~Pov: Narrator~
- Wiesz, nie zabronię ci, ale nie wiń mnie, jeśli on ci coś zrobi. - mówił brat Sary patrząc na nią, podczas, gdy ta szykowała swój makijaż.
- Jak uważasz. Ja mu ufam. - odpowiedziała sucho, na co Raiden wyszedł z jej pokoju.
Sarah prędko spojrzała na godzinę. 19:38. Trzeba by było zacząć się zbierać. Tak też myśląc dziewczyna wstała od toaletki szybkim ruchem wzięła torebkę, ubrała buty i wyszła. Wpadła po drodze do Yuno i razem zmierzały do klubu plotkując o różnych rzeczach. Po drodze spotkali jeszcze Hiro i wszyscy razem weszli do środka. Gdy Sarah doszukała się swojego nowego chłopaka wzrokiem - zamarła.~Pov: Sarah~
Co się tu właśnie odpierdala? Yukio najpierw umawia się na randkę, a później na miejscu obściskuje się z pierwszą lepszą laską? Ciekawe, czy zawsze tak robił. Spojrzałam na Hiro.
- On tak zawsze? Pewnie wiedziałeś, co? - mówiąc to łzy napłynęły mi do oczu, a mój głos zaczął się łamać.
- Nic nie wiedziałem, przysięgam! - odpowiedział półpewnym głosem patrząc mi w oczy.
Nie wiem, czy mam mu uwierzyć. Trzgmał z nim cały ten czas, no ale jeśli serio nic nie wiedział? Wzięłam głęboki wdech i podeszłam bliżej Yukiego i jego ludzkiej zabawki. On w odpowiedzi spojrzał na mnie zmieszany nic nie mówiąc. Jego kochasia najwidoczniej była tak zmieszana, że odeszła na parkiet.
- Co tak na mnie patrzysz? Oczekujesz przeprosin za swoją zdradę czy jak?
- Nie. Twojej miłości też nie oczekuję. Z resztą pewnie podobam ci się tylko dlatego, że mam ciągle pełny portfel, nie? - odpowiedział sucho.
- Portfel? Chłopie! Ja się zakochałam w tobie, a nie w pieniądzach! - wyjąkałam.
On jednak tylko mnie zignorował. Wybiegłam z klubu prędzej, niż do niego weszłam. Yuno i Hiroshi pobiegli za mną. Schowałam się za budynkiem i jedynie wypłakiwałam oczy. Gdy szczęśliwa parka mnie znalazła, przytulili mnie i pozostali w milczeniu.
Nigdy więcej się nie zakocham. Dopilnuję tego.
-------------------
305 słów. Jak mówiłam - ostatni rodział. Ah jak ja kocham złe zakończenia... Alcia. Skoro wiem, że to czytasz, to nie powstrzymasz mnie od demonizkwania Yukiego. Muhahaha.
Bye. Może za jakiś czas ogarnę nową książkę.
CZYTASZ
Nigdy Więcej
RandomOgólnie to piszę to z nudów bo złapała mnie wena i postaram się, aby ortografia i interpunkcja się zgadzała, ale za cringe nie odpowiadam XD ~~~~~~~ Okładka - pinterest, edytowana przeze mnie. Postacie - moje i osoby piszącej ze mną roleplaye. ~~~...