Songül merdivenlerden hızla yukarı çıktı. Zile bastı. Melike ikinci çalışta kapıyı açtı.
Melike " Abla Allah aşkına sen nerdeydin ya iyi misin?" dedi ve sıkıca Songül'e sarıldı.Songül " Anlatırım iceride hadi iceri gecelim" dedi.
Songül ve Melike iceri gectiler. Songül başından geçenleri detaylıca anlattı.
Melike " off abla keske söylemeseydim numarayı. Ama bir yandan güzel bir şeye vesile olmuş gibi hissediyorum." Dedi gülümseyerek.
Songül ne demek istediğini anlamadı.
Songül " ne vesilesi? Ne güzel bir şey?"Melike" Sen ve sadi başkomiserim işte. Aşk."
Songül şaşırdı." Saçmalama Melike ne aşkı. Kapat şu konuyu. Hadi film izleyelim mısır patlatalım." dedi.Melike bu konuyu çok fazla üstelemedi ama ablasının mutlu olmasını istiyordu. Sadi başkomseri anlatırken Songül'ün gözlerinin içi parlamıştı.
Melike" tamam abla sustum. Ben hallederim sen otur. Zaten yaralısın. Bir de bana haber de vermedin. Simdi seslenmiyorum ama sonra hesabını sorarım."
Songül " tamam tamam hadi."Melike mutfaga geçti mısır, içecek hazırlamaya gitti. Songül düşüncelere daldı. Sadi'yi düşünüyordu. Melike'nin dediklerini.. Aşk.. onun tanımadığı bir duyguydu. Düşüncelerinden kurtulup film açtı. Melike içecek ve patlamış mısırı hazırlayıp geldi. Filmi izlemeye başladılar.
Sadi evine gelmiş. Menengiç yapmış tv izliyordu. İzlemeyemiyordu aslında. Gözleri bakıyordu ama aklı başka yerdeydi. Songül de..gülüşünde... Bir bahane bulup onu görmek ya da sesini duymak istiyordu. Ama numarası yoktu.
Telefonu eline alip yaveri aradı.
Sadi " yaver aslanim nasılsın."
Yaver" iyiyim abi evdeyim sen nasılsın bir sorun mu var?"
Sadi" yok sorun yok da bisey diyecektim sana."
Yaver" abi söyle. Kıvranma. Hemen söyle."
Sadi" ne kavranması kıvranmıyorum. Şey ya Songül'ün numarası var mı sende siz şubede tanışmışsınız ya."
Yaver gülümsedi.
Yaver" yok abi. Almadim numarasını "Sadi'nin morali bozuldu." Tamam aslanım neyse hadi iyi akşamlar."
Yaver " dur abi dur kapatma. Songül ablanın yok ama arkadaşı Melike komiserin var numarası. Atıyım ben sana."
Sadi" tamam aslanim sağolasın "
Dedi ve telefonu kapattı.Yaver hemen numarayi attı. Sadi odanin icinde bir sağa bir sola gidip duruyordu. Ne yazacağını düşünüyordu. Sonunda mesaj uygulamasına girip Melike'ye yazmaya başladı. 1 saat oldu cevap gelmedi. Aradı, aradı ama açan olmadı.
Songül ve Melike filmin sonuna geldiler. Melike içecek almak için mutfağa gitti. Telefonu mutfaktaki masadaydı. Telefonuna baktı ve çığlık atmaya başladı.
Songül" Melike ne oluyor niye çığlık atıyorsun?"
Melike telefonu Songül' e doğru uzattı.
Melike " Abla bak bi telefona ben yanlış mı görüyorum. Sadi başkomiser mi yazıyor orada."
Songül şaşırdı hemen telefona baktı. 1 mesaj 1 cevapsiz arama.
Mesaj:
İyi akşamlar Melike hanım. Ben Sadi Payaslı. Organize şubede başkomiserim. Songül'ün numarası bende olmadığı için size mesaj attım. Songul yaralıydı. Merak ettim. Bir sorun var mı diye.