SWEET REMINDER :
⚘️No need to thumb a single vote and just skip the comment section.I'm really sorry if the second season might falls short of your expectation.
⚘️Beware of the extra wild 🔞,the offensive words,the mind-blowingly absurd and stupid plot twists,etc.
⚘️ Thank you for your great patience and support.It means a lot to me.
HAPPY READING LOVE ⚘️
N.A.I.V.E
FT
D.E.M.O.N.I.C2 YEARS LATER ...
DI SEBUAH kawasan taman perumahan kos murah.....
"Ahhhh Ahhh deeper Babe!Deeper!I'm almost there!"
Jerit Barbara kesedapan terangkat-angkat punggungnya,Georgina menggegar dan
menekan-nekan jarinya lebih dalam.Wajahnya memerah,melihat kekasihnya menikmati rodokan jarinya di dalam lubang nikmat miliknya.Peluh dingin memercik di dahinya.
Bibirnya menghisap sambil melumat bibir gadis itu,tangan kirinya memicit-micit gunung gadis itu sambil menggentel-gentel sambil menarik putingnya.
Tangan Barbara menggenggam kuat rambut Goergina sambil menyembamkan wajah gadis itu pada buah ranum miliknya.
"Do you like it,Pie??want me to do more?"
Soalnya sambil smirk sengaja memprovokasi Barbara,lidahnya dijulur keluar menjilat belahan dada gadis itu."Yess babe!!Do anything you want,pleasee pleasee pleaseee!!!"Rayu Barbara yang sudah hilang pertimbangan akal.Jarinya menjalar menggesel-gesel panty Georgina.
"Uhhh yess!Pie Yess!!"Erang Goergina kesedapan sambil memejam matanya,Barbara menyeluk tangannya menggesel-gesel klitoris gadis itu.
Bang!Bang!Bang!
Terdengar bunyi tingkap kaca dihempas,mereka terhenti sebentar,Barbara mengamati sekeliling.
[Oii!habis ka sudah kamu ike-ike?!Lain kali book hotel bah!Ini dari hujung jalan pun boleh dengar bunyi katil bagagar!]
[Sikit mati saya di luar sini berdiri-diri dari tadi! Mau patah kaki saya oh!Sudahlah panas!!]
"Fucking shit!"Maki Georgina dia kenal suara itu,bajunya dipungut satu-persatu.
"Pie,I balik dululah!!"Pamit Georgina yang sudah selesai menyarungkan kembali pakaiannya,wajahnya masam mencuka.
"Babe janganlah macam ni,please stay.I dah lama tak jumpa you."
Pujuk Barbara memegang tangan gadis itu,
sungguh dia tidak ingin kekasih hatinya itu pergi.Dia terlalu rindukannya,sudah dua bulan mereka tidak berjumpa."You nak I stay sini then what?Kena menghadap tunang you yang biadap tu?!Memang taklah!"
Ujar Georgina kasar,dia terus berlalu pergi tanpa mempedulikan Barbara.
"Erghhhhh!!!!"
Rengus Barbara menekap dahi,dia menghela nafas geram.Hubungannya dengan Georgina semakin memburuk sejak kehadiran lelaki itu.
"Hai Mrs Vadon!"Tegur lelaki masuk ke dalam dengan wajah ceria sambil melambaikan tangannya.
"Fuck you lah Mrs Vadon!"Jerkah Barbara,
matanya menjeling tajam pada Drystan.Vadon Drystan adik kepada teman rapat abangnya.Dia rasmi menjadi tunang lelaki ini sejak dua tahun yang lalu atas aturan keluarga.
Sejak dari itu,hubungannya dengan Georgina menjadi suram.Sekejap saja mereka berbaik tidak lama selepas itu pasti akan berselisih semula.
YOU ARE READING
ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ꜱɪᴅᴇ ᴏꜰ ɴ.ᴀ.ɪ.ᴠ.ᴇ: 𝐃.𝐄.𝐌.𝐎.𝐍.𝐈.𝐂 (𝐈𝐈)
Romance📓 THIS STORY CONTAINS: 🔞 MATURE CONTENT,CRIME SCENE,OFFENSIVE WORDS,SO READ AT YOUR OWN RISK! 🚫DO NOT REPORT OR DISTRIBUTE ANY NEGATIVE COMMENTS. 🚫PLAGIARISM ARE NOT ALLOWED HERE! 🤪PARDON ME FOR MY GRAMMATICAL ERROR IN BAHASA AND ENGLISH, WEL...