ben ölmedim!

525 36 28
                                    

Seungmin'in doğum yapmasının üstünden 1 ay geçmişti. Felix, Hyunjin, Seungmin ve Chan aynı evde kalıyorlardı. Arada Changbin ve Jisung da geliyordu.

Jisung birinden hoslaniyormus, hoslanmak az kalır, aşıkmış. Biz kim olduğunu merak ediyoruz fakat oç olduğu için söylemiyor. Bugün Seungmin sorguya çekti. Adını söyledi. Seungmin kısa bir şok geçirdi. Emin olmak istiyordu, o olamazdı değil mi? Jisung aşık olduğu kisinin adının Jeongin olduğunu söyledi. Seungmin onla görüşmek istediğini söyledi. Jisung başta tereddüt etse de kabul etti. Bugün saat 16.30'da kafede bulusucaz. Eğer Jeongin Seungmin'in eski ölen sevgilisi ise, Seungmin kafayı yerdi.

Herkes hazırlandı ve kafeye gittik. Seungmin korkuyordu. Kafede rastgele bir masaya oturduk ve Jeongin'in gelmesini bekledik. 10 dakika sonra biri bizim masaya geldi. Seungmin'in gözleri sonuna kadar açılmıştı. Ne diyeceğini bilmiyordu. Ayağa kalkıp sarıldı karşısındaki bedene.

"SENİ ÇOK ÖZLEDİM!"

" seungmin.."

" HANİ ÖLMÜŞTÜN?!"

" Üzgünüm.."

" SENİN YÜZÜNDEN KAC YILDIR ACI CEKİYORUM HABERİN VARMI!"

" Seungmin sakin ol!"

" OLAMAM!"

"Seungmin, bebeğim. San'ı korkuttun. Sessiz olsan?"

" Oh üzgünüm bebeğim. Seni korkutmak istememistim"

Jeongin şok oldu. Seungmin'in çocuğu mu vardı?

"Çocuğun mu var..?"

"Evet.."

"Bak Seungmin. B-ben sana yük olmak istemedim! Doktorlara benim öldüğümü söylemelerini istedim. Sadece senin iyiliğin içindi sevgilim"

"Bana sevgilim deme."

Jeongin sakince yerine oturdu.

" eeeeee Jisung, konuşsana aşık olduğun kişiyle"

" Chan ben senin ananın-"

" Aşık olduğun kişiyle derken?"

" Jeongin bu mal Jisung sana aşıkmış!"

" Hay sikicem sussaniza!"

" Yoo!"

"Jisung bende seni sikicem lan! Bebeğimi o kadar sakinleştirdim, gene korkuttun mal!"

"Jisung bana mi aşıksın?"

" Ehe şey"

" Bak cevap ver ona göre bisi yapcam"

" Evet. Ama sey biraz-"

Jeongin Jisung'un dudağına yapıştı.

"Bende seni seviyorum, Jisung"

"Ananiskm noldu az önce?"

" Öpüştünüz"

" HAY CİDDİYİM HEPİNİZİ SİKİCEM!"

" Seungmin bebeğim sakin ol. Sen San'ı al dışarı cik biraz bende geliyom birazdan"

"Tamam askim"

_____

Bölüm çok kısa 💀💀

Neyse ya

Bisi olmaz

Neyse

Oha lan ne yazmisim

Tüm shipler olsun da güzelce smut yazim

Neyse

Daddy🔥 - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin