-Kahvaltı seansı-

1.6K 112 89
                                    

Felix uyanınca hemen üstünü giydi. Aşağıdan annesinin sesi hariç başka seslerde geliyordu. Felix aşağıya indi. Hwang Teyze ve Hyunjin kahvaltıya gelmişlerdi.

Felix: hoşgeldiniz

Hwang T.: Hoşbulduk

Bayan Lee: Hyunjin, Felix siz yanyana oturun Hwang teyze sende cam kenarına otur bende yemekleri alabilmek için diğer kenara oturuyum.

Hwang T.: Olur

'Felix ve Hyunjin oturmuslardi. Hyunjin gözlerini Felix'ten hiç ayirmiyordu. Felix farkedip baksa bile bakıyordu. Felix tuzu aliyorduki hyunjin alma bahanesiyle elini tutmuştu. Felix birşey demedi ve tuzu bıraktı. Hyunjin hâlâ bakıyordu. Felix anlam verememişti. Hyunjin birşeyler mırıldaniyordu. Felix anladığı kadar Flx diyordu. Hyunjin Felix'e bakarak dudaklarını yalamaya başladı. Felix hemen kafasını çevirdi.

Felix: ben doydum eline sağlık annem

Bayan Lee: afiyet olsun balımmm.

Hyunjin: bende doydum eline sağlık.

Bayan Lee: afiyet olsun Hyunjin'imm siz Felix'in odasına gidin konusun biraz.

Hyunjin: olur an- yani teyze

' Felix Hyunjin'e bakıyordu. Anne diyecekti neredeyse. Felix bir an duraksadı. Ya Hyunjin ondan hoşlanıyorsa? Felix'in odasına geçtiler. Hyunjin anahtarı alıp kapıyı kitledi.

Felix: Hyunjin ne yapıyorsun???

Hyunjin: shhhhhhh

Felix: Hyunji-

' Felix cümlesini bitirmeden Hyunjin Felix'in dudağına yapıştı. Felix donakaldi. Felix buna bir anlam verememişti. Ne oluyordu böyle?

Hyunjin: Uzgunum Felix..

Felix: sen aklını mı kacirdin?? Benim gay olduğumu nereden biliyorsun???

Hyunjin: Felix o kadar tatlıydın ki opmemek elde değildi.

Felix: eğer birdaha yaparsan seni gebertirim

Hyunjin: o minik ellerlemi?

' Felix'e bu cümle çok tanıdık gelmişti. Doğru internetten biri demişti.... Ama Hyunjin nasıl bilmistikiii???? Felix düşüncelere daldı.

Hyunjin: bir sorun mu var?

Felix: y-yok sadece bu benim ilk opucugumdu de-

Hyunjin: hoşuna gittiyse söyle

Felix: eeeeeeehhhhmmm-

Hyunjin: bu evet demekmi?

Felix: sadece zamana ihtiyacım var...

Hyunjin: tamam

' hyunjin kapı kilidini açtı ve Felix'in yanına oturdu. Oturur oturmaz da elini sımsıkı tuttu.

Felix: benden mi hoşlanıyorsun..?

Hyunjin: bilmem

Felix: bu seninde mi ilkindi?

Hyunjin: hmmm hayır bu benim 20.

Felix: neee?!!?!

Hyunjin: eğer kimseye söylemezsen anlatırım

Felix: söylemem

Hyunjin: ben erkeklere yakınlaşıp kendimi aşık ettiriyorum ve sonra da onlarla yatıyorum.

Felix: NEEEE?!?!?!

Hyunjin: ne bağırıyon

Felix: b-bana yapmayacaksın değil mi?

Hyunjin: bilmem

Felix: pekiya amacın ne?

Hyunjin: sadece hoşuma gidiyor

Felix: ama onları bırakınca kiriliyorlardir.

Hyunjin: birşey olmaz onlara

Felix: tamam...... Yani benle yapmak için mi beni öptün....?

Hyunjin: oh hayirrr sen farklısın sana yapmamm

Felix: T-tamam

' Felix Hyunjin'e guvenmisti. Ama Hyunjin'in onu kandırdığını anlamamıştı.... Hyunjin suphelenmesin diye demişti bunu... Felix gerçekleri öğrenince nasıl bir tepki verecekti acaba...?

___________________________

Evetttt nasıl olmusssssssss?? Yeni bölüm insallah en geç 1 haftaya gelirrrr hafta içi çok sıkıntı oluyorrr öpüldünüzzzzzz 💋💋💗💗💝💝💓💓💞💞

Daddy🔥 - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin