07:00
Alarm çalıyor, vücudum ağrıyor uyanmam lazım. Bu lanet vücudum kalkmıyor yataktan. Sanki bantlamışlar da kalkamıyorum yataktan.Okulun lanet olası 2. Dönemi. Okulun ilk günü. Bugün gitmem lazım. Zorla da olsa bu yapılı bedenimi kaldırdım yataktan. Aynaya baktım. Darmadağın saçlarım, birbirine girmiş. Mosmor göz altlarım, çatık kaşlarım. Nasıl düzelecektim?
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı taradım ve son olarak dişlerimi fırçaladım. Odama geçip perdeyi açtım ve tüm güneş ışığı odaya girdi.
Dolaptan yeşil sütyenimi çıkardım. Ardından siyah uzun kollu badimi, formamı ve soluk siyah üstünde metallica yazan bir tişört çıkardım. Üstümdeki turuncu çiçek desenli kazağı çıkardım ve ardından boğazlı badimi de çıkardım. Gelen soğukluk çıplak göğüslermi üşütmüştü.
Yeşil sütyenimi taktım. Ardından siyah badimi üstüne giydim. Formamı üstüme geçirdim ve en üstüne tişört'ümü geçirdim. Altıma siyah dar pantalonumu giydim ve siyah çoraplarımı giydim. Aynaya baktım. Evet biraz daha iyi olmuştu. Saçlarımı savurdum ve aynada sertçe kendime baktım.
Tamam. Şimdi biraz şu gözlerimi düzeltiyim. Sadece siyah bir göz kalemi çektim uçlarına. Kirpiklerime vazelin sürdüm. Maskara sürmek istemiyordum.
Saate baktım. Saat 7.30 olmuştu bile. Tamam daha 15 dakikam var. Odadan çıktım ve okul için hazırladığım yemek kutusunu çantama koydum. Annemin günaydın diyişini es geçtim. Konuşacak halim bile yoktu. Dolaptan süt çıkardım ve balla karıştırarak içtim. 2 tane de elma aldım birisini sırt çantama attım.
Odaya gidip montumu aldım ve üstüme geçirdim. Sırt çantamı da geçirdim ve dışarı çıkıp siyah mat botlarımı giydim. Bu lanet botlar sürekli kirleniyordu. Bunu alam aklımı sikeyim.
Son olarak kent kartımı ve kulaklığımı ceketimin cebine atıp dudağıma lipbalm sürdüm ve evden çıktım. Evet yarım saat durağa gidecektim. Lanet olsun.
Yolda giderken telefonumdan
madrigal - Kelebekler şarkısını açtım ve yürümeye devam ettim.
1 saat sonra okuldaydım. Otobüsle gitmiştim. Ama bir şey dikkatimi çekmişti. Sikeyim. Bu çocukta kim?Uzun saçları vardı. Sırt çantasının yanında birde spor çantası vardı. Hani şu yuvarlak olanlardan. Kulağında siyah bir kulaklık vardı. Uzun boyu ve yapılı vücudu tam aşık olunası duruyordu.
Görmezden gelerek sınıfıma geçtim.
🫶🏻💕💖
Akşam vakti olmuştu. En sevdiğim. Eve geldiğimde odaya geçtim ve kapattım kendimi. Telefonu elime alarak gezinmeye başladım.
Birden aklıma geldi. O çocuk.
Aptal beynim yine ne gibi oyunlar oynuyordu bana? Bu lanet olası duygulardan nefret ediyordum. Bok gibi geçen hayatım yetmezmiş gibi bide erkek düşünüyorum. Sikeyim şansımı.Tüm bu olanaları unutarak gecenin bi vakti uyuyakalmıştım. Ne güzel. Hiçbir sorunum yokmuş gibi davranabiliyorum. Oysa belki de çok sorunum var. Sikeyim.
Kendimi uykuya teslim ettim. Bir rahat rahat gezdiğim dünya burası zaten. Rüyalar alemi.
.
Yollar önce yazdığım bir hikayeyi yayınlama kararı verdim neler olucak görelim
İg: ajessieeehh
tt: ajess1eehhOy vermeyi be yorum yapmayı unutmayın!! 💕💗💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEKLER
Teen Fiction"Belki bu utangaçlığımdan kurtulsam feth ederim dünyayı" O, sadece 17 yaşındaydı. Bilmediği duyguları, bilmediği evrenleri gezmek için çok gençti. Fakat hayat, onun yaşını, deneyimlerini, bilgilerini hiç sayarak boyundan büyük sorumluluklar verdi...