Yıllardır aynı duygu içinde duruyor,onu tüketmeye,aynı zamanda hayatta tutmaya devam ediyordu.
Aşk denen şey,küçükken onu bulmuş,ardı arkası kesilmeyen,beraberinde onunla gelen tüm duyguları kaldırıp kaldıramayacağını bilmeden içine doluşturmuş,yıllarca bununla yaşatmıştı.
Bazen bazı sevdalar,başlamazdı,bitmezdi,yarım kalmazdı.
Gül için,sonsuzluğa oynuyordu sevgisi,ona göre onun sevdası başı ve sonu olmayan,farklı bir şeydi.
12 yaşında,o uzun saçlı kızı sevdi,23 yaşı o küçük çocuktan utanıyordu,ona göre o zamanlar yanına gidebilse,şimdi böyle şeylere gerek kalmayacaktı.
Bu sevgi ya o zaman başlayacak,ya da o zaman bitecekti.
Fakat şimdi yıllara bölünmüş bu aşk,her gün katlanarak içine serpilip,taşıyamadığı bir duygu hâline bürünmüştü.
Sonra bir gün düşündü kadın.12 yaşlarında boynunda kamerası asılı,sevgisinin peşinden koşan o kızı.
17'li yaşlarında bilinmeyen mektuplarını evlerinin posta kutusuna doluşturan o kızı...
Reşit olduğu gün,doğum günleri aynı diye kapısının önüne,günlerce çalışıp istediği o telefonu bırakan,kendi doğum gününü onun doğum gününü düşünmekten unutan o kızı..
20'li yaşlarının başında ayrı eve taşınan sevgilisini,yakınlarda bir ev tutup uzaklaşmasına izin vermeyen o kızı...
21 yaşında beyaz zambakları âdet hâline getiren,iki sene bunu devam ettiren,fakat hiçbir zaman çöpe atılmadığı bir gün görmeyen o kızı düşündü.
Ve çıkardı telefonunu,geçmişteki o yaralı kızın hatrına,aklına ilk ne geliyorsa yazdı,gönderdi.
İsmi Gül.
Sevdiği kadının güle alerjisi var.
Ve o,hiçbir zaman onun kulağının arkasına bir gül olamayacak.
İçine dert olmaya devam edecek,kurtulamayacak.
Yılları,iki cümle ile özetledi Gül.
Sevgilisinin haberi olmadan.
Kitabın tek düzyazı bölümü,Gül'ün sevgisi hakkında birkaç bilgi için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zelzele (GxG)
General FictionBilinmeyen numara: Kulağınızın arkasına bir gül olamadım. Ahenk: Anlamadım,kimsiniz? Bilinmeyen numara: İçime dert oldunuz kurtulamadım...