Merhaba arkadaşlar. Bu gün sizlere yeni bir kurguyla geldim. Bu kurguyu yazdığım ilk zamanlar yayımlamayı düşünmüştüm, fakat nasip bu günlereymiş. Bu kurgu benim için o kadar özel ki sizin için de öyle olsun istiyorum. Bu kurgu sadece benim değil, benimle birlikte tüm kadınların sesi olsun istiyorum.
Şimdi karşınızda gördüğünüz bu bölüm toplamda üç serilik kitabımın tüm serilerini içinde barındıran tanıtım bölümüdür. Ve bunu da söyliyeyim ki seriler bir biriyle alakalı değildir. Sadece insanlara anlatmak istediği konu aynı, hikayeler ise farklıdır. Şimdiyse herkese keyifli okumalar dilerim. Oy verip yorum yapmayı da unutmayın.
---
Yüzyıllardır erkekler hep kadınları kendilerine muhtaç yaratıklar olarak görürler. Aciz derler kadınlara, güçsüz, dayanıksız. Ama aslında kadınlar erkeklerden bile güçlü varlıklardır. Her kadın bile kendini aşağılar olmuştur artık, kendini erkeklere muhtaç olarak görürler. Peki ya bir kız çocuğu bunu inkar ederse? Bunu hiç düşündünüz mü?
Bir düşünün. 18.yüzyılda yaşıyorsunuz, bir kadınsınız ve sizin hayatınızla ilgili karaları size sormadan veriyorlar. Nasıl hissedersiniz?
İşte Emily, Kate ve Renata'da tam olarak böyle hissediyorlardı.
Emily Brown daha 14 yaşındaki bir kız çocuğuydu ama onu alıp bir evin hanımı yapmak istiyorlardı. Fakat Emily buna karşı çıktı başına gelecekleri bile bilmeden. Peki o bu savaştan galib çıkabilecek miydi?
Renata Adams 19 yaşında ailesinin zoruyla evlendirilen genç bir kadın. Fakat onun bu dünyadaki en büyük hayali okumak. Bu hayalini gerçekleştirmek için elinden geleni ardına koymayan, pes etmez Renata bu hayalini gerçekleştirebilecek mi?
Kate Powell 18 yaşında, bir deniz seyyahı Roberto Clark'a aşık olan genç bir kız. Onunla olmak için ailesini bile reddetmeye hazır olan bu genç kız amacına ulaşabilecek mi peki? Hayatının aşkına kavuşabilecek mi?
"Bizler her birimiz birer kadınız ve kadın olmaktan gurur duyuyoruz."
---
"Kadınlar erkeklere muhtaçtır hayatları boyunca. Ve bu hep böyle olacaktır."
"Hayır, yanılıyorsunuz William amcacığım! Asıl erkekler kadınlara muhtaçtır. Biz kadınlar olmasak siz erkekler yaşayamazsınız."
"Öyle mi? Sana bu akılları kim öğretiyor bakayım."
"Hiç kimse. Sadece unuttuğunuz bir gerçeği hatırlatmak istedim size."
"Ne gerçeği? Hangi gerçekmiş o, sevgili abimin kızı Emily?"
"Erkekleri de kadınların doğurduğu gerçeği. Görüyorum ki siz erkekler annenizin bir kadın olduğunu unutuyorsunuz bazen."
---
"Eh, çünkü ona muhtaçsın Kate. Kadınlar erkeklere muhtaçtır."
"Ben onu seviyorum dadı. Bunun muhtaçlıkla bir ilgisi yok. Kadınlar erkeklere muhtaç değildir aslında."
"Nedir peki?"
"Aslında insanlar sevgiye muhtaçtır. Kadın, erkek farketmiyor, ya da çocuk, yaşlı. Her bir insan sevgiye muhtaçtır. Böyle olmasa sevgi denilen şey olmazdı. Ona kitaplar, şarkılar ithaf edilmezdi."
---
"Oku. Bu canavarın elinden hayatını ancak böyle kurtarabilirsin, Renata."
"Okuyacağım anne. Sana söz veriyorum kızın burada hayatı boyunca eziyetler içinde yaşamayacak. Okuyacağım ve kendimi buradan kurtaracağım. Hatta kim bilir belki seni de kurtarırım buralardan."
"Ah, benim güzel kızım. Sen önce kendini kurtar. Eğer sen kurtulursan benim özgürlüğüm de o gün başlayacak."
"Peki anneciğim. Okuyup kendimi kurtaracağım ve kurtuluşumla seni de kurtaracağım. Merak etme sen."
---
Okuduğunuz sahneler her seriden kısa bir alıntıdır. İlk olarak Kate'in hayatını okuyacağız. Daha sonra ise sırasıyla Emily ve Renata'yı okuyacağız.
Yeni seri hakkında da kısa bir bilgi verdiğime göre artık gitmemin zamanı geldi. Ama gitmeden önce son bir şey söylemek istiyorum.
Kadın olmayı hayatın bir şanssızlığı zannetmeyin! Kadın güçlülüktür, güçsüzlük değil. Ve biz, kadın olmaktan gurur duymalıyız. Her zaman.
Kitabın ismine gelince, onu seriyi okudukça anlayacaksınız. Şimdi ise gitmem gerek. Gelecek bölümlerde görüşmek üzere. Hoşçakalın, sağlıcakla kalın. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçsüz Kadınlar ( KİTAP OLDU )
General FictionKate Powell 18 yaşında bir deniz seyyahı Roberto Clark'a aşık olan genç bir kızdır. Onunla olmak için ailesini bile reddetmeye hazır olan bu genç kız amacına ulaşabilecek miydi peki? Hayatının aşkıma kavuşabilecek miydi? --- " Kate, bayan Kate, bir...