Reina bançede oturuyordu. Çapulcular da o sırada bahçeye geliyordu.
Reina upuzun saçlarıyla oynarken. Yanına gelip omzuna kolunu omzuna atan pucey ile ona döndü.Çapulcular da onlara dönmüştü.
"Nasılasın güzel-"
"Kırarım. " dedi. "Ne?"
"Eğer o kolunu indirmezsen kırarım diyorum ."
Pucey reina ya baktı reina ise hızla çocuğun kolunu çevirdi."Ondan uzak dur pucey. " dedi james'in sesi.
"Sanane potter? Seni ne ilgilendiriyor? Gelecekteki sevgilim-"Pekala. Bu son damlaydı sanırım.
James hızla adries pucey'in suratına bir yumruk attı ve ardından da sirius dahil oldu.
"Siktir.. ayrılın hemen!" Dedi reina ama durmadılar. Ani bir hareket ile reina elini sallası ve iki taraf ta ayrılarak farklı yerlere düştü.
Babasını ona öğrettiği iyi şeylerden birisi de kendisi gibi asasız büyü yapabilmesini sağlamaktı.
"Potter! Black! Pucey! Gerindelwald! Hemen benimle geliyorsunuz. "
Herkes McGannagall'ı takip etti.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz?" Herkes hep bir ağızdan konuşmaya başlayınca McGannagal, reina'ya söz hakkı verdi."Pucey beni rahatsız ediyordu. O sırada onlar geldi düzgün bir şekilde uyardılar fakat pucey birden saldırmaya başladı. "
Çocuklar şok germişlerdi. Çünkü ilk başlatan james ti ama reina söylememişti. James kıza gülümseyerek baktı.
"Pekala bayan Grindelwald , size güveniyorum. Fakat hepiniz suçlulusunuz. " çapulculara dönerek, "siz reina ile kütüphaneyi temizleyeceksiniz. "
Kütüphane'ye gittik hep birlikte. "Bunu yapmanıza gerek yoktu. ". Dedim
"Hayır vardı." Dedi james. Sirius ise onayladı.
"Bu koca kütüphaneyi mi temizleyeceğiz şimdi?" Dedi peter iğrenerek. "Asalarımızı da aldılar."
"Gerek yok." Dedi ve hızla elini sallayarak tüm kütüphaneyi temiz ve süzenli bir hale getirdi reina.
"Bu inanılmaz!" Dedi sirius. "Hadi oturalım."
"Evet." Diye ona katıldı remus." "Sohbet etmiş oluruz hem."***
"Lunapark'ta milletin kafasına boya bombası mı attınız?" Dedi remus dehşete düşmüş bir şekilde, james ve sirius'a."Lunapark mı? Lunapark'a mı gittiniz? "
Reinanın sözleri ile çocuklar ona döndü.
"Şey.. ben dah önce hiç gitmedim. Babam izin vermezdi her hangi bir parka gitmeme." Dedi sessizce ama duyulur bir şekilde.Daha sonra enerjisini yükselterek, "nasıl bir yer?!" Dedi.
Çocuklar önce birbirlerine baktı daha sonra da kıza, "nasıl anlatacağımızı bilmiyoruz.." dedi remus. Sirius ile james birbirine bakıp müzipce sırıttı ve "Ama seni oraya götürebiliriz!"
Reina şaşkınca "ne? Ama nasıl?"
James sırıttı ve "Noel için bir haftalık tatilde bizde kalmaya ne dersin? sirius ta bir gün evden kaçar remus ve peter de gelir gideriz.""Ben bilmiyorum.. ailen sorun etmez mi?" Dedi reina.
"Saçmalama reina! Ailem asla sorun etmez böyle şeyleri. Dumbledore izin verir mi?""Albus karışmaz. Aksine mutlu olur ama emin misin sorun etmeyeceklerine?"
"Mia ve Fleamont mükemmel insanlardır emin ol sorun etmezler." Dedi sirius.
"Oh, peki tamam gelirim."
"İşte bu be!" Dedi james ve sirius aynı anda ve ellerini çakıştılar.
"Nerden alalım seni?" Dedi james.
Reina ise bir parşömen parçası koparıp adresini yazdı. Ve çocuklara doğru uzattı."Pazartesi günü sana uygun mu?" Dedi remus. Kız ise başını sallamakla yetindi.
Biraz daha sohbet edip odalarına gittiler.
________________________________
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınn
🐺🐾🦌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
James potter ve Penumbra
FanfictionJames Potter ateş'ti, Reina penumbra Grindelwald ise buz. Peki ya bu ateş buz'u eritmek için çabalar ise? Yarı aydınlık yarı karanlığın hikayesi, Penumbra. Mini/James Potter kurgusudur. {Marauders era}