ip varmı

608 50 15
                                    

Evet, 1 ay su gibi geçmişti. Gece düğün vardı. Seungmin sabah erkenden tüm kıyafetlerini ve eşyalarını çantasına koymuştu. Hyunjin gelip çantayı alacak ve sonra Felix gelecekti.

Düğünden 5 saat önce

"Felix"

"Efendim?"

" Korkuyorum.."

" Korkma, yarım saat sonra Hyunjin kapıya gelicek."

" Ya yakalanırsak?"

" Yakalanmayızz"

Seungmin kendine baktı. Felix şüphe çekmesin diye ona makyaj yapmış ve giydirmisti. Felix'in telefonuna mesaj geldi.

Hyunjin
Felix

Hazır mısınız?

Ben geldim

Arka kapının ordayım

Felix
Biz hazırız

Şimdi geliriz

Kapatmam gerek

"Seungmin"

" Efendim?"

" Hyunjin gelmiş"

Seungmin ayağa kalktı. Felix'in elini tuttu. Sessizce odadan çıktılar. Yan odaya girdiler ve camı açtılar. Hyunjin disarda onları bekliyor du.

"Seungmin?"

" Efendim?"

" Sey ben seni nasıl camdan aşağı indirecegimi düşünmedim.."

" E mal nasıl gidicez?"

" Ip varmı?"

" Vardı sanirim surda"

Seungmin arkadaki dolaptan ip çıkardı. Sonra Felix'e verdi. Felix ipi camdan aşağı attı. Birazını ise elinde tuttu.

" Tamam sen bu ipe tutunarak in, Hyunjin'de alttan seni tutsun"

" Ama çok tehlikeli değilmi?"

" Baska caremiz yok"

Seungmin yutkunup ipi tuttu. Bacağını camdan dışarı çıkarttı. Sonra da diğer bacağını. Ipten tutunarak yavaşça indi. Sonra Hyunjin Seungmin'i tuttu ve arabaya bindirdi. Felix ise direkt camdan atladı. Hyunjin Felix'i de bindirdikten sonra arabayı çalıştırdı. Hızlıca oradan uzaklaştılar.

-----

"Ucak geliyoo"

" Kendim yiyebilirim Hyunjin"

" Evet salsana Seungmin'imi"

" Seungmin'im?"

" Yani Seungmini"

" Tamam bıraktım"

Seungmin'i kaçıralı 1 hafta olmuştu. Seungmin doğum yapana kadar Felix'lerde kalıcaktı. Felix kendi odasını Seungmin'e vermişti. Felix zaten Hyunjin'in yatağında yatıyordu.

---6 ay sonra---

"OLM NASIL FARKETMEDİ!"

"Felix niye bagiriyon. Sadece bir film"

"ANANI AVRADINI!"

"YA YAN KOMSU GELCEK SİMDİ"

"hyunjin, LAN JUMPSCARE VARMIŞ NİYE SÖYLEMİYON!"

"Seungmin, birsey mi oldu?"

"Y-yok ben iyiyim"

"Seungmin, yalan söyleme."

" Karnım.."

" Evet?"

"Ah!"

" Seungmin!"

Hyunjin hızlıca ayağa kalkıp Seungmin'in yanına gitti.

"FELİX AMBULANSI ARA!"

"Tamam!"

Felix hızlıca ambulansı aradı. Sonra kapıyı açtı. Felix dışarda ambulansın gelmesini bekliyordu. Hyunjin ise Seungmin'i kucağına aldı ve Felix'in yanına götürdü.

"Ambulans geldi!"

Hyunjin Seungmin'i ambulansa götürdü. Sonra Felix ile arabasına binip ambulansı takip ettiler.

"Hyunjin lan sen mal mısın?"

" Ne?"

" Araban varken niye ambulansı ara dedin?"

"Ya ne bilim iste ambulansta hastaneye gidene kadar bisiler yapiyolar. Arabada götürsek napcaz?"

" Doğru."

Felix ve Hyunjin hastaneye vardı ve hızlıca içeri girdiler. Seungmin'in nerede olduğunu öğrendiler ve hızlıca oraya gittiler. Fakat gittiklerinde görmek isteyecekleri son kişiyi gördüler.

"Bunun burada ne işi var..?"

____

Selam. Bu ficte 16  bölüm olur muhtemelen. Kendinize iyi bakın hoşçakalın 💛💛💛💜💜💜💙💙💙💚💚💚💖💖💖💓💓💓💗💗💗💝💝

Daddy🔥 - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin