Reina tam da uzaklaşmak üzereyken kurt adamın dönüştüğünü gördü ve ardından yerde yatan 3 beden'i.
Hızla yanlarına gitti ve bedenlere baktı.
Sirius black, james potter ve remus lupin.Yanlarındaki peter petegrew ise donmuş yerdeki bedenlere bakıyordu. "Aptal! Bakacağına yardım et de hastane kanadına taşıyalım." Diye bağırdı reina.
İkili hızlı adımlarla onları hastane kanadına getirdi ama görevli yoktu. Reina derin bir iç çekip baygın üç genci tedavi etti.
****
Kimse konuşmuyordu. Herkes şu an da james'in sırtındaki pençe izlerini kapatmaya çalışan kıza bakıyordu.
Reina james'in sırtını bırakıp kalktı ve remus'un yanına gitti ve elini sarmaya başladı.Kimse konuşmamıştı. Reina işi bittikten sonra çocuklara döndü ve "neler oldu?" Dedi sadece.
Herkes remus'a bakıyordu. "Ben söyler-" diyen remus'u sirius bölüp. "O bir slytherin! Dahası bir Grindelwald!" Dedi. Reina ise black çocuğuna dönüp. "Senin ailen ise bir black, ve sende öylesin. Yanındaki çocuklar sana karşı ayrımcılık yapmış mıydı? Ya da sen, kan ayrımı yapmayan bir insan değil miydin? Kan ayrımı yapmakla bina aynı yapmanın arasında bir fark var mı sence?" Dedi reina. Kimse bir şey demedi. "Vay canına ilk defa bu kadar çok uzun konuştuğunu duydum." Dedi peter."Şu an yanımda size cevap verecek biri yok da ondan. Pekala, size saldıran kurt adamın kim olduğunu gördünüz mü?" Dedi kız tekrar.
"Kurt adam benim." Dedi remus. Ürkekçe.
"Oh.." reina çocuğa beyaz kirpiklernin altından baktı."Kimseye söylemezsin ama değil mi benim gibi biriyle kimse konuş-" diye konuşan remus'u Reina böldü. "Senin gibi biri derken?" Dedi kız. "Ben bir canavarım sonuçta." Diye yanıtladı remus tam arkadaşları bir şey diyecek iken. "Saçmalama lupin! Aptal mısın sen? Farklı olmak seni canavar yapmaz tamam mı?"
Reina'nın bu sözleri herkes'i şoka uğrattı.
"Ama ben insanlara zarar veriyorum-"
"İsteyerek yapmıyorsun sonuçta ama değil mi? Kendini bunla suçlayamazsın. Sen gerçek bir canavar görmemişsin lupin."Vay canına.. az önce Grindelwald'ın içinden bir melek mi çıktı bana mı öyle geliyor?" Dedi sirius şaşkınca. reina buna göz devirmekle yetindi. James ise... o reina'ya bakmakla meşguldü.
"Ve sizde yasa dışı birer animagussunuz öyle değil mi?" Dedi reina.
Herkes panikledi bir şeyler gevelemeye başladılar. "Sakin olun. Birine söylemem merak etmeyin. "
"biraz dinlenin. Petegrew, arka masaya yiyecek bir şeyler koydum onları arkadaşlarına ver.
Ayrıca lupin, merak ediyorum da neden kurtboğan iksiri içmiyorsun?" Dedi reina gitmeden önce."İksirin malzemeleri çok nadir bulunuyor ve oldukça pahalı. Yapımı da uzun sürüyor." Dedi. Kız anladım tarzında başını salladı ve çıkmak için kapıya yöneldi.
"Hey Grindelwald! Kimseye söylemezsin değil mi?" Dedi james potter.
"Merak etme potter, lupin'in küçük tüylü sorunu benimle güvende."
"Teşekkür ederim." Dedi remus.
"Teşekkür etmek istiyorsanız Slytherin'e yapacağınız şakalarda beni şakazedelerin içine katmazsanız sevinirim. " dedi reina ve herkes güldü. James potter ise hülyalı hülyalı bakıyordu arkasından kızın."Çok güzel değil mi patiayak?"
"Ben mi? Ah evet tatlım." Dedi sirius muzipçe.Belki de arkadaşlığın başlangıcı buydu?
________________________________
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınızz.
🔮🐺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
James potter ve Penumbra
FanfictionJames Potter ateş'ti, Reina penumbra Grindelwald ise buz. Peki ya bu ateş buz'u eritmek için çabalar ise? Yarı aydınlık yarı karanlığın hikayesi, Penumbra. Mini/James Potter kurgusudur. {Marauders era}