19. Bölüm : Sevgiliye Mektup

46 14 3
                                    

Evett arkadaşlar. Bu bölüm tüm iplerin patçalanıp koptuğu bölüm. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Umatım bölümü okuduktan sonra ne demek istediğimi anlarsınız.

Oy ve yorum yapmayı sakın unutmayın.

Seviliyorsunuz <3

---

Seni sevdim, sevgilerim senden geçerek bütünlendi.

-Gülten Akın -

19. Bölüm : Sevgiliye Mektup

Kate'in gözleri hala adamın üzerindeyken adam sesini yükseltti bir anda. O kadar yüksekti ki sesi sanki ormanı delip geçiyordu.

"Sen burada ne haltlar karıştırıyorsun?" Sinirinden yerinde duramıyor, burnundan soluyordu.

"Asıl siz ne hatlar karıştırıyorsunuz, bay Robin? Annemi aldatmaya utanmıyor musunuz?" diye Kate de haykırdığı sırada Robin elini yanındaki kadının belinden çekti ve Kate'in üzerine doğru hızla yürümeye başladı.

"Seni küçük velet..." diyerek ilerlediğinde Kate'e daha fazla yaklaşıyordu. Lakin Kate'in yanına ulaşmazdan önce Roberto onların arasına girdi ve kıza bir adım bile yaklaşmasına izin vermedi.

"Kelimelerinize ve davranışlatınıza dikkat edin, bay Robin." dedi sert bir şekilde. Kate'e böyle davranılması onu sinirlendirmişti ama buna rağmen sakinliğini korumak için çaba sarf ediyordu.

"Seni ikiyüzlü yaratık... Demek sen o festivale de benim işe yaramaz kızım için gelmiştin öyle mi?" dedi sinirle. Roberto'nun boyu ondan uzun olduğu için ona bakmak için boynunu arkaya atmak zorunda kalmıştı.

"Ben senin kızın falan değilim!" diye haykırdığında Roberto gözlerini adamdan bir saniye bile ayırmadan elini havaya kaldırıp kızı susturdu. Az önce Robin ile birlikte içeriye giren kadın ise olanları şaşkınlık ve hayret içerisinde izliyordu.

"Robin, burada neler oluyor böyle?" diye sevgilisine seslendiğinde adam dayanamıyormuş gibi sinirle arkasını döndü.

"Çık git Mery, zamanı değil!"

"Tabi zamanı olmaz." diye Kate araya girdi. "Siz gidin, ne de olsa sonra devam edebilirsiniz! "

"Senin konuşmaya bile hakkın yok kes sesini!" diye kızcığaza bağırdığında Roberto artık dayanamıyormuş gibi yumruğunu havada salladı ve Robin'in yüzüne çaktı. Adam daha ne olduöunu anlamadan yumruğu yüzüne yediğinde yere yığıldı. Kadınlar çığlık çığlığa kaldığında Mery hemen koşarak evden çıktı ve oradan uzaklaştı.

"Ona kimse bu şekilde bağıramaz! Tamam mı?! Ve bu durumda onun değil, senin konuşmaya hakkın yok." Roberto kendini yitirmiş gibiydi. Çünkü kavgalardan nefret eden adam sevdiği kadın için biriyle kavga ediyordu. Kontrolünü kaybetmiş Roberto dehşet içinde yerde kıvranan adama bakıyor, Kate ise onu buradan uzaklaştırmak için çaba sarf ediyordu.

"Hadi gidelim buradan, lütfen, gidelim." Fakat ne kadar bağırsa da Roberto olanların şokunu hala atlatamamış gibiydi.

"Ben birini vurdum... Birini vurdum... Vurdum, ben vurdum... " diyerek sayıklıyordu sadece. Kız ayak patmaklarının ucunda kalkarak erkeğin yüzünü elleri arasına aldı. Birkaç defa çaba sarf ettikten sonra yüzünü yüzüne çevirmeyi başarmıştı.

Güçsüz Kadınlar ( KİTAP OLDU ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin