Öyle hayaller kurma bebeğim:)

1.1K 87 93
                                    

Felix aynadan son kez kendine baktı. Birşeylerin ters gideceğini biliyordu. Son olarak su içti ve Hyunjin'in attığı konuma gitti. Hyunjin kapıda duruyordu. Felix yavaş adımlarla Hyunjin'in yanına ilerledi. Hyunjin Felix'e sarıldı. O an Felix kızardı. Hyunjin'i baştan aşağı süzdü. Hyunjin karın kaslarını gösteren bir gömlek giymişti. Altına ise siyah dar bir pantolon. Felix bu kaslı kolların onu yatağa atmasını istedi. İstemeden aklına Hyunjin'le yaptığını gördü. Keşke gerçekleşse derken Hyunjin Felix'in elini tutup koşmaya başladı. Felix önce şaşırdı. Hyunjin onu ormana götürdü. Hyunjin durdu. Felix etrafa bakti. Hyunjin Felix'in arkasına geçti. Felix etrafı inceliyordu. Tam arkasına döneceği sırada Hyunjin sert birşeyle Felix'in kafasına vurdu. Felix bayılıp yere düştü.

----

" AGHH! Neredeyim?"

" Sadece hayallerini gerçekleştirmek istiyorum"

" H-hyunjin?"

" Evet bebeğim?"

Felix etrafa bakındı. Elleri ve ayakları zincirlerle bağlıydı. Ellerini çıkarmaya çalıştı fakat başarılı olamadı. Hyunjin yatağa çıktı. Yüzünü Felix'in yüzüne yaklaştırdı.

" Ne istediğini birde ağzından duymak istiyorum"

" H-ha?"

Felix anlamadan Hyunjin'e baktı. Hyunjin anladı tabii.

" Hani ben sana sarılmıştım. İşte o zaman birşey istedin ya, onu ağzından duymak istiyorum bebeğim"

" Sadece kısacık bir hayaldi ama!"

" Ama hayalmiydi? Aklına geldimi? Evet bunlarin hepsi oldu Felix!"

" A-ama şu an istemiyoru-"

Felixin sözünü kesen şey Hyunjin'in dudaklarıydı. Felix kafasını geri çekti. Hyunjin psikopat gibi gülüyordu. Felix buradan kaçamayacağını anladı. Hyunjin Felix'in tişörtünü yırttı. Ardından altını indirdi. Tam olarak çıkarmak için ayaklarındaki zinciri çıkardı. Sonra altını da tamamen çıkardı. Hyunjin dudaklarını yaladı. Felix'in vücudu mükemmeldi. Hyunjin dilini Felix'in karın kaslarında gezdirdi.  

-----------

(Felix'in gözünden)

Uyandığımda tuhaf bir odadaydım. Götümü hissetmiyordum. Sanki biri götümde havai fişek patlatmış gibiydi. Ayağa kalkmaya çalıştım. Denememle yeri boylamam bir oldu. O sırada Hyunjin odaya girdi. Beni kolları arasına aldı ve odadan çıktı. Beni mutfağa götürdü. Beni dikkatlice sandalyeye otutturdu. Önüme menemen koydu. Menemen favorim. Hemen yemeğe başladım. Hyunjin gülerek bana bakıyordu. Bende Hyunjin'e baktım. Hyunjin o kadar da kötü değildi aslında. Sırıttım ve dudağımı Hyunjin'in dudagiyla birleştirdim.

_________________

Uzun süre bölüm gelmeyecek onun için olması imkansız bir sınır koyuyorum yani benim için imkansız

20 oy

20 yorum

Daddy🔥 - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin