-I can't decide
Whether you should live or die
Oh, you'll probably go to heaven
Please don't hang your head and cry
No wonder why-♪Scissor Sisters - I can't decide♪
..."Ne yani cidden Light sana aşık mı?"
Diye sordu Mello.
"Evet. Bende inanmadım ilk başta ama kalbi hızlı atıyordu ve yüzü kızarmıştı."
Mello ve Matt birbirlerine bakmaya başladılar. Sonra tekrar Ryuzaki'ye baktılar.
"Yani, ne desek bilemedik ki şimdi."
"Bana her ne kadar aşık olsa bile ona karşılık verebilir miyim bilmiyorum. Pek bi' zorbalık yapmadı bana. Ama bilemiyorum. Aşık değilim işte. Aşk adamı değilim. Bir kere sevgilim oldu sadece. O da beni aldattı zaten. O yüzden kimseye güvenemiyorum."
"Sende haklısın tabii. Light gibi biri ile sevgili olunur mu bilmiyorum. Sana kalmış."
"Ona aşık değilim ki. Onunla sevgili olmam. Ama sevgili işlerinde kötü değil sanki. Daha önce sevgilisi olmuş. Ama o sevgilisi onun zorba olduğunu öğrendiği zaman ayrılmak istediğini söylemiş."
"Hm, anladım."
O sırada Light kolunda çantası ile içeri girmişti. Ryuzaki'yi gördüğü anda gülümsemişti.
"Günaydın Ryuzaki."
"Günaydın. Ah, senin yerine oturdum. Kalkayım."
Ryuzaki tam kalkarken Light onu durdurdu.
"Istersen yerimde oturabilirsin. Sorun değil."
"Eh, peki."
"Light biz neyiz burada? Niye sadece Ryuzaki'ye günaydın dedin?"
"Size günaydın demek istemedim."
"Bak sen şuna."
"Light, duyduğumuza göre aşık olmuşsun siyah saçlı, maske takan, tatlı bir çocuğa."
"Aşık olunmayacak gibi mi sence Matt?"
Mello ve Matt Ryuzaki'ye bakıp sırıtmaya başlamışlardı. Ryuzaki tamamen tepkisizdi.
Light Ryuzaki'ye bakmaya başlamıştı. Ryuzaki tepkisiz bir şekilde Light'a baktı. Light ise ona göz kırptı. Ryuzaki bir tepki vermeden önüne döndü.
˚.*akşam₊˚
Ryuzaki, Light defterini okulda unuttuğu için kapısına kadar gelmişti. Light'ın defterini ona verip gidecekti.
Kapıyı çaldı ve birkaç saniye bekledi. Sonrasında kapı açıldı. Kapıyı genç bir kız açmıştı.
"Buyrun?"
"Ah, merhaba. Ben Light'ın okuldan arkadaşıyım. Defterini okulda unutmuş. Onu vermeye gelmiştim."
"Öyle mii? O zaman ben defteri vereyim abime."
"Tabii."
Dedi Ryuzaki defteri uzatarak. Tam o sırada bir ses gelmişti.
"Kim gelmiş Sayu?!"
"Bir arkadaşın abi!"
O anda Light gelmişti.
"Hangi ar-"
Ryuzaki'yi gördüğü anda sessiz kaldı.
"Ryuzaki? Senin ne işin var burada?"
"Defterini unutmuşsun okulda. Onu getirmiştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Bad Beginning
Romance"Kötü bir başlangıçtı Ryuzaki." "Ama ben seninle tanıştığım için mutluyum Light." --- ˗ˏˋ𝕷 𝕷𝖆𝖜𝖑𝖎𝖊𝖙 𝖝 𝕷𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖄𝖆𝖌𝖆𝖒𝖎'ˎ˗