The One With The Werevolves

36 6 5
                                    

Soluk soluğa uyandım. Sanki bir yerden düşmüş gibiydim. Bu nasıl bir rüyaydı böyle? Unutmamak için notlar adlı uygulamama yazmaya başladım. Kendime gelince saate baktım ve saatin 6:30 olduğunu görünce hemen yerimden kalkıp hazırlanmaya başladım. Çok geç kalmıştım. Dersimiz "Büyü Bilimleri"ydi. Öğretmenimiz Mrs. Tree ve kendisi bir cadı. Bildiğim kadarıyla uzmanlık alanı daha çok bitkiler üzerine. Okuldaki her öğretmenin kendine ait bir ofisi var. Kendilerini daha iyi hissedebilmeleri için bir bina tamamen öğretmenlere ayrılmış durumda. Onlarla görüşebilmen için resepsiyona başvurman gerekiyor. E haliyle Mrs. Tree'nin de kendine özel bir ofisi var. Okul kapanmadan önce kendisinin ofisine özel ders için görüşmek için gitmiştim. Her yerde çeşitli çiçekler, ağaçlar, sarmaşıklar vardı. Onlarla her gün konuşur, şarkı söyler, sulardı. Bitkiler de ona karşılık verirdi. Eğer bitkileriyle konuşmazsa bitkileri üzülüyor ve eski formunu kaybetmeye başlıyordu. Bitkileri ile Mrs. Tree'nin çok büyük bir bağı var. Bugün de sınıfa lavanta getirmiş. Derse girdiğimde 5 dakika geçmişti ve herkes birden bana baktı. Çeşitli şekillerle süslenmiş beyaz vazonun içindeki lavanta bile bana baktı.

"Geç kaldığım için çok özür dilerim. Dün çok yorulmuşum, uyuyakalmışım." mahçup bir şekilde içeri girdim. Mrs. Tree beni önce bir süzdü ve tatlı bir tonla "Geçebilirsiniz Miss Martinez." dedi. Hemen yerime geçtim ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Arkadaşlarıma ne kadar geç kaldığımı sordum. Bu okulda her saniye altın değerindeydi.

"Pek bir şey kaçırmadın. Mrs. Tree bize Bay Lavanta'yı tanıttı ve karakter özelliklerinden bahsetti." dedi Helios.

"Bu lavantadan ben de istiyorum çok komik bir şeye benziyor." dedi Zayn lavantaya bakarak.

"Yalnız bu bitkiler çok şey istiyor. Sevgi, su, müzik, gözyaşı. Sen bunları gerçekten verebileceğini düşünüyor musun?" dedi alaylı bir şekilde Maze.

Zayn biraz düşündü. "Orası kolay ya. Alt tarafı bir çiçek iki oyalanır biter." dedi.

"Sen daha götündeki boku temizleyemiyorsun bir bitki almak senin neyine." diye sataştım. Arkadaşlarım gülmeye başladılar. Zayn bana bir bakış atıp önüne döndü. Onun da içten içe güldüğünü biliyorum şaka kaldırabilen birisi. Mrs. Tree bize susmamızı işaret ettikten sonra önümüzdeki kitaplara döndük.

"Sayfa 15'i açın. Bu yıl öğreneceğimiz ilk büyü bir tür savunma büyüsü. Herhangi bir büyülü varlığın size olan saldırısından nasıl korunabileceğinizi öğreteceğim." lavantasının gerildiğini hissederek bizden özür diledi ve onunla ilgilenip anlatmaya devam etti. "Bu okulda birsürü büyülü varlıklar var biliyorsunuz. Junior ve senior varlıklarla aynı ortamda bulunmanız tehlike oluşturabilir bu yüzden bu dersi çok iyi dinlemenizi istiyorum. Ortak bahçemizde öğretmenleriniz gerekli büyülerle sizi koruyor ama bundan sonra sizin de öğrenmeniz şart."

Mrs. Tree aşırı tatlı ama biraz disiplinli bir öğretmendi. Konuşma tarzı ise insanı dinlemeye teşvik edecek kadar diksiyonlu ve narindi. Favori öğretmenim olabilirdi. Dersimize devam ettik ve gerekli yerleri not aldık. Zayn dersin neresinde bilmiyorum ama bir yerinde uyuyakalmıştı. Uyandırmak kolay olmadı.

Zil çalınca Maze ile dolaşmaya çıktık ve ona dün gece gördüğüm rüyayı anlattım. Kâbus mu demeliydim acaba? Maze tarotlarla hep ilgilenmek istemiştir ama tarot sadece kâhinlere özel bir araç.

"Bence bu konuyu kâhin bir öğretmenimizle paylaş. Profesör Simon ile dersimiz cuma günü. O zamana kadar unutabilir misin bilmiyorum ama ne olur ne olmaz not et bence." dedi Maze.

WoodvaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin