-2 hafta sonra-
Hyunjin kahvaltı masasını hazırlıyor, Yuna odasında lgs'ye çalışıyor, Seonghwa telefona bakıyor ve Felix ise Yuna'ya yardım ediyordu. Hyunjin Yarım saat sonra kahvaltı masasını hazırlamıştı. Eskisi gibi o meşhur menemenini yapmıştı. Hyunjin Yuna'nin odasina girip Felix'i ve Yuna'yı mutfağa çağırdı. Seonghwa coktan sofraya oturmus salatalık yiyordu. 2 dakika sonra Felix ve Yuna'da mutfağa geldi. Felix menemeni görünce gözleri doldu. Aklına eskiler geldi. Hyunjin Felix'e sarıldı. Felix'te karsilik verdi ve sonra öpüştüler. Opusmelerini bozan kisi Yunaydi.
" Eww baska yerde hopurdesin"
" Yuna ayip"
Yuna göz devirip yemege basladi. Felix ve Hyunjin'de sofraya oturup onlar da yemeye başladı. Herkes menemene asik oldu.(menemen yapan Hyunjin hayal edin JSJSJSJHDJSJ) Seonghwa yemek yerken telefonuna bildirim geldi. Telefonunu cebinden çıkarıp mesaja baktı. Seonghwa pis pis sırıtmaya basladi.
" Kim ne yazdi?"
Seonghwa cevap vermeden sofradan kalkıp evden cikti. Sofradaki herkes bir sevgilisi olduğunu dusundu. Sonra bosverip yemege devam ettiler.
----
" AH! HYUNJIN!"
Hyunjin hareketlerini hızlandırdı. Ikiside sons yaklasiyolardi. Felix sesli bir sekilde bosaldi. Ardindan da Hyunjin bosaldi.
" Hyunjin 36 yasinda adamlariz yaptigimiza bak.."
" Sevismenin yasi olmaz"
" He kanka 80 yasinda da yapcaz aynen"
" Benlik sıkıntı yok. 200 yasinda bile yaparım"
" Cus amk"
" Neyse ben dusa gircem"
" Ben sabah girerim"
"Iyi geceler Felixim"
" Iyi banyolar Hyunjincigim"
Hyunjin banyoya girer girmez Felix uykuya daldi...
-----
Bundan sonraki bölüm veya ondan sonraki bölüm final
Bölümü bilerek kısa yaptım JSJSJSJJSJSJWJSJ
Diger bolum final olur muhtemelenn
Sınır;
6 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy🔥 - Hyunlix
FanficHyun: kediyken gerçekten çok tatlı duruyorsun Felix: sen benimi izliyorsun? TAMAMLANDI