-Are you falling in love?
I've the feeling you are
Are you falling in love?
With a feeling-♪moment♪
...Light yavaşça gözlerini açtı. Biraz aşağı baktı ve Ryuzaki'nin göğsüne yattığını gördü. Uyanık olduğunu düşünüyordu.
"Günaydın Ryuzaki."
Ryuzaki ses etmemişti.
"Ryuzaki?"
Ryuzaki yine cevap vermemişti. Cidden uyumuş muydu? Ryuzaki gibi birisi hemde.
Light uyuduğunu anladığı anda sessiz kaldı. Yavaşça onu göğsünden kaldırdı ve yatağa yatırdı. Ryuzaki uyanmamıştı. Uyuduğu zaman tatlı duruyordu. Light bu yüzden onu biraz izledi. Sonra dudağına hafif bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.
Yataktan kalktı ve kıyafetleri alıp giydi. Sonra banyoya girip rutin işlerini halletti ve çıktı. Ryuzaki hâlâ uyuyordu. Sadece diğer tarafa dönmüştü. Light Ryuzaki'ye bakarak gülümsedi ve ona yaklaştı. Yorganı alıp Ryuzaki'nin üstünü örttü. Sonra odadan sessizce çıktı ve merdivenlerden indi. Ryuzaki'nin annesi ve babası uyanmışlardı.
"Günaydın efendim."
Her ikiside Light'a dönmüştü.
"Günaydın oğlum."
Watari bir şey demeden televizyona bakmaya devam ediyordu.
"Ryuzaki uyuyor. Bu yüzden onu uyandırmak istemedim. Uyanır şimdi herhalde."
"Yeni uyumuştur o. Belki bir saat önce. Uyuduğu zaman erken kalkıyor. Ama ne kadar ses çıkartırsan çıkart asla kolay kolay uyanmaz."
"Ah, anladım."
"Sen Ryuzaki'nin sevgilisisin Light. Bunu bilmiyor muydun?"
Dedi Watari.
"Ryuzaki bu konuda bir şey dememişti. Sadece uyuyamadığını söylüyordu."
"Anladım. Ama bilmen gerekirdi."
"Haklısınız."
"Aç mısın Light?"
"Aslında kendimi o kadar aç hissetmiyorum."
"O zaman Ryuzaki uyandığı zaman beraber kahvaltı yapın. Biz yapmıştık zaten."
"Siz saat kaçta kalkıyorsunuz genelde?"
"5-6 gibi. Ryuzaki'de 7 ya da 8'de uyanıyor. Tabi uyuduğu zamanlar."
"Anladım."
O sırada yukardan bir kapı sesi gelmişti. Ryuzaki uyanmıştı. Merdivenlerden indi. Biraz durdu ve gözünü ovuşturdu.
"Günaydın çilekli pastam."
"Günaydın anne. Kahvaltı yaptınız mı?"
"Yaptık tatlım. Sende Light ile kahvaltı yap."
"Tamam. Gel Light."
Ryuzaki mutfağa girdi ve kavhaltı için birkaç şey çıkarttı. Light ise onu izliyordu. Sonra yanına geldi ve arkadan ona sarıldı.
"Sevgili değiliz Light."
"Umurumda değil."
Dedi ve Ryuzaki'nin boynundan öptü. Ryuzaki irkilmişti.
"Light, yapma gıdıklanıyorum."
"Cidden mi?"
"Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Bad Beginning
Romance"Kötü bir başlangıçtı Ryuzaki." "Ama ben seninle tanıştığım için mutluyum Light." --- ˗ˏˋ𝕷 𝕷𝖆𝖜𝖑𝖎𝖊𝖙 𝖝 𝕷𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖄𝖆𝖌𝖆𝖒𝖎'ˎ˗