Öglen saatlerinde Organize Şubede herkes işinin başındaydı. Öglen yemeği için Melike, Bahri, Sadi,Songül, Yaver yakın bir restoranta yemeğe gideceklerdi. Herkes masasında dosyalarla ilgilenirken Sadi odasından çıkıp ekibin yanına geldi.
Sadi Songül'e sonra diğerlerine bakarak konuştu.
" Hadi yemeğe gidelim. "
Herkes onu onaylayınca yemek yiyecekleri restoranta gelip masaya oturdular. Sadi, Melike, Bahri yan yana Songül ve Yaver yan yana oturuyordu. Yemek siparişi verdiklerinde sohbet etmeye başladılar.
Yaver " Abi geliyor mu Fatma Teyze ?"Sadi " Gelecekler de ne zaman gelecekleri belli değil."
Yaver " Gelsinler abi bir an önce yemeklerini özledim ."
Songül gülümseyerek dahil oldu sohbete.
" Ayıp Yaver. Sadece yemek için mi özledin?"
Yaver " Yok abla." dedi.
Yemekler servis edilmiş. Herkes yemeğini yiyor sohbet ediyorlardı. Sadi ve Songül arada birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardı. Göz göze gelince de dalıyorlardı.
"Songül"
Songül sesin geldiği yere doğru döndü.
"Onur"
Songül gülümseyerek arkadaşına sarıldı. Sadi yine sinirlenmişti. Kendi bir kere olsun sarılmamıştı. İçindeki kıskançlığa engel olamıyordu. Yaver de abisine bakıyordu.
Onur Melike'yi de görünce Melike ile de sarıldı. Onur'u da masaya davet ettiler. Onur digerleri ile de tanıştı.
Onur " Melike Bahri ile sevgili misiniz?"
Melike gülümseyerek konuştu.
" Evet Onur. Bir hafta oluyor."
Songül " Senden de hiçbir şey kaçmıyor Onur."
Onur Songül'ün yanağından makas alarak gülümsedi.
"Tabi güzelim kaçmaz benden bir şey."
Bir yandan da Sadi'ye bakıyordu Onur.
İlk karşılaşmalarında olduğu gibi yine kaşlarını çatmış öfke ile bakıyordu. Onur onun bu haline gülümsedi." Tebrik ederim. İnşallah cok mutlu olursunuz. Bu Songül bana bir enişte yapmadı. "
Songül Onur'un omzuna vurdu.
" Sus bence Onur."" Niye yalan mı? Eniştem olsa kötü mü? Doktor arkadaşım vardıya tanışmıştınız o senin numaranı istiyordu. Vermedim sana sormadan ama iyi çocuk."
Songül kaşlarını çatmıştı. Sadi de aynı durumdaydı kendini zor tutuyordu. Arkadaşı bitti bir de arkadaşının arkadaşı başladı diye düşünüyordu. Karışmak istiyordu ama ne hakla kim olarak.
" Onur saçmala istersen sevmiyorum ben onu. Uzak dursun benden. "
Onur ellerini tesmil olur gibi kaldırdı.
" Tamam guzelim sakin. "Havadan sudan konuşmaya devam ederek yemek yemişlerdi. Onur Sadi ve Songül'ün birbirlerine bakışlarından birbirlerinden hoşlandıklarını anladı. Hesabı ödedikten sonra çıkışa doğru yöneldiler. Sadi ve Onur digerlerinin arkasında kaldı.
Onur" Sadi Songül ile aynı yaştayız ama o benim kardeşim gibidir. Onu üzme olur mu?"
Sadi Onur'un gözlerinin içine baktı. Ne yani Songül den hoşlandığını anlamış mıydı.