⊹ ˚'Cause I knew you were trouble when you walked in✧
♪Taylor Swift - I knew you were trouble♪
...
Yeni okuluna gitmek için hazırlanıyordu genç adam. Uykusuzluktan simsiyah olan gözleri ile aynaya baktı ve siyah maskesini taktı.
Ryuzaki, derslerinde oldukça başarılı bir lise son sınıf öğrencisiydi. Önceki okulunda çok fazla zorbalık görüyordu. Ama asla babası Watari'ye bundan bahsetmiyordu. Çünkü ona yapılan zorbalıklar bile umurunda değildi. Üvey babası zaten Ryuzaki'nin en yakın arkadaşı Matsuda sayesinde olanları öğrenmişti.
O kimseyi kafasına takmayan biriydi. Zorbalığa uğramasının nedeni maske takmasıydı aslında. Çünkü Ryuzaki kendisi çirkin hissediyordu. Bu yüzden hep maske takıyordu. Okuldakilerde bundan dolayı onunla dalga geçiyorlardı.
Çantasını yerden aldı ve koluna taktı. Telefonunu ve kulaklığını aldı. Kulaklığını kulağına taktı ve hemen bir şarkı açtı. Sonra aşağı indi. Aşağıda kahvaltı hazırlayan babası Ryuzaki'yi görünce ona yaklaştı.
"Kahvaltı yapmayacak mısın oğlum?"
Babasını net duyabilmek için kulaklığını çıkarttı.
"Efendim?"
"Kahvaltı yapmayacak mısın?"
"Hayır, istemiyorum."
"Peki. Nasıl istersen. Ama okulda birşeyler ye. Masana para koymuştum. Aldın değil mi?"
"Evet."
"Güzel. Kendine yiyecek birşeyler alırsın."
Olumlu anlamda başını salladı. Sonra kapıya doğru yürüdü.
"Görüşürüz."
"Görüşürüz oğlum."
Kapıyı açtı ve evden çıktı. Sonra bisikletine bindi ve sürmeye başladı.
˚.*bir süre sonra ₊˚
Ryuzaki merdivenlerden çıkarken telefonuna baktı. Iki üç dakika geç kaldığını fark etti. Son kata geldiğinde hemen sağ tarafta olan sınıfına doğru yürüdü. Kapının önüne geldiğinde kapıyı çaldı ve içeri girdi.
"Geç kaldığım için özür dilerim."
Ryuzaki'yi gören öğretmen ayağa kalktı.
"Gel bakalım."
Ryuzaki kapıyı kapattı ve öğretmene yaklaştı. Öğretmen elini Ryuzaki'nin omzuna koydu.
"Bu yeni sınıf arkadaşınız Ryuzaki gençler. Artık sizin sınıfınızda olacak. Sen şimdi boş bir yere geç Ryuzaki."
Biraz sınıfa göz gezdirdi boş bir sıra bulabilmek için. Pencere kenarında Kahverengi saçlı çocuğun yanının boş olduğunu görünce yanına yaklaştı. Ama kahverengi saçlı genç Ryuzaki'nin yanına geldiğini fark ettiği anda çantasını yanındaki boş sandalyeye koydu. Bunu gören Ryuzaki istenmediğini hissedip yerinde kaldı ve biraz daha sınıfa göz gezdirdi.
"Neden Light'nun yanına oturmuyorsun Ryuzaki? Tek boş sıra Light'nun yanı."
"Sanırım istenmiyorum."
Dedi Light'ya bakarak.
"Çantanı kaldır Light."
Light gözlerini devirerek çantasını kaldırdı. Ryuzaki Light'nun yanına oturduğu anda Light elini kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Bad Beginning
Romance"Kötü bir başlangıçtı Ryuzaki." "Ama ben seninle tanıştığım için mutluyum Light." --- ˗ˏˋ𝕷 𝕷𝖆𝖜𝖑𝖎𝖊𝖙 𝖝 𝕷𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖄𝖆𝖌𝖆𝖒𝖎'ˎ˗