⚠tw!ufak bi kusma ve kriz sahnesi var.
iyi okumalar.
---
"Eve gitmeliyim sanırım." birkaç saat önce üstünden sıyırdığım gömleğini geri üstüne giyinirken düğmelerini iliklemeden ayağa kalkmıştı. Dudakları öpülmekten şişmişti ve sürekli dişlediğim için oluşmuş yaralar yüzünden gülerken canını acıtmıştı.
Koltuğun üstüne attığı açık sigara paketini kapatıp ayağa kalkmak için benden destek aldı. Ellerimden tutup beni de kaldırdı sonra. Bebek teninde hafif kızarıklıklar vardı. O kızarıklıkların moraracağını bildiğimden eğilerek dudaklarımı değdirdim göğsünün üstündekilere.
Ben geri çekildiğimde dudağıma ve yanaklarıma ufak öpücükler bırakmış sigara paketini aldıktan sonra tekrar köşeye fırlattığı çantasını alarak koltuğun üstüne koymuştu.
Annem bugün eve gelmeyeceğinden rahat olsam da akşam eve dönecek kardeşim yüzünden kalmasını teklif edemiyordum. Jeongin Felix'ten pek haz etmediğimi bildiğinden onun burada olmasını tuhaf karşılayacaktı muhtemelen. Gözlerimi kırpıştırarak düğmelerini iliklemeden çantasını toparlayan Felix'e baktım. Çıplak ayaklarıyla salondaki soğuk parkeleri hızlı hızlı geçip birkaç saat önce odamda bıraktığı telefonunu almaya gitti.
O salondan çıktığında ben de yere attığımız konsolları sehpanın üstüne kaldırarak sehpadaki abur cuburları mutfağa taşıdım. Bulaşıkları daha sonra yıkayabileceğimi düşünerek tekrar içeri geçtiğimde Felix de koltuğa oturmuş telefonda annesiyle konuşuyordu.
Onu arabayla annesi getirdiğinden eve dönmek için de annesini bekleyecekti. Telefonu kapatıp yanına koyduğunda yanına gidip kucağına oturdum bunu garipsemeden eliyle ince belimi kavrayıp omzuma dudaklarını bastırıp öpücüklerini sıralamıştı. Boştaki eliyle telefonunu tekrar eline alıp yüz tanımayla kilidini açtıktan sonra telefon ekranını benim de görebileceğim bir şekilde tutarak İnstagram'a girdi.
Ana sayfasındaki gönderilere bakarken Minho'nun da olduğu bir posta denk gelmemiz ile duraksadım. Ben çenemi onun omzuna bastırırken o da duraksamıştı. Gönderiyi paylaşan kişinin Hyunjin olmasını pek garipsemesem de gönderinin paylaşıldığı yerin Hyunjinlerin evi olması bana Minho'nun yalan söyleyip söylemediğini sorgulatmıştı. Bana yalan söylemek için bir sebebi yoktu sonuçta. Minho bana aşıktı.
Felix sanırım benim Minho'ya olan bakışlarımdan rahatsız olduğundan gönderiyi çabucak geçmiş dönüp dudaklarıma ufak bir öpücük bırakıp tekrar ekrana dönmüştü. Atılan hikayelere bakarken Seungmin'in paylaştığı camgirl editlerini görünce Felix bana döndü. Seungminle neden takipleştiğini anlamlandıramamıştım.
"Seungminle arkadaş mısınız?" meraklı bakışları yüzümde dolanıyordu. Kafamı iki yana sallayıp omzundaki saçlarını geriye ittirdim. "Aile dostumuzun oğlu annesi yurt dışında olduğu için yurtta kalıyor aynı okulda olduğumuzdan annem de başına bir şey gelmesini istemediğinden sürekli onu kontrol etmemi söylüyor." dudaklarımı büzüştürdüm.
O da benim gibi dudaklarını büzüp önüne döndü. Yanaklarını şişirmiş dudakları büzüşük kaşları çatılmış bir şekilde telefonuna bakıyordu. Benim bakmam için ara sıra bir şeyler gösterse de benim bakışlarım tamamen onun üstündeydi. Kıskanacağım kadar güzel olduğundan olsa gerek gözlerimi asla ondan alamıyordum.
Dudaklarım yine dişlerimin arasındaki yerini almışken Felix bunu fark etmiş, çenemden bastırarak dudaklarımı aralayarak alt dudağımı dişlerim arasından kurtarmıştı. Çenemdeki baş parmağı dudaklarımın üstünde gezinirken hafif aralık ağzımdan içeri sokup dilime değdirdi. Dilimin üstüne hafifçe bastırmasıyla dilimi dışarı çıkarıp baş parmağının ucunda döndürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sapphic pop • jilix
Fanfiction[lee felix x han jisung, lesbians, straykids ff.] Merak ediyordum. Ben onu bu denli kıskanırken neden okuldaki bir tuvalet kabininde benimle seviştiğini deli gibi merak ediyordum. girl!jisung!felix!changbin