Ráno sa ťažko prebúdzam. A potom si spomeniem na včerajšok. Oh to čo malo znamenať. Tie uzlíky a tá ruka no mojej tvári. Prečo som nič neurobila som iba tak stála ako úplná trúba. Sadnem si na posteľ. Počujem kroky do mojej izby. Preto sa postavím. Do izby vojde Tria so slzami v očiach. Nebol to príjemný pocit vidieť ju tak. Najskôr som si myslela že jej niečo urobil Lo'ak.
No potom ako pribehol ku nej aj on a začal ju utešovať. Nechápem čo sa deje.
„Ako mi to môžeš urobiť?!"zakričí uplakaná Tria
„Ja som si to nevybral!" ozve sa Lo'ak
„Ale ja nikam nemôžem ísť, však sa pozri na Avy ako miluje to tu." zabije zas Tria.Zmätene zažmurkám očami. Hovoria priamo o mne?
„Tak dosť...vysvetlí mi niekto čo sa tu deje?"spýtam sa a čakám na odpoveď
No nikto mi neodpovedal. Namiesto toho Lo'ak sa prihovára Trii a upokojuje ju. O aké milé no nie?
A potom vyšli zo stanu. Tak asi mi to nikto nevysvetlí.Tak teda vyjdem tiež zo stanu. Rozmýšlam čo sa mohlo stať. Ani som si nevšimla kam idem. Zrazu do niekoho narazím. Obzriem sa a vidím Neteyama. Hneď sa otočí a ide mojou cestou. Priblíži sa ku mne. Dá ruku na moje plecia. A pritiahne mňa k sebe. Prekrútim očami.
„Čo zas robíš Neteyam?"poviem a vymaním sa mu z rúk.
„Čo som zas urobil?"
„Za prvé nauč sa chodiť.
A za druhé aspoň ty mi vysvetli čo sa deje, kam idete?"
„No Quaritch ide po nás a musíme opustiť náš kmeň aby sme ho ochránili."„Aha..."došli mi slová
„Už asi chápem prečo Tria tak vrieskala." poviem a trochu sa usmejem.
Neteyam sa potichu zasmeje.
Môj úsmev sa vždy zväčší keď sa zasmeje.
Zdvihnem zrak a vidím Triu. Prejde okolo mňa a buchne ma do ramena a pritom mňa prepichne pohľadom.
Neteyam sa na mňa pozrie a zasmeje sa.
„Toto zvládnem." poviem a mám namierené ku Trii
Síce neviem konkrétne či chcem opustiť náš kmeň iba kôli Trii.
No nechcem aby bola na mňa naštvaná.„Tria počkaj!" zakričím na ňu
Zatiaľ čo ona vojde do stanu a ja za ňou.
„Chcem sa porozprávať o odchodu Sullyovcov."
„Nechcem sa rozprávať." odvetí
„Tria ja som nikdy nepovedala, že nechcem odtiaľto odísť." ani som nezaváhala a povedala som to i keď som nad tým nerozmýšľala.Tria sa otočí a pozrie na mňa s iskričkami v očiach.
„Ty by si to tu opustila iba kôli mne?" spýta sa
„Jasné čo by som neurobila pre moju sestru." poviem
„No je tu jeden problém..."zastavím sa
„Aký?" spýta sa Tria
„Čo na to Jake a Neytiri?" pozriem sa na ňu a ona na mňa.
„Môžeme im to iba povedať, že ideme s nimi." povie no mne sa to nepozdáva
Ale nakoniec prikývnem.Som pri dverách Jake a Neytiri. Zhlboka sa s Triou nadýchme a vojdem dnu. Všetky oči sú na nás.
„Tria, Avy asi ste sa už dopočuli, že zajtra odchádzame.
„Áno dopočuli..."odpoviem chladným hlasom.
„Veľmi by sme chceli aby ste išli s nami dievčatá no nemôžeme vás prosiť aby ste odišli od svojho domova." povie zrazu Jake čož má veľmi prekvapilo.„No práve že sme za vami prišli, že či by sme nemohli ísť s vami." povie za mňa Tria
Jake a Neytiri sa pozrú na seba. A potom povedia naraz„ Nám to nebude vadiť." a Neytiri sa na mňa usmeje.Tria sa vrhne no náručia Neytiri. Pozeráme sa spolu s Jakeom na nich a potom ma Jake objíme. Zväčšia sa mi zreničky od tej doby čo naši rodičia zomreli tak som sa s nikým neobjímala. A ani som sa teraz nebránila.
Potom vyjdeme zo stanu pozrieme sa s Triou na seba. Usmieva sa od ucha k uchu.
Pozriem sa pred seba a uvidím Neteyama s Lo'akom čo drží nejaké veci.
„Lo'ak hádaj čo!" zakričí naňho Tria
„No?" povie bez nálady
„Idem s vami aj s Avy!" zajasá ako to tak počuje Lo'ak pustí všetky svoje veci. Začne bežať a silno objíme Triu a tá sa okolo neho oblepí ako taká koala.S Neteyamom sa na seba pozrieme tým naším typickým Side eye pohľadom.
„Tria idem ku strome Duši tak keby si ma hľadala tak som tam."
„Aj ja som chcel ísť pôjdeme spolu?" povie Neteyam a ja zamrznem.Lo'ak a Tria sa na seba pozrú a usmejú sa na mňa.
„Fajn.." poviem a začnem šliapať do kopca .
Po ceste ani jeden nič nepovedal.
Je mi to trápne.
Potom začnem trochu bežať.
Zacítim jemné šklbnutie môjho chvosta. Obzriem sa a vidím Neteyama. Ten lišiak. Začnem sa smiať. Bože ovládaj sa ženská.Už sme na mieste. Zoberie si cop a spojím sa so stromom.
Zrazu sa mi začnú prehrávať pekné spomienky.
Prvá bola, že lovím s otcom môj prvý úlovok.
„Si šikovná!" započujem otcov hlas. Tak dlho som ho nepočula.
Ďalšia bola, že sa Tria narodila.
„Tria!" započujem hlas mojej mami.
„Je veľmi malička." zbystrím lebo som započula môj hlas
A tretia bola, že som sa stretla s Neteyamom. Počkať čo tú robí on.
Boli sme niekde pri mori. Zapadalo slnko. Plávali sme na nejakých tvoroch. Čo sú zač?
Potom sme sa ponorili. To bolo všetko.Zoberiem si cop naspäť a Neteyam ma už čaká.[😏]
„Ideme?"spýta sa je zvodným hlasom
Vždy ma s ním zmanipuluje
„Jasné poďme. "poviem a pritom nahodím veľký úsmev potom ako si spomeniem na moje spomienky asi preto že bol v nich .Ako tak idem po cestičke a medzi tým sa rozhliadnem zbadám Theodora. Tomu to som sa chcela vyvarovať.
„Kedy si mi chcela povedať, že odchádzaš!" zavrieska na mňa. Uši sa mi postavia.
„Theodor...je to moje rozhodnutie. Nemôžeš mi ho zmeniť." povie kľudným hlasom
„Nemôžeš iba tak odísť!" zase na mňa zvrieskne a chytí mi ruku
Pozriem sa na moju ruku a naň ho. Mám sto chutí ho kopnúť do slabín. No Neteyamovi sa to už nechcelo pozerať a tak ho drsné odstrčil.,,Ty sa do toho nestaraj Sully!"zakričí na Neteyama
Zase sa ma dotkne ruky. Už ma to začína srať. Prečo sa ma chytá?,,Nechytaj sa ma!" zakričím a pritom naň ho zasyčím.
,,Nepočul si nechytaj ja sa jej!" zakričí naň ho Neteyam pritom mu jednu vrazí. Dívam sa zmätene čo sa to práve deje.
„Neteyam,Theodor už dosť!"poviem a postavím sa medzi nimi.
„Idem.A to je bodka!"poviem a potiahnem Neteyamovu ruku.Ideme po cestičke.Smerom ku môjmu stanu.No namiesto toho aby Neteyam pustil moju ruku mi ju stále držal.Stojím už pred stanom.
„Tak ahoj...."poviem a čakám že odíde
„Myslím, že Lo'ak je u vás počujem jeho smiech."povie a ja započujem jeho smiech.
Vojdem teda dnu.
A ďalej si už nepamätám lebo som hneď zaspala.Ahoj!už sa mi nechcelo písať aby to nebolo také dlhé.Inak som to dáko nedomyslela že čo u Trii a Avy robí zatiaľ Neteyam keď hneď zaspala[😏].
Včera som piekla mafiny a vydarili sa takže som bola šťastná.
Ďakujem za komentár a ⭐.
YOU ARE READING
Story of Sinu'trey[Avatar]
RomancePo tom čo som videla Avatar The Way of water sa moja obsesia náhle vzrástla a vymyslela som si príbeh