Herkese merhabaa
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayalım.
Keyifli okumalar 🤍
----
2.Bölüm: Orta Parmak sorunsalı
Tabağın ortasından kalan son dilim karpuz parçasını avına kilitlenmiş bir aslan edasıyla sinsice yaklaşıp, bir anda karşı atağa geçerek çatalıma saplayıp tabağa değen boş çatallardan kurtarmıştım.
Diğer kardeşlerimin gözlerinin içerisine bakarak son karpuz dilimini onlara işkence çektirmek amacıyla oldukça yavaş ve sindire sindire yemeye koyuldum.
"Çüş artık ama!" ikiz kardeşlerim aynı anda, aynı cümleyi gözümün içine bakarak kurmuşlardı.
Bu ikisi bazen beni korkutmuyor değildi ama sonra hepsinin üstünden geleceğime oldukça emin olduğumdan rahatlıyor ve bir anda bütün korkum gidiyordu.
"İkinizi tekrardan uyarıyorum, üslubunuza çekin düzen verin." dedi annem ikisini de uyararak.
Annem çok nazik kadındı ve bu denyo kardeşlerim canım annemi hiç haketmiyordu.
"Anne sanki küfür ettik." dedi Acar Bülent anneme karşı atakta bulunarak.
"Anneye cevap verme." annem otoriter ses tonuyla. Ha bir de aşırı disiplini ve otoriter bir kadındı. Babam bile annemden korkardı.
"Terbiyesiz ergenler anne. Hiç birisi bir ben edemez değil mi baba?" sandalyede arkama yaslanıp, şişen göbeğimi sıvazladım.
Yaz aylarının gelmesini sevme sebeplerim arasından akşam karpuz kesip hep beraber evimizin bahçesinde yememizdi. Tabii sinir bozucu sinekler olmasaydı daha güzel olabilirdi ama idare ediyorduk işte.
"Eee çocuklar..." babam gömleğinden dışarıya taşmış oldukça belirgin olan göbeğini okşayarak geriye yaslanıp bakışlarını hepimizin üzerinde gezdirmeye başladı. "Dersler nasıl?" Bu soruyu bana soruyordu. "Karnede ne getiriyorsunuz?" bu soruyu da kalan üç kardeşime soruyordu.
Onlara dersten kaldığımı söylemeyecektim, sınavlarımın hala devam ettiği yalanını söylersem kurtarırdım fakat diğerleri için aynı şeyi söyleyemem.
"Çok iyi babacığım." iki elimle mükemel işaret yaptım havaya doğru. "Ama sınavlarım hala devam ediyor. Canım kardeşlerime de teker teker soralım." ikizler bir anda masanın çiçekli örtüsüyle ilginmeye hatta neden çiçeklerin bu şekilde olduğuna dair tespitler yürüyemeye başlamışlardı. Aklı beş karış havada olan ergenler.
"Gayet iyi babacığım." dedi zeki kız kardeşim Deniz. Kardeşim diye demiyorum ama çok zekidir hatta okul birincisidir.
"Aferim benim güzel kızıma." dedi babam kardeşime gururla bakarak. "Sizin?" diye sordu babamın bir anda şevkatli bakışları ikiz kardeşlerime geçerken çatılmıştı.
İkiz kardeşlerim biraz gerizekalılardı. Sanırım ikisi aynı karnı paylaştıklarından daha doğrusu paylaşamadıklarından beyinlerine oksijen gitmemiş bu yüzden akıldan kıt olmuşlardı. Kısa yoldan zengin olma hayalleri kuruyor ikisi de, ölme eşeğim ölme.
"Ben onları üniversite sınavına girdiklerinde göreceğim." dedi annem ikisine ölümcül bakışlarını atarak kafasını salladı. "Şu an bana tek söyledikleri cümleye, çalışıyoruz anne, inanıyorum. Eğer bir yeri kazanamasınlar telefonlarına bütün bir sene boyunca el koyacağım." annem dediğim dedik kadındır ve söz konusu eğitim olunca her dediğini yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cebimde Aşk
HumorEğer ülkece tanınan milletvekilinin evinin kapısına, oğlunun yalanları yüzünden kocaman bir orta parmak çizerseniz sizin için doğurduğu sonuçları ne olur? Gelin o halde hep beraber görelim. Bu hikayede mizah, macera, dostluk, aile ve eğlenceye çokça...