale hneď sa vypytuje:
„Čo Theodor a ty?"
„Čo by malo byť?"
„No či nie ste niečo viac než iba kamaráti?"
„Ale neblázni on není do mňa a aj tak som do niekoho iného."to som pohnojila
„A do koho?"na túto otázku som nebola pripravená
„Radšej preskakujem túto otázku."zachraňujem situáciu
...

Takže celkom dlhá kapitola a aspoň sa ukázalo že Avy je Bad bitch.
Čo má Avy povedať?



Story of Sinu'trey[Avatar]Where stories live. Discover now