İksir dersi

468 30 10
                                    

Reina her zamanki gibi kalktı ve kalçasına kadar uzanan saçlarını taradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Reina her zamanki gibi kalktı ve kalçasına kadar uzanan saçlarını taradı.  Babasında olan bir rahatsızlık yüzünden tıpkı babası gibi beyaz saçlara sahipti. Ama şikayetçi değildi. Saçlarını seviyordu. Slytherin cüppesini giydi ve parfüm sıkıp hemen büyük salona, kahvaltıya gitti.

"Günaydın." Dedi rabastan lestrange.
Reina ise kafasını sallamak ile yetindi ve lucius ile regulus'un arasına oturdu. Kahvaltısını yapmaya başladı.

O kahvaltısını yaparken biz de biraz reine Penumbra Grindelwald'ın hayatından bahsedelim biraz.

Reina doğduğarken annesini kaybetti. Babası Gellert ise o 9 yaşında iken albus dumbledore ile yaptığı düello sonunucunda kaybetmiş, ve Nurmengand hapishanesine gönderilmiştir.

Albus dumbledore ise aşık olduğu adamın kızının önce vaftiz babası olmuş, daha sonra ise Gellert hapis edildikten sonra küçük kıza o bakmış ve büyütmüştür.

Güçlü cadı slytherin seçilmiş, slytherin'deki malfoy, black, lestrange ve cruch çocuklarıile sıkı bir arkadaşlık bağı kurmuştur.

Arkadaşları dışındaki herkese soğuk, mesafeli ve duvar gibi olan bu cadıya çoğu kişi yaklaşmaktan çekinir bir hal almış ve ona "buzlar kraliçeşi" lakabını vermişler.

"İlk ders ne?" Diye sordu lucius.
"iksir ." Diye yanıt verdi narcissa. Bi kaç kişi ofladı.  4. Sınıftalardı herkes ve bu sene dersler herkes için zorlaşmıştı. Reina'yı saymazsak.

Reina duyduğu gülüşme (ya da kesinlikle anırma) sesleri ile kafasını o yöne çevirdi ve baktı.

Çapulcular.

Reina göz devirmek ile yetindi sadece. Regulus'a baktığında ise onun da göz devirdiğini gördü.

Herkes kahvaltısını yaptı ve sınıflara gittiler.
Ders Gryffindor ile ortaktı.

Ne tesadüf ama?

Slughorn geldi ve herkes eşleşti. Reina her zamanki gibi rabastan ile olmuştu. İksire başlamak üzereydi ki,

"James Yeter ama kaç defa söylemem gerekiyor ?  Rabastan ile yer değiş. Hemen."

Rahatsız edici bir sessizlik.

"Profesör! Ben yer değiştiririm!" Dedi lucius'un yanında oturan barty.

"Size söylediğimi hatırlamıyorum bay cruch." Dedi slughorn ve ekledi "hadi potter."

James eşyalarını alarak yer değiştirdi ve iksire başladılar.  "Eh şey iksir konusunda berbatım da ben-".  "Bir şeye dokunma." Dedi reina buz gibi bir sesle.  "Neden bu kadar soğuksun ki yani." Dedi james. Regina dönüp ona baktı ve ve bir şey demeden iksirine devam etti.

Bir süre sonra slughorn yanlarına geldi ve "merlin'in sakalı! Aferin reina yine mükemmel bir iksir. Bay potter siz de umarım bir şeyler öğrenebilmişsinizdir. Slytherin ve Gryffindor 'a 30 puan!"

Ders bitmişti ve herkes başka bir dersliğe gitti ve gün oldukça hızlı ve yorucu bir şekilde bitmişti.  Reina ise sigara içmek için bahçeye çıkıyordu. "Nereye?" Diye sordu regulus.
"Bahçeye çıkıyorum reg, sigara içeceğim." Regulus onu onayladı ve reina ise çıktı.

Oturmuş ve ince parmaklarının arasına sigara'yı aldı ve parmaklarının ucundan çıkan ateş ile sigarasını yaktı.

Tam o sırada bir ses duydu. Bir kurt uluma sesiydi. Bu sesi sürekli olarak duyuyordu fakat bu sefer daha yakından geliyordu.

Sesin geldiği yöne doğru ilerledi ve bir şey gördü.

Bu bir kurt adam'dı.

________________________________İlk bölümden herkese selaamm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

________________________________
İlk bölümden herkese selaamm.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınn.
🐺🔮

James potter ve PenumbraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin