TATTOO
"I'LL FLIP THE COIN."
Kata Nyles mengetik jari melambung tinggi syiling kecil ke udara.
Tap!
Koin syiling itu ditangkap di tapak tangannya.
"Kepala ke ekor?"
"Ekor."Jawab Chaos pendek,dia masih berpeluk tubuh.
Nyles mengangkat tangannya,dia tersengih sinis.
"So stupid..now I am going to blind you."
Chaos menghela nafas seakan pasrah apabila matanya ditutup dengan kain,perasaan hendak bermain langsung tidak menjengah ruang dirinya sama sekali.
Dia berharap permainan itu tidak berlangsung terlalu lama,fikirannya sekarang hanya tertumpu pada Eugene semata saat ini.
"Permainan ni selalunya main secara berkumpulan tapi disebabkan kau dengan aku je yang ada kat sini so I'll make things easier for you brotha."
Ujar Nyles,senyuman jahat tidak lekang menghiasi bibirnya.Dia memandang Chaos yang hanya berdiri kaku bak tugu.
Ting!
Terdengar bunyi dentingan besi diambil,Chaos dapat mengagak mungkin Nyles mengambil batang kayu golf yang berada di tepi tingkap.
"So brotha kau rasa aku berdiri dekat mana sekarang?"
"Entah."
Respon Chaos malas seraya mengangkat bahu.
"Semangatlah sikit jawab tu anjing....aduh potong lah kau ni!"
Kata Nyles mengeraskan suaranya,Chaos menghela nafas malas.Dia mengangkat tangannya mengisyaratkan ke sebelah kiri.
"On my left."Jawabnya pendek.
BAK!!
Satu pukulan hinggap di betis kanan,sudah diduga tebakannya pasti salah.Namun, seperti biasa tidak ada rasa sakit yang menyapa tubuhnya.
Nyles menepuk-nepuk batang kayu golf di bahunya,dia menyeringai puas melihat keadaan Chaos yang tidak mungkin dapat menangkis pukulannya.
"Ahh,i already forgot about this..aku lupa yang kau CIPA."
(Rujuk D.E.M.O.N.I.C 1 for CIPA)
"Kau tau tak dari dulu lagi aku jealous dengan kau.."
"Kau tak perlu risau tiap kali orang tua tu bawak kita main benda ni..sebab kau kena bantai pun kau tak rasa apa-apa langsung....."
"Lucky you my brother...lucky you..."Ujar Nyles lagi.
Chaos dapat merasa kehadiran Nyles dari arah belakang.
"Tapi..." Kedengaran derap langkah kakinya berhenti.
"Thats not fair for me!!"
BAK!!!
BAK!!!
BAK!!!Kayu golf dihayun tanpa henti mengena rusuk dan dada Chaos,tangannya mula aktif menangkis pukulan Nyles.
YOU ARE READING
ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ꜱɪᴅᴇ ᴏꜰ ɴ.ᴀ.ɪ.ᴠ.ᴇ: 𝐃.𝐄.𝐌.𝐎.𝐍.𝐈.𝐂 (𝐈𝐈)
Romance📓 THIS STORY CONTAINS: 🔞 MATURE CONTENT,CRIME SCENE,OFFENSIVE WORDS,SO READ AT YOUR OWN RISK! 🚫DO NOT REPORT OR DISTRIBUTE ANY NEGATIVE COMMENTS. 🚫PLAGIARISM ARE NOT ALLOWED HERE! 🤪PARDON ME FOR MY GRAMMATICAL ERROR IN BAHASA AND ENGLISH, WEL...