7. Bölüm💖

247 5 7
                                    

Emma'ya bayağı bir ısınmıştım. Hatta ilk gördüğümde ön yargılı davrandığım için bir nebze de olsa pişmandım. Aslında kimseye karşı ön yargılı yaklaşmam ancak, ne bileyim yaa Emma'yı öyle Axel'in yanında görünce bende devreler yandı.

Sabah kalkmış iş yerine gelmiştim. Bu sabah Anna ve Pars dışarıda kahvaltı yapacaktı, ben erken çıkmam gerektiği için onlara katılamamıştım.

Hâlâ bazen Anna'nın tekrar gitme olasılığını düşünüyorum. Hep birlikte AVM'ye gittiğimiz günün üstünden 1 ay kadar bir süre geçmişti. O zamandan beridir daha da yakınlaşmıştık.

Tabii Axel bu süreçte neredeyse hiç boş durmamıştı, her hafta başka biriyle yakınlaşıyordu.
Sanırım biseksüeldi. Çünkü gay olsa bu kadar kızla takılmazdı diye düşünüyorum.

Bu kadar kişiyle dip dibe olması canımı sıkıyordu açıkçası. Bazen sırf Axel'i birine sırnaşırken görmemek için odamdan dahi çıkmıyordum. Çünkü onu biriyle görmeye katlanamıyordum.

"Neden?? Ne özelliği var Axel'in, Adrian?"

"Kes sesini iç ses! Katlanamayacağım sana. Mümkünse bugün hiç konuşma sen."

Bir ara istifa etmeyi bile düşünmüştüm. Ama en ufak bir şeyde bile vazgeçeceksem neden onu... Neyden bahsediyorsun Adrian? Sen daha kendine bile itiraf edemiyorsun.

Birden aklıma hâlâ odamda olduğum ve bir ton işimin olduğu geldi.

"Aahh lanet olsun kaç saattir salak gibi burda oturuyorum ben?" Kendi kendime konuşmaya bayılırım. Muazzaam. Terapi gibi bir şey. Şiddetle öneririm.

Hasta sonuçlarını da alıp beni bekleyen hastalarımın odasına doğru yürüdüm.

**

Yaklaşık yarım saat kırk dakika gibi bir süre geçmişti. Sonunda sonuncu hastanın odasına geldim. Esneyip kapıyı çalmak için elimi havaya kaldırdım. Gözlerim heybetli heybetli bana doğru gelen "hem de gülümseyerek gelen" Axel'e kaydı. Bende onun bu durumuna gülüp selam verdim.

Karşılık olarak göz kırptı.

Kalbime sesleniyorum. Ses 1 2 1 2

"Yaşıyorsan ses ver. Tamam."

"Kapıyı çaldın. Girmeyecek misin artık içeriye?" Ahh kahretsin yanlışlıkla kapıyı çalmıştım ve üstelik Axel bu halime bıyık altından gülüyordu

"Ahh hadi amaaaa"

Evet rezil oldum.

"E şey e giricem tabii" salaksın Adrian.

Elimi enseme atarak kapıyı açtım ve içeri girdim. Tam kapıyı kapatacakken içeri Axel de geldi.

Hastayı gözleri ışıldarken görmeyi tabii ki beklemiyordum. Hani hasta, bitkin, yorgun olması gerekmiyor muydu?

"Merhaba." Gülümseyerek konuşmaya başladım.

"Merhabaa" açıkçası yakışıklıydı. Kumral saçları anlına dökülüyordu. Kahve rengi gözleri ışıl ışıldı.

"Nasıl hissediyorsun?" Hastanın çok yoğun bir iş temposu vardı. Yani kısaca işkolik gibi bir şeymiş. En sonda bünyesi kaldıramayıp bayılıvermiş işte.

"Bitkin."
Bana bir şey söyliyecek ama Axel'den çekiniyor gibiydi. Umursamadan sonuçlarını anlattım.

Çıkmak için kapıyı adımlayacakken dayanamayıp konuşmaya başladı.

"Pardon... isminiz neydi?"

"Adrian." Gülümseyerek konuşuyordum.

"I ıı şey..." ahhh hadi amaaa daha çok işim vaar.

"Bekar mısınız acaba?" Evet çıkardı ağzından baklay- NE bekar mısınız mııı? Bekarım ayooll.

Kafamı bir anlık Axel'e çevirdim. Kaşlarını çatmış doğrudan hastaya bakıyordu.

"Imm bekarım?" Soru sorar bir tonda söylemiştim. Hastanın parlayan gözleri daha da bir parlamaya başladı.

"Max ben" elini uzatmıştı tutmam için. Kafamı tekrar Axel'e çevirdim. Vereceğim tepkiyi bekliyordu.

Ben de nezaketen elimi hastaya uzatıp nazikçe sıktım ve gülümseyerek geri çekildim.

"Memnun oldum."

"Ben de. Hem de çok." Aşık bana(!)

"Bittiyse çıkalım." Axel bıkkın bir nefes aldı.

Geçmiş olsun dileyip odadan ayrılmıştık.

"Az önce noldu öyle?"

"Neden bekarım diyorsun Adrian?"
Ha ay aşık banaaaa(!)

"E bekarım çünkü."
Sadece gözlerime bakıyordu. Hiçbir şey söylemeden. Axel benim bir şeyleri duymaya ihtiyacım var. Onu, bana böyle bakarak anladığımı falan mı sanıyordu?

Eğer öyleyse felaket yanılıyordu.
Ne demişleeer hayvanlar koklaşa koklaşa biz insanlar konuşa konuşa.

Bu arada Axel bana gözleriyle hâlâ bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.

Kafasını iki yana sallayıp yanımdan ayrıldı.

"Hadi amaa ben naptım ya?"

"Aşıksıınnn nırınınnı aşıksıınnn nırınınnı sen aşıksın arkadaaaşşşş."

Ben de orada daha fazla beklemeyerek odama gittim. Ve bir günü de böyle atlatmış oldum.

✨✨

Biraz saçmaladım idare ediiinnn😽

Arkadaş ötesi (gay+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin