8~

155 9 45
                                    

-There is tension in between us
I just wanna give in
And I don't care if I'm forgiven-

♪Camila Cabello - Shameless♪
...


Ryuzaki hemen instagrama girdi. Mesaj yerine girdi. Misa ile olan mesajlar duruyordu. Hemen mesajlara baktı. O sırada Genji suyu getirmişti.

Ryuzaki'nin intagrama girdiğini gördüğü anda hızlıca telefonu aldı.

"Ne yapıyorsun sen Ryuzaki?!"

Ryuzaki sakin bir şekilde ayağa kalktı.

"Daha yeni sevgili olduk öyle değil mi Genji? Bakıyorum da beni hemen aldatmışsın. Sözünde durmadın yani."

"S-seni aldatmadım."

"Peki ya mesajlar?"

Genji ne diyeceğini bilemiyordu. Kapana kısılmıştı.

"Şu an sadece itiraf etmeni istiyorum."

"Ben seni aldatma-"

"Söyle. Misa ile sevgili olmuşsun. Sevgilim yok demişsin. Ne kadar üzücü. Ben neyim burada Genji?"

"R-Ryuzaki..."

"Itiraf et."

Genji derin bir nefes alıp verdi.

"Evet, seni aldattım."

Ryuzaki sırıtarak Genjiye baktı.

"Planım işe yaradı."

"Ha?"

-Genji'nin okula geldiği gün-

"Plan şu gençler. Beni iyi dinleyin."

"Dinliyoruz."

"Söyle hadi."

"Bakın şimdi. Ben Genji ile sevgili olacağım. Ondan sonra-"

"NE?!"

"Sözümü kesme Light. Genji ile sevgili olacağım. Sevgili olduktan iki gün sonra Misa Genji'ye yazacak."

"Haa?? Neden ben?!"

"Bi' susun artık. Sözümü kesmeyin. Sadece dinleyin."

Herkes sessiz kalmıştı.

"Genji ile sevgili olduktan iki gün sonra Misa ona yazacak. Oldukça samimi davranman gerek Misa. Onu beğendiğini ona hissettirmen gerek."

"Tamam."

O sırada Misa'nın bir arkadaşı geldi.

"Misa bir gelebilir misin?"

"Noldu?"

"Gelmen lazım."

"Sen git Misa."

"Iyi tamam."

Misa arkadaşı ile oradan uzaklaştı.

"Sonra Misa Genji ile sevgili olacak. Onlar sevgili olduktan sonra Misa bana haber verecek. Sonra Genji'yi arayıp yanına gelmek istediğimi söyleyeceğim. Sonra evine gittiğim zaman onunla samimi konuşacağım. Gerçekten onu seviyor gibi davranacağım. Sonra 'telefonum yanımda değil senin telefonundan bir şeye bakabilir miyim?' diyeceğim. Sonra bir şekilde onun mutfağa gitmesini sağlayacağım. O gittiği anda instaya gireceğim ve o geldiği zaman mesajları ona göstereceğim. O da beni aldattığını itiraf edecek. Sonra bende ona her şeyin bir oyundan ibaret olduğunu söyleyeceğim. Ona 'Misa benim yakın arkadaşlarımdan birisi. Seni kandırmasını istedim. Yani her şey benim planımdı. Senden sadece intikam aldım' diyeceğim."

-Bad Beginning Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin