Legenda o Białej Generał
Za czasów kiedy jeszcze zima spowijała świat i kiedy nic nie było pewne. Za czasów kiedy każdy bał się o swoje jutro, na świat przyszła dziewczynka, która już od początku była inna. Córka miłości jaka nigdy dotąd nie miała się prawa wydarzyć...a jednak się wydarzyła.
Śnieżnobiała, podobna do tej, która była panią w tamtym świecie. Córka niemożliwej miłości wychowana przez zaznane jej dobro i prawdziwą Narnię. Ją nazwali Generałem, dziewczynę, która niegdyś straciła wszystko, ale później odzyskała i pokazała światu wiele więcej.
Wybitny wojownik, najlepszy dowódca i przede wszystkim lojalny człowiek, tak nazywali tą młodą istotę, która zawarła pakt z samą diablicą, dla ochrony tego, który miał być jej królem. Tak zyskała swoje przekleństwo, gdy ratowano króla, w ten sposób przeklęła ją Biała Czarownica, wiedźma, która później sprawiła, że kamień spowił ciało i zmroził duszę...Na wieki wieków bezpowrotnie, by zapłacić żywotem za zdrajcę..
W ten sposób swoją służbę skończyła Generał, której nikt nie mógł pokonać, młoda dziewczyna, morderczyni wielu wrogów jej ojczyzny i przywódczyni, której nie dało się nie szanować. Córka miłości i strażniczka prawości, dzierżąca swój biały miecz, wymierzający sprawiedliwość i jeżdżąca na swym czarnym jak najgłębsza noc, koniu.
Zaginęła bezpowrotnie, zmrożona i samotna. Na stulecia pozostanie posągiem, ukrytym gdzieś w głębi Narnii, jednak niegdyś świat znów będzie jej potrzebował, w tedy Aslan przezwycięży magię czarownicy i pozwoli by Biała Generał znów powróciła między swych żołnierzy...
Witam wszystkich nowych i starych czytelników historii Białej Generał, będącą moją pierwszą w pełni ukończona opowieścią.Starszych czytelników przepraszam że dopiero teraz wstawiam prolog, ale dopiero niedawno wpadł mi do głowy pomysł jak mogłaby wyglądać legenda, znana w całej Narnii. :)
Za to nowych witam i mam nadzieję że początek was zaciekawił i zobaczymy się w dalszych rozdziałach ;)
Pozdrawiam!
CZYTASZ
Opowieści z Narnii : Biała Generał
Fanfic"- Jeżeli uciekniesz, twój legendarny honor zostanie całkowicie splamiony - powiedział mężczyzna z nieukrywaną drwiną i satysfakcją - Lepiej jest mieć honor splamiony ucieczką i ratunkiem tego co jest niż morderstem - rzuciłam patrząc mu w ocz...