1 [⚠]

3.9K 111 241
                                    


⚠tw! girl!jilix, yetiskin icerik, fazlaca acik konusma.⚠

---


"Bilmiyorum," dedim doğrudan gözlerimin içine bakan sevgilime. Bu şekilde kavga ediyor oluşumuz açıkça ikimizinde hoşuna gitmiyordu. Konuyu kapatan taraf olmak adına buruşmuş okul eteğimi düzelterek oturduğumuz banktan kalktım. 

"Seungmin'in yanına uğrayacağım. Annem tembihledi o veledi kontrol etmem için."

Minho başını sallayarak yayılarak oturduğu bankta kafasını geriye doğru yaslarken dizime gelen beyaz çoraplarımı çekiştirerek düzeltip omuzlarımın biraz altındaki saçlarımı geriye atarak okulun giriş kapısına ilerlemeye başlamıştım. 

Öpülmekten yara olmuş dudaklarımı dişlerken ucundaki yeşilli pembeli charmdan tuttuğum telefonuma gelen mesajlarla okula girmeden kapının yanındaki duvara yaslanmıştım. Mesajlar sınıf grubundan geldiği için onları yok sayıp gelen yayın bildiriminde oyalandım biraz.

Takip ettiğim camgirlün açtığı yayını deli gibi izlemek istediğimden alt sınıflardaki ezik Seungmin'in yanına gitmek yerine tuvalete gitmeye karar vermiştim. Altımdaki eteğin altına şort giyinmediğimden bacak içlerim birbirine sürtüyor, ufaktan tahriş olmuş tenim ıslanmamı sağlıyordu.

Tuvalete girer girmez kapısı açık kabinleri es geçip kilitli olanları tıklatmıştım içeride kim olduğunu öğrenmek amacıyla. Yüksek ihtimalle alt sınıflardan kızlardı, son sınıflar üst kattaki tuvalette olurlardı birçok şey için.

Boş kabinlerden ilkine girip klozetin kapağını oturmak için kapatırken iyice kıstığım sesle yayını açmıştım. Kulağıma dolan tiz inleme sesleri bana zevke dudaklarımı dişletirken zaten belinden katlayarak iyice kısalttığım eteğimi yukarı sıyırıp pembe dantelli külodumun üstünden klitorisim üstünde daireler çizmeye başlamıştım.

Tırnağımın ucunu ince kumaşın üstünden küçük tepeciğime sürterken hafif hafif kasılıyordum o ince zevkten. Sütyen takmadığım için göğüs uçlarım sertleşmiş beyaz okul gömleğimin altından belli olurken izlediğim yayının sesini biraz daha yükseltip kenardaki peçeteliğin üstüne sabitlemiştim telefonumu.

Böylece bir elim boşa çıkarken onunla da ürpermiş göğüs uçlarımı gömleğin üzerinden parmaklarım arasında sıkıştırmaya başlamıştım. Çabuk hareketlerle altımdaki pembe külotu bacaklarımdan sıyırıp yere öylesine atarken kendimi soğuk klozet kapağına sürtmeye başlamıştım. 

Hijyen konusunu düşünecek kadar iradem yoktu. Yalnızca yayındaki kızın inleme sesleriyle eş zamanlı klitime bastırdığım parmağımla ileri geri sürtünüyor, beyaz klozet kapağına amımdan akan sıvıları bulaştırıyordum.

Üstünde kıvrandığım soğuk kapağın üstüne yayılmış zevk sıvılarım ben sürtündükçe vıcık vıcık sesler çıkarıyordu. Terlemeye başlamıştım, tek elimle destek alarak sürtünmeye devam ederken beyaz okul gömleğimin düğmelerine attım diğer elimi. 

Üst düğmeleri karınım biraz üstüne kadar açıp dolgun göğüslerimin ben kendimi ileri geri hareket ettirdikçe sallanmasına izin vermiştim. Gözlerimi sıkı sıkıya yummuş aralanan dudaklarımla inlememek için kendime hakim olmaya çalışıyordum. Zordu bunu yapmak. 

Bir yandan kulağıma dolan yüksek ve tiz inleme sesleri bir yandan da kasıklarımda biriken zevk yumrusu işimi zorlaştırıyordu. Öğle arasının bitmesi gerekiyordu, sınıfa gitmeliydim. Bunlar aklımdan geçerken ellerim titreye titreye bulunduğum yere sürtünmeye devam ediyordum, yakındım. Yakın hissediyordum. 

sapphic pop • jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin