"ben... HAMİLEYİM!"
Gözlerim sonuna kadar açılmış Chana bakiyordum. Ondan beklemezdim. Hem beni hem arkadaşımın hayatını mahvetmişti. Ağlayarak Seungmin'e sarıldım. Oda karşılık verdi. Hayatımın içinde birşeyler kopmuştu. En sevdiğim arkadaşım acı çekiyordu. Ben ise ellerim kollarım bagli oturmak zorundaydım.
Chan pişman bakışlar atıyordu.
" Felix üzgünüm, sana birinden hoslandigimi söylemiştim. O kisi Seungmin. İnan bana bunlar isteyerek olmadı sarhoştum ve o da sarhost-"
"YETER!"
Seungmin'in ağlaması şiddetlenmişti.
"Felix... Annem bunu öğrendi ve... Ve beni Chanla evlendirmek...istiyor.."
Felix'in gözleri daha fazla açılmış Seungmin'e bakıyordu. Ne diyeceğini bilmiyordu... Seungmin bu yaşta evlenecekmiydi? Üstelik sevmediği biriyle ve zorla? Felix'in ağlaması da şiddetlendi. Chan ise arkadan sessizce ağlıyordu. Seungmin geri cekildi ve Felix'e baktı.
"Merak et..etme, b..en iyi olacağım.."
Yalan söylüyor, daha konuşurken sesi titriyor ve yürüyemiyor
Felix Chan'a tokat atıp oradan uzaklaştı. Ne düşüneceğini bilmiyordu, sadece kafasını dagitmali ve sakin bir kafayla karar vermeliydi. Ya Seungmin'i o gece kaçıracak, ya da Seungmin'e sahip çıkacaktı. 1. Daha mantıklı gelmisti. Seungmin'e bakmak zordu, üstüne bebek de gelince imkansız olurdu. Derin bir nefes aldı. Biraz hava aldıktan sonra eve gidecek, ve hicbirsey öğrenmemis gibi davranacakti. Biraz hava alıp ayağa kalktı ve eve doğru yürümeye başladı. Kapıyı açmadan önce yüzünü eliyle sildi, çünkü ağladığı belli oluyordu. Yavaşça kapıyı açtı ve iceri girdi. Yatak odasına gitmeden önce mutfağa gidip su içti. Sonra ses çıkarmadan yatak odasına gitti. Odaya girdiğinde uyuyan bir Hyunjin görmek istemisti, fakat Hyunjin sinirli bir şekilde Felix'e bakıyordu.
"Neredeydin bu saatte?"
Sesi sakin ve kırgın çıkmıştı. Felix o an Hyunjin'e haber vermediği için pişman oldu, sonra ciddi bir sekilde Hyunjin'e baktı.
"Hava almaya çıkmıştım"
"Yalan söylüyorsun güzelim"
" Nereden biliyorsun yalan söylediğimi?"
"Biri sana mesaj attı, Seungmin'di degilmi?"
"Evet?"
" Ne oldu anlat"
O an Felix'in bir yanı herşeyi anlatmasını, diğer yanı ise söylememesini istiyordu. Fakat anlatacaktı. Tüm herşeyi ayrıntılı bir şekilde anlattıktan sonra Hyunjin'in yüzü de düşmüştü.
" Bence kaçıralım"
" Ne?"
" Kaçırmaktan başka care yok maalesef"
" Ailesi üzülmez mi Felix?"
" Ailesi Seungmin'e değer verseydi evlendirmezlerdi. Seungmin Jeongin'in ölümünden sonra birdaha aşık olmadı Hyunjin. Olmakta istemiyor"
" Haklısın, bende seni kaybetsem bir daha aşk denen şeye inanmam"
"Seungmin'e yazicam, düğün ne zamanmış"
" Tamam, acele et saat baya geç oldu, uyuyalım biraz"
" Sen geç ben gelirim"
Felix mesajlara girdi. Seungminmin yazan yere tıkladı.
Felix
Seungmin?Şey düğün ne zaman?
Bir planım varda
(Seungminmin çevrimiçi)
Seungminmin
Sanırım 1 ay sonraPlanın ne?
Umarım düzgün birseydir.
Felix
Öncelikle sen iyisin değilmi?Düğün gününde bebek kaç haftalık olucak??
Seungminmin
5 haftalık olucak.Felix, şimdi içinden aldır diyo olabilirsin ama sey
Ben aldiramam.
Sonuçta her ne kadar Chan'dan da olsa o benim bebeğim
Ve ben biliyosun ki Jeongine bir söz vermiştim
"Eger senle ayrılırsam ve başkasıyla evlenip bir çocuğum olursa ona senin için çok iyi bakacağım"
Ona verdiğim sözü tutacağım.
Planin ne
Felix
Seni düğün günü kaçırcaz Hyunjin'leSeungminmin
Cidden mi?Beni evlenmekten kurtaracağınız için teşekkür ederim.
Neyse, uyumam gerek byyy
(Çevrimdışı)
Felix
Iyi geceler(Çevrimdışı)
______
Selammmm. Kimler takdir alıyor bakalımmm evet bu arada şey yaklaşık 8 bölüm sonra finall ehe sey ama uzatabilirimmm neyse kendinize iyi bakın ve kontrol etmedim💀💀💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy🔥 - Hyunlix
FanficHyun: kediyken gerçekten çok tatlı duruyorsun Felix: sen benimi izliyorsun? TAMAMLANDI